Pepiniere: pachypodium

U genus Pachipodium (latinu Pachypodium Lindl.) Aggiuna un centru di 20 spezie di pezzi chì appartenenu à a famiglia di kutra. U so habitat naturale hè a regione arida di Madagascar, Africa è Australia. U so nome in traduzzione da u grecu "pachys" significa "grassu", "podos" traduce com a perra.

U pachympodiu hà un troncu spiloso pulposu. U lettuce angustifattu, situatu à u punta di u troncu. Alcune pahipodiums sò veru arburi, a so alte alcanza sia ghjunta à una casa di tres pisos à altitudine di un metru è metru di diametre. In cuntrastu, ci sò spezii divinità chì, in u periodu di seculu, perderanu e so foglie è diventanu cum'è una munzina di pietre gris. Quandu hè cultivatu ind'i climatichi cundizione pahipodiu righjunheghja 1 m in altizza. I fiori sò assai belli.

U Pahipodiu hà una funziona unica per a retechjarà umidità in u troncu, chì aiuta per survie per perdu di a seca. Un altru di i so vantaghji hè chì ùn hè micca necessariu un invernu friddu. Ricurdativi chì u pachypodium hè tossicu è hè una spina sharp. Ùn cunfundassi micca cù latte (sinonimu: euphorbia). Sta similarità hè duvuta à u fattu chì e duie piantane segrèghjenu u zucchju leziano da e ferite. U zuccheru di pahipodiu hè assai tòxica, ma ùn ùn abbandunà credenze nantu à a pelle. A pianta hè carattarizata da unpretentiosità. Chì bonu serà u pachypodju hè dipenditu à l'assistenza è a selezzione propria di e cundizioni per a seca è di riei. Se u pahipodiu hè troppu asciuttu, a maiò parte di e foglie fala, ancu se a pianta ùn vi manca. In casu di regrossu di acqua, u troncu acquistà una forma alargata fatta. U listessu pianu hè osservatu cù una mancanza di luci. In u periodu friddu di l'annu, u zuccu di u pahipodiu pò esse ligatu in spessu per a fogli in casca.

Istruzzioni urgente

Illuminazione. I pianti di pianta pàtnicu cumu u sole di u sole, ùn ne micca bisognu. A pianta pò essa cultiva in parighjinu, ma dopu stende è perde una figura decorativa. U bonu Pachipodiu cresce nantu à i finestri orientati à u sudu, sud-ovest è u sudueste. À l'estiu, a pianta deve esse toltu à l'aria aperta, allughjendu in un locu fieru è luminoso. In ogni casu, hè necessariu di abituitu à stu procedimentu gradualmentu. Dopu l'invernu, quandu i ghjorni brillanti ùn sò micca abbastanza, avete ancu avè avutu accustatu cù cura di u sole da u livellu direttu per evità di credenze.

Regime di temperatura. Pahipodium li piaci à teni bassa: in l'estiu à circa 30 ° C, in l'invierno 16 ° C. A vista di pachipodium Lamera in l'invernu pò assicurà a tonificazione di temperatura à 8 ° C. A pianta si sviluppa bellu cù a bassa calefria è ùn piace micca borchi.

D 'acqua. In u piriu da marzu à uttrovi, a pianta pàtnicu deve esse abbastanza abbastanza, è assicurendu chì a tarra di a terra hè sempre bagnata. L'acquadreru deve esse fattu cù cura, postu chì a pianta ùn si spercileghja l'overmoistening of the sustrato. Questu causa a decadenza di e radiche è ancu u zanca. Per irrigazione, hè cunsigliu per utilizà l'acqua calda è ben guardata. In u invernu, a regola hè ridutta, sopratuttu se u pahipodiu riferisce à l'spezie chì cede o fogliu. Quandu s'atturianu, hè cunsigliatu di suspende l'acqua di un paru di simane, per rinvià solu cù l'apparizione di ghjovanu fogliu.

Umidità. Per pahipodium, u livellu di l'umidità ùn importa micca. A sopra l'aire asciuttu è ùn vole micca spraying obligatoriu.

Top dressing. Per alimentà di e piante d'altitudine necessare in primavera è estiu, a freccia di 1 cada 2 simane. Per fà questu, utilice u fertilizante per cactus. Ùn manghjate micca a pianta in u primu mesi dopu u trasplante. Ricordate chì u nivellu di nitrogenu in u fertilizzante minerale deve esse ridariatu cù paragunazione cù l'altri elementi, altri oliu di nìgginu pò causà pudete di e razzi. Adherite à a ratio di micru elementi: fòsfor (P) - 18, nitrogenu (N) - 9, potassiu (K) - 24. Ùn aduprate micca fertilizzanti organici.

Trasplante. E maiò traspurtati ùn anu più chè una in a 2-3 anni, piante - ogni annu. A l'epica di u trasplante, e radiche si tratta cun cura, perchè sò assai tolle è fàcenu male. Utilice un sustrato nutriente, chì cumporta a turba, a sile è una petite frazzioni di terra sante. U sustrato hè stata permeable per l'acqua cun una acidezza di pH 5-7. Malgradu u fattu chì in l'habitat naturali i parniadi fanu nantu à i calcari, i sustrati moderne àcide sò usati in i cundizioni di u cultiu, chì sò di parte di u listinu di terra foglia è fugliale cù una mezchezza di sabbia. I misuri cummerciale usanu un sustrato per cactus. Hè ricumandemu d'aghjunghje una petite cantità di mulchite o carbone di brianza à u tarrenu, fate micca drenaje. U bonu Pachipodiu cum'è una cultura hydroponica.

Riproduzione. Pahipodium - e piante chì multiplicate e mane, ma questu questu una temperatura nantu à 20C. U metu vegetativu (divisionu di u troncu) ripruduce pocu, postu chì parte di u troncu sò difficiuli di razzi. Ma s'ellu a parti più nuttata di a pianta hè putente, pruvate a radicali u restu di a cima, prima asciugà è sprinkle cù u carbonu.

Precautions

Se e parti verdi di u pachympodiu sò danuvuti, u zucchju lettu hè segundatu. Attenzione, hè tòxica, cremina feriti è mucosa. Ma ùn pruvucarà a rindizzazione in u pelle. Assicuratevi di lavà a manu dopu à travaglià cù u pahipodiu.

Difesa di cura

Sì una foglia falesa fogliu, è purga da ruru. Se u pahipodiu hè cultivatu nantu à un canzellu o in un giardinu, da quandu quandu si pesa in frigorificà vene da a ghjurnata in a casa, perchè hè assai sensible a cambiamenti di temperatura.

Sì in l'invernu, a pianta spina, è scariccia i foglie, putenza di e razzi è ancu u zucchinu hè osservatu, chì significheghja chì soffre u regrossu eccessivu è a temperatura baixa.

Sì l'aricchia di foglie, turnarà nìuru è si lampanu, u zucchero hè putu, quandu a pianta inseme in un scavu. Assicuratevi di trasfurmà à un locu calore cù boni lampi brillanti, acqua solu cù acqua calda.

Quandu u pahipodiu hè rimecuatu o giratu, l'oscurante è l'asseccu di i ghjovani fogli.

Pesti: spite di mite, scab.