A celebrazione di l'Apple Savior 2016. Ritu è ​​signalli

L'Apple Savior hè unu di i trè Spas chì i cristiani tradiziunale celebranu. Questa festa hè ancu chjamata u ghjornu di a Trasfigurazione di u Signore, hè cascata nantu à l'agostu, chì marca u fini di l'estate è l'arrivata di u fernu ottore.

Quandu u Salvadore 2016 hè cilibratu

In quale data di u Apple Savior falliu in u 2016? Nota chì a data di sta festa ùn hè micca trasfirma, è l'Ortodoxu annualmente celebre a festa di u 19 d'aostu.

A storia di a salvezza hè scritta in u Vangelu. Sicondu a tradizione, pocu prima di a so crucifixion, Ghjesù Cristu riunite trè apòstuli, Ghjàcumu, Petru è Ghjuvanni, è, cun elli, s'arrizzò à a alta muntosa di Tabor. Avè arristatu u cimi, Cristu cuminciò à pricà, è i so discìpuli, stanchi di una longa pace à a muntagna, s'addurmisciu. Quand'elli briunavanu l'ochji, videndu u Salvadore in un halo di luminosu, i so vistimenti eranu cchiù bianchi da neve, è vicinu ellu eranu dui grandi prufeti - Elia è Mosè. Dopu un minutu, l'apòstuli sèntenu una voce da u celu, chì hà dettu e seguente: "Eccu u Figliolu benamatu. Chjama sente. I discìpuli di Cristu eranu postrati davanti à a grandezza di sta voce, è quandu elli allora u so capu, u so maestru era solu. Cusì u Signore divulgò a so gloria, revelendu à l'apòstuli l'urdinanza divina di u Figliolu Ghjesù. Questu avvene era a fonte à l'apparenza di a festa di a Trasfigurazione di u Signore.

Apple Savior: Rituali è Signs

Hè cresce chì ùn pudete micca cose manzili da l'arburi finu à u ghjornu chì u Salvadore isciarà. In u 2016, cum'è in tutti l'altri anni, sta città annantu à u 19 d'Agostu. Ci hè ancu un signu chì u piccatore chì hà tastatu u fruttu di l'arbre dopu à a festa ghjughjenu, falà à u paradisu. Oghje, certi pirsuni credi in i sinistra, ma, madura, a maiò ghjardini ùn pruvate micca di cose manzili davanti à a data indicada.

Inoltre ci hè una crede chì i frutte pigliata da l'arburete in Spas sò propietati curati, è se trattate u fruttu sagru di una persona malatu, ellu hà rinviarà prestu. Hè cresce ancu chì a manzana, spustata in Spas, porta a bona furtuna. I frutti sianu chjappu in tagliati finti, siccati in u sole è sparghje in ogni rincò di a casa o in appartamentu.

In prima anu da esse truvatu u numiru u pumpsu u Salvadore di 2016 caldi. U ghjornu in assai cità serà marcatu da l'apertura di i fieri. À quelli avvenimenti, pudete cumprà mazze uva di varietà sfarenti, fragole meli, diversi ricordi è parechje altre prudutti interessanti.

Tradizionalmente, cù l'avventu di u Salvadore di l'Apple, l'hostessa preparesi pranzi cù u pruduttu savore è utile. I frutti sò manghjati cum'è freschi, cumplementati cù u meli fragrant, è l'anu in caccia in biscotti, insalati è altri prudutti. Hè devi esse nutatu chì, sicondu i costi, i manzili sò stati prununziati per trattà i so parenti è l'amichi, è dopu ci sò i so propii. Hè cresce ancu chì, se cullate e frutti in u vostru giardinu è aghju qualchì parte di elli à i poviri, dopu l'annu dopu vi puderete una maraviglia di vendita. I crmentati in queste festa hà visitatu l'esiliu è ringraziri à Diu per tuttu ciò chì anu.

Vede ancu: U ghjornu di e fureste in u 2016 .