Lera Frost: biografia, foto prima è dopu di plastica

Sicondu l'ultime nutizie di u prughjettu di TV "Home 2", unu di i più brillanti è scandalous participanti Lera Frost hè allughjatu u spettaculu cù u so amatu Zakhar Salenko. Questa hè a seconda partenza di Valeria da u spettaculu: quarchi anni fa Frost era nantu à u prugettu per a prima volta. Allora truvau cù Maxim Rozhkov, ma a zitella ùn mancava "fà u so amori" cun ellu. Ancu l'exactitudu di Lerou Frost (nomu veru di Demchenko) ùn ponu esse chjamatu heroina pusitiva, assai anu sicuru chì era nantu à u so cumpurtamentu pruvucatu è pele cù altri participanti in a manifestazione chì l'altitudini di qualità di a Casa si tenenu parechje persone. In più di i scandalous tricks è un caratteristicu caratteru, Lera Frost hè cunnisciuta per i so prughjetti surgevuli di plastica (prima è dopu à a foto di plastica sottu). E pocu prima di abbandunà u show, Valeria hè ancu accusatu di furnisce servizii di servizii. Circundendu a biografia, a cirurgiaria plastica è i scandali chì intervene Lera Frost è parlà dopu.

Lera Demchenko (Frost): una corta biografia è e foto di Instagram

Cuminciamu cù una speranza biogheria è e fotografia da u Instagram Instagram Lera Frost (Demchenko). Si crede in a parolla Frost, era assai populari assai prima di vultà in a tele-construction. U nome veru di a zitella hè Valeria Demchenko. A futura stella di "Casa 2" nascìu u 21 di dicembre di u 1993 in Lugansk. Dopu l'scola, Lera hà cullatu à Kiev per studià com'è ghjurnalista. Duranti a so furmazione in u capitale ucraina, Demchenko hà sempri participatu in diverse cuglitemi di manifestazione populari dedicatu à a moda è di stilata glamourosa. Valeria hà ancu pruvata a manu à a selezzione di a nova cumpusizioni di u mumentu "Via Gyra", ma stu tentativu ùn hè successore. In ogni casu, stu fallimentu ùn impedisce a carriera di mudellu in successu Frostnach. Pruvate a mo forza Lera in i mo studiali è in u campu di DJing in Kiev nightclubs.

Fotografi persunali da Instagram Lera Frost (Valeria Demchenko)

Una foto di u Instagram di Leros Frost hè un altru tema chjude à a scandalous brunette. Tutti i spettaturi di "Casa 2" sapanu ben bè chì l'apparenza brillanti hè unu di i principali "triunfetti" di Valeria, chì hà godi cù piacè. In più di a figura finta, Lera Frost in a so pagina in a reta soia populari dimustra à i seguitori tutti l'attributi di una vita luxosa. A so Instagram hè chjucu di ritratti di i paesi exotici, robbi luxurii, marchi caru è platti diliziosi. Quandu dicenu, ùn hè micca pruibitu di vive belli!

Chiddu operazioni si Lera Demchenko (Frost) - ritratti prima è dopu di plastica

Quelli chì seguitanu activamente a vita di Lera Demchenko (Frost) sò bè ​​cunnuscenu di a cirugia plastica chì a zitella hà suffrutu (foto avanti è dopu). Hè abbastanza per vede pocu à pocu tempu in i fotografia di l'anni passati per avessà a forma cambiata di u nasu è i labbra dilate. Lera stessu ùn oculteghja micca u fattu chì ella appieghjatu ripetitu da aiutu di i circhendu plastica. Sicondu ella, u desideriu di cambià qualcosa in u so apiece hà primatu in 18 anni. Allora Demchenko aumentava e so bocca cù biogel, ma sta prughjettu esteticu ùn avia successu. U prufessionalismu di u cosmetologu sceltu d'Leroy hà purtatu à l'asimmetuli di u lipu è u so aggruppu eccessivu. Ma sta sfurtuna falluta ùn hà micca firmatu Frost da pruvà l'aspettu. Perchè oghje Valérie hà trasfirutu a rinoplastia rializatu è hà rializatu a forma è a cumplettita di labiu. Ci hè ancu dettu chì Lera Frost hà cambiatu pocu a forma di u mandibulu.

Selezione di ritratti prima è dopu a cirugia plastica Lera Demchenko (Frost)

Per vede bè bè chì per quattru anni l'stella di a "Casa 2" Lera Frost hè cambiatu hè pussibule in a sesta scelta di ritratti prima è dopu a cirugia plastica.

Lera Frost è Maxim Rozhkov: u primu avenimentu à u teleproject "Casa 2"

U primu arrivu à u teleprojetu "A casa 2" da Leros Frost hè intigrata cù u nome di Maxim Rozhkov. E lingue maligni dìcenu chì Inicialmente Frost hè stata telestroikun à u casting, ma grazzi à l'amici necessarii. Hè struitu chì in a primavera di u 2015 Lera Frost aghjunghja à l'ultimi di "custrutturi di l'amore" in u patronatimu di u so bon amicu Viktoria Romanets. Stu rumore pò ancu esse veru, postu chì inizialmenti a picciotta ùn era micca spressione simpatia per un ghjocu ghjovanu. Valeria prova di scuntate cù Oleg Burkhanov, poi hà cambiatu à Sergei Katasonov. Quandu nè u primu ni u sicondu rete ùn hà fattu qualcosa à Frost, stalla l'ochji nantu à Maxim Rozhkov, chì in questu tempu era incubatu cù Kristina Deryabina. A prisenza di un amicu di Rozhkov, Valeria ùn stalla micca, è hà rimpiazzatu fàcilmente Maxim da Christina.

U primu arrivu à u cuncettu di televisiò di Lera Frost à Maxim Rozhkov: cumu si sò sviluppati i so relazioni

Dopu à a nova parechja Frost-Rozhkov allughjatu in "Casa 2", eranu cunsiderate unu di i cuntraditori più brillanti è spressivi per a vittoria. Intra i ghjovani, passioni serii erucanu, chì ribbulu l'attitudini in u screnu e i custrinciuti di cuntintà sempre à preoccupera a relazione trà Lera è Maxim. Ma dopu chì Frost è Rozhkov stabiliscenu, è ciò chì si chjamà "sbanditu" l'uni à l'altri, a so passioni si spiccò. I editori di u prugettu decide di mandà Maxim è Valerie à Seychelles. Sicondu a so idea, un ghjovanu esotico era per struiarià un ughjettu spillante, scurdate di l'amore. Ma, sera, dopu à u ritornu da Seychelles, u paru diventò senza ritruvamentu è prestu chì Frost è Rozhkov abbandononu u perimetru di u situ di famosa edizzione. Fora di u prugettu Massimu è Lera ùn pudianu salve e so sentimenti è spiccati da solu.

Lera Frost è Zakhar Salenko per u prughjettu "Casa 2" - l'ultime nutizie

A seconda volta di Frost à u prugettu "Casa 2" hè stata in l'iniziu 2017. I televidenti anu osservatu immedtamente l'aparicio di "otiatunovanuvannu" di Valerio, annantu à quelli chì i cirugia plastichi travagliavanu bè. A zitella cuminciò à vede più presentable, chì l'aiutò cunflittu sforzendu i cori di l'omi. À pocu tempu, Frost hà sappiutu a ghjuvà a prima novu cun Ivan Barzikov, dopu cù Alexander Kharitonov. Dopu chì Lera hà cambiatu à Sergei Zakharyasha. Ma a fine, hà decisu à Zakhar Salenko. Sta catina splusiva hà fattu assai scrusciu in u telescopiu. I caratteri di Lera è Zakhar sò splusivi, per quessa, ùn hè micca surprised chì disputa è malinziamenti si sviluppau constantemente trà i giovani. Ricunnisciutu un paru di volte, ancu prima di e luttà, chì rimisciu in rapidu siparazioni. À a fine, Zakhar è Valeriya still reconciled è cuntinuonu à custruisce e so relazioni cumplicati nantu à u prugettu.

L'ultime nutizie, perchè elli alluntanate u prughjettu "Casa 2" Zahar Salenkoy Lera Frost

Ma sicondu l'ultime nutizie di u prughjettu "Casa 2", Lera Frost è Zahar Salenko-kshli da u famusu tele-edifici. A coppia hè stata obligata di abbandunà u perimetru duoppu u votu, a quale hè statu dicidutu per espulsà a Valeria. Zahar seguitanu a seguita u so amatu. A ragiunazione di l'espansione di Frost hè in a so natura splamante - a chjesa accusò una lotta cù un altru participante di a Casa di Masha Kokhno. No tantu tempu, Lera è Masha eranu cunsiderati amici di bosom, chì hè rarissima per u prugettu. Ma dopu chì Maria disse à Zakhar nantu à a riunione di Lera cù u fan Frost preferite d'amparà da u so amatu, a situazione cambiava dramaticamente. A zitella accusò littiralmenti l'ex-sposu di i servizii di scorta. Dopu qualchì disputa cù Salenko, Frost hà attaccatu accusazioni contru Kokhno, è poi scappò duru cù pugni. Stu cumpurtamentu aggressivu assai aggravava u participanti di u prughjettu è Leroux fù mandatu à casa. Malgradu à l'eventu di disaccorsi à a coppula, Zahar hà seguitu Frost in a vita verita. E se crede chì e pagine in l'Instagram, i ghjovani ghjusti fora di u prugettu sò u megliu.

Esplimu Lera Demchenko (Frost): cummatte cù participanti di u prugettu "Home 2", video

Scandali in a natura explosiva di Lema Demchenko (Frost) ùn sò micca cunfinati à disputimenti cù i ghjovani, ma eranu regula cù rinfurzata i palluzzati cù participanti di u prugettu "Home 2". In più di a lotta cume di Masha Kokhno, chì causò Frost per abbandunà u spettaculu, Lera hè cè famuzu per altre pratiche cù e femini lucali. Unu di l'offerazione memorable in u prugettu era a lotta trà Lera Frost è Maya Dontsova. Eterni rivali spessu si accede in scontri verbi cù insulti prufissi è obscene lingua. Ma prestu, Frost è Donstruva si trasfirìu per un novu nivellu è decisu di scopre a relazione "nantu à i kulaks". Masha Kokhno hà sappiutu à scumpiggiri i zitelli, è dopu chì Zakhar entria un ultimatum à Valeria chì ùn sia micca tollerà tali cumpurtamentu da a so famiglia. A fine, Lera Frost hà dettu chì per a fine di l'amore per Salenko pruvà à affacciari a so natura spluttiva è esci da Dontsov sola.

Video drkLery Frost (Demchenko) cù i participanti di u teleproject "Casa 2"

Avà chì cunnoscile di parechji fatti da a biografia di Leroy Frost (nome reale, quantu anni si ritrova cun), pudete aghjunghje una vista più detallada di stu participante splusivu in u prughjettu di TV "Casa 2". Lune Frost (Demchenko) era bellu ricurdatu da i spettaturi duranti a so prima visita à u manifestu à Maxim Rozhkov. E a so raportu cù Zakhar Salenko, cù quale secondu l'ultime nutizie chì a figliola abbandunà u prugettu, apre u nova facet in a pirsunalità di Lera. E anche i scandali constante cù pele, scorta è operazioni in a fàccia (foto prima è dopu chì u plasticu hè supremu), Instagram Frost hè sempri guadagnu impetu, è a zitella s'inicuta propiu a so attività riescita. Quand'elli dicenu, qualsiasi RP puderia ghjucà à e mani.