Volu cù u zitellu. Cumu preparatori

Avanzate rapidamente da un puntu à l'altru pudete solu sulamente in u pianu. Parechji di genitori, quandu vanu à ripusà u stranieri, preferite piglià i so zitelli cun elli. Ma esse in a strada hè una prova per u zitellu. Allora u trasportu aereu hè sceltu. Ma quantu esistassi di pruggà u fughjatu, per chì a longa strada ùn ùn strivinu micca u vostru zitellu, è ùn hè micca diventatu un teste seriu per a famiglia sana? Prima hè bisognu di pensà à e risposti à e seguente dite:

U zitellu ùn hè micca contraindicata?
Ùn sò micca i zitelli ghjovani puderanu nantu à l'ariani. Prima di cumprà un bigliettu per u trasportu aereu, assicuratevi di visita à pediatricu. Ci hè una lista di certe malatie: trastorni neurologichi, malatie respiratorii, è listessi, vista, etc., induve u volu hè contraindicatu.

Sò tutti i ducumenti necessarii recullati?
Quandu viaghja fora, avete bisognu di passaportu, assicurante medica per u zitellu. Se u zitellu hà volu cù un paternu, hè necessariu di ottene ottenevente per a partenza di u sicilianu matri.

Chì pò piglià a strada?
Prima di cumprà un bigliettu, chjamate u scrivanu d'infurmazione di l'impresa è pruvate à sapè ciò chì hè pruibitu di piglià a strada. Ùn ogni cumpagnia riceva à i cotto di pienghje. Dunque, in anticipu, cercate un scacciatore o una schiazzu canguru. Ùn pigliate micca buchi vulcanichi o mochiluri cun voi viaghjate sola cun un criaturu.

Cumu pudendu ghjunghje à l'aeroportu è tornu?
Fate si hè un taxi in u vostru paesi cù i sedili per i zitelli? Senza un strumentu di pussibilità, u trasportu di i zitelli in i veicchi hè pruibitu. A viulazione di sta struzzione ammintazzate una fera seriu è un seriu periculu per a vita di u zitellu. Paghjate à a persona chì vi va a vedà è si ncontranu.

Cumu prugettu un volu?
L'ottima scelta hè di riservà i biglietti in anticipu. Quandu sceglite un volu, cunzidiranu i regimi di u ghjornu di u to figliolu. A maiò parte di i genitori ti preferanu vola in notte. U zitellu nantu à a strada duverà tranquillamente, è ùn ùn sia capricciosa nantu à a strada. Evite à cunghjuntà vols. Un zitillùcciu sarà assai stanatu à l'aspittà à l'aeroportu.

Se ci hè l'oppurtunità di sceglie un postu in u salonu, da chì sia più vicinu à u bagnu. Pudete risentà rapidamente i prublemi. Ùn vi circate di pusà per a finestra. Cù u zitellu da queste ci sarà difficiule d'esse ghjustu, è vicinu à u passaghju pò fà stendi è si stende. Se permettenu, pudete piglià un ziteddu attivu è passanu longu u locu.

In u volu, avete cambiatu i zoni timici, finu à ancu in casa cumincianu a cambià u modu di u ghjornu di u zitellu 3-4 ghjorni prima di a partenza. Ogni ghjornu poi a dormiri prima o tardi per un pocu tempu, l'ora d'oghje d'alimentazione è caminariate anu ancu esse scumputu.

Cosa da piglià a strada?
Arriccia un saccu abbastanza grande per e cose chì pigliate à bordu. Ma avemu a ricurdate chì e bagaglii di u mutu hà e so dimensioni. A summa di e dimensioni (larghezza, larghezza, altezza) ùn deve micca più di 158 cm. Questu hè appiicatu à ogni passageru di a classa di l'ecunumia.

Pensate à a question di cumu si move u zitellu à l'aeroportu: in una sita di rota, in i mani, in una saccu o schiaccia. Preparate stu trasportu di i zitelli in anticipu. Pigliate u minimu prugrammu per u zitellu nantu à a strada: diaper (per dui turni), servitori secchi è umdi, un saccu di sporta, una manta o una tagliola di petra foglia, cambiamenti cambiante. Pudete vistimenti calzoni per u zitellu è cambia a ropa per voi stessu.

Power. Se u zitellu pone u lettu di u pezzu è ùn ùn esie micca bisognu cumplementu, poi pigliate solu alimentu per ellu stessu. S'ellu avà manghjatu ogni nutiziu o riceve l'alimentariu artificiale, presèntali chjamà una mischju chì ùn deve micca bisognu di almacenamiento in a frigorifera è l'alimentariu (in conserve).

Duranti u vulariu, pudete bisognu di u primu aiutariu. Pujhe in ghjuveghjani i zuccheristi per humite a mucosa nasali, i medicini necessarii chì pudete bisognu di voi o u zitellu. Ùn si scurdanu di u rimediale è u còlicu in u panicu. A lista di e cose hè fatta nantu à carta per chì l'articuli pò aghjunghje è sguassate è sguassate. Cusì ùn scurdate micca qualcosa.

Un volu cù una criatura di ogni longa precisa pianificazioni cumplet. Fate questi nantu à i fori, chjamate u desku di aiuta di a cumpagnia, sapendu cumu cunfrontu u chjaru di una cumpagnia.