Cume di determinà un infante ùn manghja micca

A matri più impurtante hè a so mamma in i primi misi dopu à partitu. Allora preoccupa tuttu, da a quantità di latti ricivutu da u zitellu è finisci cù a curretta di scelta un capu per i so migghiori.

È hè fine, u zitellu hè in manu bè, cura è amanti. Una tale mamma aduprà tutte e forze imaginibbili è impensables, chì u so zitellu riceve u megliu chì hè a so dispunzione. Per una tale mamma, a maternità hè una gran gioia è piacè. Una mamma cu curava supremu e so averebbi in u so modu è in modu di u so figliolu.

Cumu sapemu chì u zitellu hè chinu

Allora, a mo mamma hà pigliatu di prutezione di e dumande, ma u so fratellu manghja, u latte maternale, cumu per stabilisce chì u zitellu ùn hè micca gorging è hè questu tempu per inculparà cù l'encens? I risposte à questi interrugazioni sò assai simplici, ponu esse risposta da a mamma, cun un minimu di sforzu è una observazione massima.

Prima, tenete bisognu à sente cun quellu chì u to figliolu pòtate. Per fà questu un ghjornu, avete bisognu di abbandunà e ciloghju unziornu è di sustituisce cù raggi. Un zitilluni chì, da circa 1 simana in età, anu schulate di almenu 6-8 friddi, è u diaper deve esse suluzioni chjucche, se ùn hè micca troppu mulldicatu, po esse dichjarà dui pezzi per una. Sì quellu numaru hè listessu, allura u zitellu hè chjucu. Ma i dati di questa osservazioni sò valevuli è precisii si u zitellu riceve solu u latte maternelle, u cunsumu d'acqua è di qualsiasi medicazione in quellu ghjornu hè sclusa, altri o nfurmazioni ùn sia micca fiduciale.

Siconda, u sensu di sàzimu di u vostru piccioccu pò esse cuntrullatu da l'aiutu di pesu. U zitellu in una misura medievale per ottene appena circa 125 gramma, ma hè megliu se questa figura accetta 200-300 grammi. Se u pesu di u zitellu per un mesi era solu 500 grammi, questu hè u mutivu di pànicu è cunsigliu uriginale di u duttore. Solu quandu u zitellu hè colpi, duverà sguassà tutte e so vistimenti, finu à u diaperu.

Tercero, prestu attente à u benessimu di u babbu, se ellu hè alivetu attivu, inghjennatu durante u periodu di volu, ùn hè nunda d'ùn preoccupa, hè felice cù a quantità di latti chì riceve. I soli i zitelli chì ùn mancani u latte sò assai irritabili, chjosu è micca attivu.

Parlamu di cumu per stabilisce chì u zitellu ùn mancianu. Ma seppu tuttu, Mamochka hà un sensu chì u so zuccheru ùn hà micca un latte materiali, da duverevulebbe fattu, unepochi di misure chì aghjunghianu l'aumentazione di u tazzi. Prima hè bisognu di verificà chì u zitellu hè in a pusizioni dritta à l'alimentazione. Per avè assai latte, hè necessariu di furnisce u zitellu nantu à a dumanda, per guardà u zitellu per un bellu tempu, quantu ellu voli. Hè miscenze cum'è cum'è cum'è mischinu ch'elli scrivevanu à u zitellu à un tempu riguardamenti definitu è ​​solu à 15-20 minuti, u probabilmente un estereotipu chì vinia da u metudu di l'alimentazione artificiale. Cù alimenta artificiale, sapete cumu quantu u to babbu ciucciu u latte, è in u casu di l'alimentazione naturali, ùn ci hè micca una certa fiducia, perchè u babbu più freti à u pene (in 2-3 ore, ma ancu quì questi chì necessitanu meneta ogni ora). U corpu di a donna hè tantu dispostu, si u zitellu hè longu à u pettu, questu quì hè un signu chì ùn manghja micca, per quessa, a crescita di a producción di latte. Un altru fattore assai impurtante chì influenza a quantità di latte materna, questu hè u statu fisicu è psicologicu di a mamma, una ghjovana mamma hà avutu un bon restu, assai dorme è sia tranquillu. Hè devenu esse cercatu da tutti i stressi pussibuli è micca nicissimi. Mamma ùn deve esse assai in l'aria fresca, in particulare bè amatu l'urtulimu fisicu fisicu in l'aire frescu. Tanti casu avianu aduprà e so pratiche, a dieta hè equilibrada, ricca in vitamini è minerali, è cuntene un gran numaru di proteini è di grassu. Unu di i cumpunenti principali di u latti di u latte hè acqua, per quessa chì una donna pò beera da almenu 2 litri di u liquidu di ghjornu. In i primi misi di vita, u zitellu ùn deve esse micca dopatu, chì u zitellu riceviu tuttu cù u lettu di mamma, si tenete l'idea chì u zitellu vole di bevare, da pudè dunallu un pene mioru, questu serà un stimulante addizzjonali per a più di latti. Spessu press your child to your side, cum'è un contactu sensible simili (com'è nutatu per pediatrici) hè un forte stimulu per a crescente a zuccaria. Inedite necessàri à u zitellu à a notte, è escludite tutti i chupeti è l'affullabile possibles, se ci era necessariu di dà u zitellu qualchidu liquidu, utilice una cullette o una pipeta.

Spessu si pò intesu, cum'è ghjovani moms, chì e rimedii effettichi di l'ave durante a riduzzione di u latte sò parechji tinturizei è tedeschi vechji. I più populari sò erbe cum'è nettle, aneta, cumin, funuella. Dicenu chì i fondi realizati nantu à a basa di u walnut aiuta assai. Ma tuttu questu hè un altru mitu, u sviluppu di u lattu ci solita l'hormone. U massimu di a nutizzioni lucali puderia fà cresce a quantità à a quantità di latte, crescenu u liquidu cunsumu, è à a maiò parte anu un'ativu psicologicu. Comu regula, i muntagni sò aiutatu da i migliori savurosu - crescenu a marea di emozioni pusitivi; micca assai gustoso - dà a realizazione chì hè un sacrifìziu per u bonu di u zitellu, l'autoestimu s'arrizza, è com'è u risultatu, l'emergenza d'emozioni pusitivi; travagghianti - una quantità enormosa di u travagliu fattu, a stessa mellora l'umore, distraitu di i pinsamenti tristi.

A cosa principale hè per a ghjovana mamma per ricorda chì l'ameglie hè a guarantzia di a salute è u benessimu di u so zitellu, perchè deve fà u so migliu di mantene a latte materna finu à u più pratice.