Casa di uvizzati

Circa 370 spezie di pezzi appartenente à u genus Saxifraga L., perchè u genulu Kamreloni è chjamatu in Latinu. Sti pezzi sò appartenent à a famiglia Saxifragaceae Juss. o chjude in pietra. I prudutti di u genu, principalmenti perenni, sò menu bienale cumuni è annuali. Fulmini rinunziali sò colapi in a forma di a rosette, anu una basa di cori in forma. I fiori di i fiori si trovanu in racemose o inflorescences paniculate.

Stu genu di i pianti hè generale, principarmenti in latitudini tremendi è nord, si trovani ancu in i regioni Artic. A menudo, saxifrage can be seen on rocks, stones. Puderanu in i cracke per i radichi, per via di e destruzzione. Probabilmente da quì u genus hà u so nome. In latinu saxurn hè una petra, è frangere significheghju per fallu. À a crescita ornamentale, solu una spezia di pianta chì appartene à questu geniu hè cunnisciutu quì. Questu hè S. Stolonifera.

A pianta, chì hè chjamata "saxifraga", hè assai senza pretensione è senza prufessione nè à calà, nè à l'umidità. Crece bè in una forma ampel. Fate un grande esempi, cunsistenti di un settore di presenze, colpi in colti pendant. Da queste attaccaru, cum'è guerriggiu, "antenna" rougheri chjina, nantu à quali si trovanu chjuchevuli. A pianta pò esse usata cum'è una tappa chjesa in i giardini d'inguerni.

Sinter saxifrage: spezie.

Stu tipu di saxifrage hè ancu chjamatu saxifrage sprout. In u Latinu, u nomu cum'è Saxifraga sarmentosa L. f. A pianta pò esse truvata nantu à i parcorsi petri in a muntagna di a Cina è di u Giappone. Questa hè una pianta perenne è pianta perenne. A so alte ghjochi circa 50 cm. Hà longa filamentu di i frullati. I castagni casi inturnuali sò colti in una rosette, anu una basa di cori in forma. I disticci di e foglie sò crenate-lobed. In a parti superi sò verdi, cù vini biancu, è da a manana infermiera - roghjunghje. I fiori di e piante sò cullate in pentinali di forma cumplètica, i petali sò culuri rossidi o bianchi.

A pianta accumincia a fiorenti nantu à u maghju. Questa pianta deciduous. Hè difunnutu cum'è un pittore è di un ramu, grazi a so belles bracciuti chjinati. Hè assai apprizzatu cum'è una pianta di i lorelli d'inverno, i chjudi di u pianoforte è di a cultura di l'ambiente.

A sta pianta hè ancu una caratteristica caracteristica: si forma una "antenna" longa di filu di una tonalità vermilighja. À i so fini, i rosati sò furmati da e foglie. Sti "antenni" pò esse assai longu (finu à un metru). Spessu una pianta hè chjamata "beard" o "spider", o "capelli di Venere".

Saxifraga stolonifera Tricolore, variegated, Foglie. Questa spezie ùn hè micca cusì decorativu, per quessa hè menu cunnisciutu di a cultura.

Saxifrage: marchande.

Houseplant saxifrage aghja un locu semi-ombra. I poni cù saxifrage sò sottumessi à a finestra nantu à u punente o à u livante di u latu. Crece bè nantu à u tramandatu vicinu à u ventu nordu. Nant'à u latru di a pianta ùn deve esse pritenyat ùn avè da u sole di u sole. U saxifrage amarà l'aire frescu, per esse pò esse realizatu in l'estiu, per esempiu, nantu à un balcone o veranda. Se l'illuminazione hè assai intensa, a pianta traspondenu u sole, è se l'illuminazione ùn hè micca abbastanza, a seduzione ecciteghja ancu.

Optimum hè a temperatura di u cuntenutu di a pianta à 20 o 25 gradi. Questu hè veru per tuttu u tempu. In u invernu, a pianta sienti più fresche in u freschezza. A forma variegata di a pianta prefere un regnu di temperatura di 18 gradi.

L'attitudine saxifraghju deve esse moderatu à l'oghje è in a primavera. A riorbu pò esse fattu quandu e stizza superiore di a terra in u pezzu seccu. In l 'inguernu l'acqua assai pocu, ma ùn permettenu micca chì a terra sestu. Da i primi ghjorni di primavera, regu principia più. L'acqua per regiu deve avè u tempu di stand.

I foglie di a pianta hè ancu sprachjata cù l'acqua chì hà digià impiccata. Questu hè sopratuttu veramente per l'estiu è a primavera.

U saxifrage hè una pianta chì adatta u top dressing. Puderanu esse realizati in l'estiu è in l'inguernu, circa una volta di parechji mesi. A suluzione di u fertilizzante duvia esse battezza. In a primavera è in l'estiu, a pianta duverà esse alimentata ogni 14 giorni. Se a pianta ùn hà micca boni cuncettamenti nutrizii boni, allura i petioles sò stirminiati, i rimèttu accumènninu à crescenu in furia.

In l'ultimi ghjorni di primavera, inflorescenza rari di inflorescenza cù fiori rosa è bianchi, chì bè sbatezzate in forma di stiddi, sò furmati. A pianta fala in l'estiu, è per un tempu assai longu. Pannuloni lonberti in fianchi si creanu da u mità di a pianta. Dopu à u fiore, a pianta perde a decorazione è a so attrazione, cusì cum'è quandu quandu questi frecce pare, hè megliu per sguassà.

Questa pianta hè stata trasplante. A capacità per u trasplastivu deve esse scarmu, fugliale, perchè saxifraggi ùn anu micca tollerà a souring of sustrato malamenti. A saxifrage gave more rosetti in più sbarchi, in ogni pezzu, hai bisognu di piantava uni pochi dipinti ghjovani. L'acidità di u tarritoriu per u trasplante hè à circa 6, in cumpunimentu, deve esse chjuche. A cumpusizioni di u sustrato comprinsi a tarra rossa, fronda (parte) è di sabbia (migità). Hè ancu possibbili di cumpone un sustrato da una ugguità di arena, turba, humus, foglia, terra furiali. U fondu di a pignatta sia chjucu cù un bon bacinu.

L'arbureti vi pò esse prubilati da fette di riezze. Puderà esse in pustamenti pronta à i testici, ancu qualchi precetti. U Scourge, dopu l'agraria di a terra, pò esse siparati è ancu posti à i pote. A terra cumprenni un tipu di terra è humus plus sand (menu di menu dui). Avete bisognu à sparà u sparghje.

Saplings: propietate medicinali.

Da u zuccaru di i pianti fà caldi chì sò usati per trattà i malatii à l'arme. Cù u zitellu face vende, chì trattanu l'abscesses è l'altri inflamazioni. A decocuia di a pianta - un bon antipirituicu, disinfettante. Hè utilita per frostbite, furuncles è ferite cù pus.

Saplings: difficultà à u crescente.

Se a tampiratura hè troppu altu, cusì l'armi è i vermicelli pò atacà u saxifrage.

Sì a pianta in un locu friddu è umdu, i razzi sò ponuti. In casu di sta succorsu, hè necessariu di sguassà a pianta da u cuntinuu, esaminate a parti radicali. Se u socket hè vivu, e l'e razzi sò putenti, u prugrammu pò esse eradicati siparatamenti. Cumpigliulemu e razzii è fogghi sbagliati cù traccia di rotuluzza è raghjone u saxifrage in u pote cù un novu sustrato, è a terra sia trottu. Hè megliu se utilizate u cut rinfriccio cù sabbia, in i listessi prughjetta mixte. Pudemu a pignatta sottu una cappucciu trasluzente o un saccu di polietilene. Posa a pignata in u lume in u calore. Circundente, dopu à quattru simani, u primu libru abbandunatu.

Plant saxifrage pò esse dannatu da una spider mite, chervetsom è trips.