U sviluppu di un figliu novu, sintendu è vista

Un criaturu nascinu cumanda è sviluppa rapidamente in u primu misi di vita. I so cumpetenze fisiche è mentale si migliurà. U sviluppu di u zitellu in u primu misi di a vita di u zitellu hè appruntatu uguali per tutti i zitelli. Prima, u zitellu allarga u longu u periodu di vigilia trà i manichi. À questu tempu, u picciottu reaghjscunu à diverse influenzi esterni. Questu articulu hè cunsacratu à u tema successu: u sviluppu di u zitellu nascitoghju, a vista è a vista.

I primi reaczioni à stimuli esterni sò formati in u zitellu, secondu u statu di a so salute è e cundizioni di a so vita. Per esempiu, certi figlioli in u primu misi di a vita pò reazzione à u sonu di un trappu, à un ghjovanu luminoso. À u listessu tempu si morse in li tempi di u muvimentu di i membri, è a vista pare per un tempu annantu à l'ughjettu di l'attenzione. U zitellu finiscinu appressu à risponde à i chjama, à chjama a campana, un ghjovanu luminoso.

U sviluppu di u zitellu in u primu misi di a vita hè ancu carattarizatu da u fattu chì durante l'alimentazione di u zitellu ùn si mette a vista di a fàccia di a mamma. Questu hè cumu si sviluppeghja a visione di u zitellu. Sì, durante l'alimentazione di a mamma, parle à u zitellu, ellu ferma un sguardu glante à a so fàccia, in un locu in u fronte è nasu. A fine di u primu mese di a vita, u zitellu hè digià d'abbandunà u ghjocu mudificatu, a so sguardu lags behind it prima, ma prestu u zitellu averà imparà i so vista, per cuntrullà a visione.

U successu successu in u sviluppu di u zitellu in u primu mese di a vita, serà chì à u sonu di u trappu u zitellu pruvà à circà cù una vista. Questu hè cumu si sviluppeghja a audizione. Ùn hè sempre cusì rializati sò dati à u zitellu in u primu mesi, spessu si metti dopu, ma se aiutate u zitellu, creanu i cundizzioni necessarii per u so sviluppu, u più veloce u vostru zitellu si sviluppa è sviluppa.

Ancu u zitellu chjucu deveru l'attenzione di l'adulti, in a so cumunicazione. Cù un picciottu avete bisognu à parlà più freti, canti canta per ellu. Ùn ignurà a so chiancile, pigliate in le so brazze, saccu, perchè u zitellu sperinu sempre chì l'amessi, hà da cumincià à sviluppà e cumpetenze di cumunicazione, chì vi darà, in turne, una gran gioia. Ciò chì pò esse più maravigghiusu chì un vechju di vechju chì vi circundà i vostri ochji quandu avete indirizzatu?

Sulu quannu u zitellu sceglie per cuntattà l'ochju cun voi, cumencia hà da cumparisce i vostri emozioni. Poco a poco, entendrá que a súa mamma reacciona à u so chianciallu, è se prima di gridassi solu in u spaziu, dopu chì hà sappiutu à cuncintrà i so ochji in a face di a persona, chianciarà à voi. Quandu un zitellu àbbia iniziatu un contactu per cuntattà i so genitori, puderà esse dichjaratu chì hè prontu per u sviluppu di a cumunicazione.

U primu sonu di u zitellu hè parechje pocu dopu ch'ellu hà aprindutu à guardà à l'ochji. Un sonne pò schizze in i primi ghjorni di a vita di u zitellu, ma u surrisu hè unificatu. Un novu pozzu sonriscia cù l'occhi chjusi. Stu sonrisi sò chjamati fisiològichi. U primu sonnu di migliori, chì hè accumpagnatu da un sguardu in i vostri ochji, hè chjamatu sociale, postu chì ghjè oghje à voi l'emozioni pusitivi chì u zitellu sperene. U zitellu sorri à risponde à un attellu afectuu à un adultu in altri casi. U primu mese di a vita hè di l'impresa, a preparazione per a cumunicazione.

Per sapè l'audizione è a visione di u zitellu, perchè u zitellu vulete cumunicà, avemu bisognu di parlà cun ellu più spessu. Pudete fà legerà ellu, o scrivite e quali qualità chì ellu pussede in una età maiò. puderete dì à qualcosa à un caprettu, perchè in quellu tempu ùn hà micca entende ancu. Ma u fattu propiu di indirizzà un zitellu hè benifiliu à u sviluppu di a so caghjula di cumunicazione, calmalcia u so sistema nervu. In u primu mese di a vita, l'habilità visuale di u zitellu deve esse sviluppatu - se vede chì u zitellu hè minatu cù l'ochji aperti, pruvervi immediatà à chjama l'attendu à sè stessu o à un ghjovanu luminoso. Call the crumb by name, surrisu cù ellu, fate tuttu ciò chì permettenu à fà cuntene cuntattu durà u largu possibbili.

À u zitellu per esse pruduttivamenti, deve esse stimatu da i so servizii. Fighjulu sempre tinybottu, ancu u so primu sonu si meriteghja sustegnu. Praise the baby with affectionate words, trappi in u capu, u vitellu. Pudete pruvate à chjama un sorrisu di miglii, cellu cù u nome è appicchà a pezzia da a pesta.

Ma ùn insistenu micca di qualcosa, se vede chì u zitellu hà sporta u so atumore, hè famu o vole à dorme. A cumunicazione devi esse offru, micca impostu. Solu in questu casu, u zitellu averà imparziallu cumunicà è spettaculu attività.

Quasi simultanea cù l'aspettu di un risicu sociale, u zitellu ùn puderebbenu sorri à a vista di un ghjovanu luminoso. U zitellu in un mesi sò utili per putia un panne in u cunclusu. Chì u criaturu prima ùn pagà a più nica attenza à questu, prestu hà da cumincià à cunsiderà cù un grande interesse. I figlioli in u primu misi di vita miremanu a finestra, à u lampu, à l'uggetti sfarenti. À u listessu tempu, a curiosità di u zitellu sviluppeghja.