Ammaistintinu un carino novu

Stablishing and support lactate un criaturu avvezza aiutu cù simprici recommandations. Prima di tuttu, una grande impurtanza hè l'inturnianza è a fiducia tranquillità di a mamma chì ella pò alimentà u zitellu cù u pene.

Piuttostu spessu si ricurdà chì solu u 3% di e donne anu una vera lacatura di latti! U 97% restu per a natura pò agnegatu tutte quant'è bisognu (almenu - finu à 1 annu). Configurate i vostri amici (maritu, a muzioni) per una attitudine pusitiva versu l'ambrati. Infermiera mamma hà bisognu d'assistenza! Truvate in u vostru ambiente a mamma chì anu amatuu durante un longu tempu è cun aligria è ponu cuntattu cù elli.

Hè impurtante ùn micca di latte à u zitellu cù l'acqua (ancu in tempi caldi). U latto di mammali hè tantu nutizie è editu. U latinu superiode (quella hè chì u zitellu piace à u principiu di l'alimentazione) hè liquid, aguerrie, cume griculagile-biancu in colore. U sirvizza u zitellu cù bè. U latti di latte hè più densu è biancu. U solitu, u zitellu ci piace cù l'sforzu, mentre doing more work. U bagnu valore serve u zitellu com'è alimentariu.

Mama stessu duveraghju bè di fluidi (qualchissia, puderete solu l'acqua). Circa un ghjornu, duveria beie 1,5 litri di liquidu. Mamma pò esse bè cum'è ella voli; ùn deve micca limità in questu. Inutili, u latti pò diventà più chjucu. Ma contru à a vulintà di a mo mamma ùn devi micca bevià, sè ùn vulete micca. Hè impurtante centru in l'intuizione di a to mamma è à sente cun vigore cù i precisa di u vostru corpu.

Ricurdativi chì alluminamu un criaturu avà pò esse sfrattate da moltu cumuni per noi à u primu sguardu cusì. Per esempiu, un pezzu normale. Ùn deve micca i buttigli di canzone, pezzulli, chupeti - almenu à 2 mesi. Cuntenevi di l'ameglie è muzzicu di un zitellu! Ancu s'ellu si mantene a bocca aperta in a strada, ùn l'accatulce micca cù un chipie. Hè megliu in u ventu di u ventu di piacè per sità in casa, è in u tempu bonu, u zitellu ùn fate micca friddu. U zitellu chì ùn hè micca abituatu à un pacificu, rapidamente s'acostuma à dorme cù una bocca chjara.

Hè impurtante per assicurà chì u zitellu si trova un latti di u pane finu à a fine, affinch'ellu ùn riceve micca solu l'uperazione (liquidu), ma ancu u bulu (biancu è biancu). Inutili, ùn pudere micca manghjà è dumandà più. In ogni casu, una prucità sana ùn hè pussibile solu quandu u zitellu sviluppava pisu! È per questu quì devi riceve tutti, è l'altru lignu!

Ricurdativi: ogni 1,5 ore dopu u zitellu hà da succèleru un pettu. Accuminciannu di 5-6 mesi. u zitellu in una alimenta sferisce i so tette.

In ogni casu, alimenta un baby nascita ùn serà micca pussibule si a mamma, cù u cumpurtamentu dirittu, fate sbagli. Chì sò? Scupremu!

Ciò ùn avete micca bisognu

Ùn fate micca decante di latte à ognunu in levas. Mammali - u ferru, pruduce quant'è latti comu u zitellu piace (o a mo mamma dice!). Avete bisognu di spressione u latte solu per a priservà a tacchizzata in casu ùn pudete micca alimentate temporaneamente u zitellu (per esempiu, a mamma hè stata hospitita senza un zitellu).

Ùn ùn rinunzà a pugnale in casu di malatia di u zitellu o a mamma. Sì a mamma hè malatu, u so latte materno si pò avè immediatamente antibodies à a malatia, è u zitellu seranu babbu da i sustanziali immune sottumessi à u so latte. L'sola eccezzioni hè chì a mamma hà a tuberculosi in una forma aperta o altre malatie assai seria. Ancu se a mamma hè furzata à piglià l'antibiotici, devi esse ricordati chì u latti di mammali prutege u zitellu babbu di queste mediche.

Ùn hè ghjallacciatu per pruduce è finisce l'ameglie. Sicondu i dati muderni di l'Organizazione di Salute Mundiale, u primu attrae hè administratu solu in 6 mesi. (nantu à a sfondate di l'ambrati). Per finisce u stessu ambrati ùn hè micca cunsigliatu micca prima di 2 -3 anni. In questu casu, dopu à 1,5 anni di l'alimentazione hè cunservatu solu per avà è dopu à un sonnu di notte, chì ùn cundite micca a vostra mamma!

Hè impurtante chì ricurdà:

  1. L'uggereux hè stabilitu in 3 - 4 mesi, è micca 1 - 2 simane.
  2. A forma di u pettu è di u boiu ùn anu micca influenzia à l'alimentazione. U zitellu hà pigliatu un pettu, ma micca un capezzolu. U puddu sserveghja cum'è una guida per u zitellu, indicando chì quì hè u pettu di a mamma.
  3. U latti di mama è l'alimentu più cumplicatu per un zitellu. Solu dispunìa enzimi chì permettenu u stomacu per digià è assimilà u latte materno.
  4. U latti di a mamma cambia a so cumpusizioni cum'è u zitellu speranza. In 1 mesi. hè una, in 3 - altru, in 9 - u terzu. Hè creatu è hè perfettu per u to figliolu!
  5. U latto di mama è sempre listessu per u usu, salvià u tempu d'energia è a mamma, chì esse passati in preparà a misura, sterilizendu i buttigli. U latti di a mamma hè presa in libertà; hà guarda in modu significativu a via di u budgetu di a famiglia.
  6. L 'amparazione aiuta à sviluppà tutale di tutti i sistemi di u corpu di u zitellu.

U sistema digestivu: u lattu participeghja in adattazione à l'alimentariu d'adulti, aiuta à assimilarle (cumpresu u latte serve com'è alimentariu, se qualcosa ùn hè micca digerutu).

U sistema nervu hà attivamente sviluppatu in i primi trè anni di vita. L'aduprena faciale tutti i sustanzi necessarii per a so furmazione, è sopratuttu pè u sviluppu di u curu.


U sistema immune: in i zitelli hè immaturi. Finu à trè anni u zitellu ùn hà micca a so propria immunità. Quandu allibera, elabora immune passiva à a mamma - cù u so latte. I figlioli alliteri, sò menu prubabile di malati, ricuperate più rapidamente, cumprese dopu l'alimenta dopu à 1 annu.

L'amarezza aiuta per fà u muzzicuni adattatu, chì aiutanu à evità parechji prughjetta pruvinenza in u futuru.

Cù l'urganizazione propria, u tempu d'ameglie hè u piriudu di a cumunicazione inescuvale trà mamma è zitellu. U pezzu di cuntattu cù u zitellu u forme di u cumpurtamentu maternalu curretta, faci a matri sensibuli è attenti à i bisogni di u zitellu. U natuvaru, in turnu, criscieghja calmu è cunfidenza chì i so maiò necessarisi - in mamma è u so latte - sò cumplettamenti cumplessi. Inoltre, tutti l'sforzi di a mamma in l'urganizazione di e succorsu rializatu ricevenu pagà in u futuru cù bona salute è un forte sistema nervuali di u zitellu.