Xenia Borodina hà sceltu in u so muru di u scantu d'Instagram

Una reta famosa di Instagram, induve i fanali di celebrità pudessinu sempre saperà l'ultime nutizie da i so idoli, spessu saranu un arena per una verra guerra.

Unu di i bloggers attivi hè u capu di a "Casa-2" Ksenia Borodina, chì hè oghje più di 4 milioni d'abbonati.

Spessu, Xenia ciace a so pagina. A ragiunità hè assai assai cumbugliu in u so indirizzu. I subscriventi spessu scold Borodin per publicità eccessiva, dà cunsiglii personali, reproche per l'educazione incorrecta di a figliola maiò ... Avà l'ostinente di a telestrutura scandalosa ùn pudia micca stand it, è splash a so indignazioni à l'cumerci unflattering. U fattu hè chì unu di i abbonati in una forma rudica reproche a Borodin per ùn piglià micca a so figliola maiò. Xenia hà decisu d'insignà una lezzione à una ragagna impolite: u presentatore passò à u prufilu di l'offender, hà pigliatu parechji di i so ritratti è hà fattu un collage fotograficu, ch'ella hà dettu in a so stanza.

U so post emocionale di Xenia chjamà Wall of Shame:
Hè ciò chì «e boni mistressi» pareanu, «e donne felice» cù i so «best husbands» è «proghjettanti di travagliu». Sò in casa "solu cù i zitelli", ùn "micca" bè "è i fotografici sò tutti" decenni ", è più importantemente sò obsceni" Ùn si ghjurà "Ùn avale sò cuminciati, perchè voce? Questu chì u paese cunnosci l'héroes! Eghjone i so vicini, i maestri in u giardinu di u zitellu, permettenu andà à i so parenti! Sia l'amici di l'amici di u maritu! u maritu interessa à u cursu, quantu à l'omosessu, invece di crià un zitellu, a so mòglia hè impegata, speziale quand'elle si parlanu di picculi, Matil Vogliu guardà à sta "mamma" si era per u so zitellu, per dì qualcosa! Andaraghju più, aghju assai per fà oghje è si stà nantu à stu muratu di vergà !! Mamula
Per una ora incompleta u publicu di Xenia hà riunitu quasi un è un mezu mila cumenti. In questu casu micca tutti l'unsubscribers sustentanu u televedore. Parechji foru sorpresi da a riazione di Borodina, chì ùn solu ùn hà truvatu un cummentu ofensius, ma era ancu micca perezoso per a spalle di u so tempu nantu à sta risposta. Appena, dopu à lettura di i novi posti negativi, u prisentatore di "Doma-2" eliminò u muru di vergogerie chì ùn hà micca sagatu in u so blog per una ora.