Top 5 immunostimulants naturali

Sfurtunatamente, l'estiu hè finitu, u vaghjimu hè ghjuntu, è l'invernu ghjè in a curone. U clima frastu fa piglià un friddu è a gripe. Per esse sanu è in bonu forma, hè bisognu di mantene u sistema immune, mette in preparazione di cummattimentu.

Chì hè l'immunità?

L'immunità hè un sistema cumplicatu chì ci pruteghja da bacteria, virus, toxine è altri patogeni pugili. Oghje avemu percizzate i prucessi in u nostru corpu cum'è una realità è crede chì a bona salute hè garantita per noi è ùn deve esse micca escemente di cunservà finu à averemu malati. Hè impurtante piglià diversi immunostimulanti chì u sistema immune pudarà megliurà guardà.

Immunostimulanti sustegnu u nostru corpu in bona forma, per avà è più faciule per ellu in contru infizzioni, virus è bacteria. Ci hè parechje manere di "crack" u sistema immune in modu chì ponu utilizà u so putinziu sanu. Sè a cura di u vostru sistema immune, da puderebbe cura di voi. Fate cunsultate u vostru duttore prima di ripruduà immunostimulanti, sopratuttu s'ellu hè digià sick. Sì oghje cù u so usu, pò causà l'iperattività di u sistema immune, a manifestazione più cumuni di quale hè allergia.

Immunostimulanti naturali.

L'immunostimulanti naturali aghjunghjenu u corpu u supportu necessariu.

Microbiani, virus, diverse bacteriasi preghjudizii circundanu ognunu u tempu induve eranu, ma u nostru sistema immune hè a fretura chì si separanu. L'immunomodulatori naturali permettenu naturali chì u corpu per distruisce virus è microbes senza l'utilizazione di droga.

Se u nostru corpu coppe cù infizzioni senza l'usu di l'antibiotici, questu puderà fà u nostru sistema immune resistente à l'attache di malatie sussegwenti.

Black elderberry.

L'anzianu nìvuru, in più di l'accolta immunoestimulante, hè ancu un antioxidante, reduces el colesterol, mellora l'attività di u core. Inoltre, aiuta in u trattamentu di a tezza, di friddi, di a gripe, infizzioni bacteriala è virali.

I prupietà curative di u biancu nuru sò cunnisciuti è utilizati durante seculi. Bioflavonoids e proteins cuntenuti in u zucchero di pianta, anche in u capullonu, distrughjenu virus chi causanu friddi è gripe. Ancu s'ellu hè una vittima di a gripe, l'applicazione di droghe annantu à l'anziana negra prutrarà i sintomi è farà sentu megliu, aiutu à ricuperà più veloce.

L'anzianu nìuru contene pigmenti organi, tannini, aminòcids, carotenoids, flavonoids, rutina (vitamina P), vitamina A è una gran quantità di vitamina C è altri nutrienti.

Echinacea.

Comu l'Echinacea stimula u sistema immune? Quandu si pigghianu l'Echinacea, u numaru di i cèl·lules immune T aumenta, aieghja à aiutà i limfochite per impediscenu u crescitu di microorganismi dolenti in u corpu. I razzii, foglie è fiori d'Echinacea cuntenenu sustinziali sustanziali chì sviluppanu u sistema immune.

Prutoluggìa.

U Pruggettu hè un putente à putenza à l'immunità. Contene à u 60% di sustanzi rossi, circa 30% di cera, 10% di l'olii essenziali è di u pollen. Hè ricca in aminidi è vitamini. Contene 300 po più di antioxidante cume in oranges. In più di tuttu stu propiu cuntene a proteina, albumin, calcium, magnesiu, potasio è fòsforu. Hè per quessa acquistate a gloria di u miraculu di a natura.

U propolisu hè a più preziosa per l'accumudenza antibacteriale. Hè stata riesce cù assai virus, fungi e bacteria chì attaccanu u nostru sistema immune.

Vitamina C.

Doppu sta vitamina, prubabilmente, tuttu hè digià dicutu è scrittu. A vitamina C hè, forsi, i medii più populari di l'immunità creciente in u mondu. A vitamina C ùn hè micca troppu caru à a produzzione è hè presente in assai frutti è ligumi.

Perchè ùn u pigliate micca u più pussibule? Infatti, si manghjate boni frutta è verdura, manghja una alimenta sana, ùn hè micca bisognu di più vitamina C. L'acidus Ascorbic (vitamina C) ùn hè micca pruduttu in u corpu umanu, per quessa, deve esse acquistatu cù l'alimentariu.

Quandu si pigghiannu a vitamina C, a crescita di i sangue di u sangue è l'anticorpera aumenta, u nivulu di l'interferon aumenta. Tuttu stu significativamente aumenta a difesa di u corpu contra diversi virus, antichi, fungi, etc. Ùn sottutimanu u fattu chì sta vitamina prutege contra e malaccii di u cardiovascular è reduceseste u colesterol, sguassa a pressione di u sangue è impedisce a furmazione di plaque fatty in arteriasi.

L'urganizazione urganizata hè di circa 200 miligrammi per ghjornu, equivalente à almenu sei uni di frutta e verdura fresca.

Zinc.

U zincu hè un minerale impurtante chì cuntene di 200 enzimi. In fattu, u zincu hè assai più ca un immunostimulante.

Cumu u zincu pruteghja da i microorganismi patogeni? Chjuccu incù parechji chimichi è rimettuli rifletti l 'attacchi di malattia. Hè impurtante ùn mancassi, altri ùn devi à l'effettu cuntrariu - una diminuzione in l'immunità.