10 fatti nantu à i vaccinations di u primu annu di a vita di u zitellu

Per vacunà un ziteddu o micca - per parechje marta sta pregunta hè stata cun u caldu calmu di Hamlet. Intendemu di capì.

L'invenzione di i vaccinati hà diventatu un avvelenamentu revoluzionariu in a medicina è hà permessu a eradicazione di l'epidemie di i più terribili i malatie. Da u puntu di vista suciale è suciale, devenu esse fatti incondizionale. In u stessu tempu, vaccinati, anchi inattivati, chì ùn sò micca vita di i bacteria è di virus, sò purtati à a deteriorazione di a salute di u zitellu, temporale o permanente. È oghje, quandu a vaccinazione s'hè addivintata voluntaria, i genitori hanu da fà scelte nantu à elli. Ùn avemu debbuli 10 miti cumuni nantu à i vaccinations di i zitelli di l'età più terna - u primu annu di vita.
1. Avà, ci sò medichi efficausi chì ponu fà sapè fà di e malatie infizziosi di quali si sò in vaccinations.

FACT
A vaccinazione sò fatta da ei infizzioni, chì o ùn anu micca nisun medicazione à tuttu (sarampelle, rubella, parotitis, poliomielitis), o ùn anu micca assai efficace (l'hepatitis B, a tuberkulosi, a tullulina), o elli stessu puderanu causarii seria (serumu cavallu di tetanus è diphtheria ). Sfortunatamente, questu hè solu u casu quandu hè più faciule per prevene una malatie chì à trattà.

2. E malatii, da elli vaccinati sò fatti senza fallimentu, anu statu vinte scunfittu.

FACT
Completament desaparete da a vista di a terra, sola vignetta, da i so vaccinations ùn sò micca fatta. Hè cugnumatu chì hè pussibule di ottene l'immunità colectiva si più di u 90% di a pupulazione hè vaccinata. Sfortunatamente, in certi rigioni di u nostru paese, u nùmeru di pezzi vaccinati hè u 70%, o ancu u 46%. Questa situazione capisce chì parechji parenti prufananu à l'altri, è si ricusanu micca a vaccinazione. À u stessu tempu, a pratica di u mondu prumovi: finu à chì u percentualità di vaccinati hè ridduzzione, un agitu cumu occurre. Questu succorsu in l'Europa, chì in l'ultimi anni hè menu vaccinatu contr'à contra u calche. Risultatu: in 2012 quasi 30 mila casi di malatie eranu registrati, 26 cù danni di u danu - encefalite, di quali 8 - cun un risultu letale. Mentre chì mentre chì in un locu in u pianeta chì a malatìa existite, a probabilità di riunite cun ella resta. Chì e picculi. E pensà à pensà senza esse.

3. Se u zitellu veni lignati, i vaccinati ùn sò micca necessità per ellu, hè protettivu di l'immunità di a mamma.

FACT
L'immunità materna ùn hè micca solu abbastanza. U mare ùn pudere micca rammintà chì vaccinazione hà fattu in a zitella. Se una vacuna, per esempiu da a tette, stava missed, allura a mamma ùn ùn anu antica. E anchi si a mamma hè stata vaccinata sottu u schema chinu o avianu avutu malati di a zitella, u livellu di l'antibody puderia esse bellu. Ancu li zitelli, sustegnu di u lume di mamma, sò più prubabile d'avè immunità à queste infizzioni da babies "artificiales", chì hè per quessa chì tollerà facilmente una malatie.

4. A Scena di Vaccine Naziunale aghjusteghja tutta a lista necessaria di vaccini.

FACT
Anu altru vaccinationsu era più efficaci. Ma à u spensione di u statu ùn sò micca fatti in ogni locu. Per esempiu, vaccini per infezioni neumococca è rotavirus. Sti malatie sò periculosi per babies. O una vacuna hemophilica di tipu b - pruteghja contru una otitis, bronchite, meninzite è una pneumonia. Meningococcal - da meningitis. Oghje recommandante chì tutti i paesi di u mondu ricèvenu i vaccinamentu contru u papillomavirus umano è a varicedda. A varicchia causa infezioni di a peddi, pulmonite, danni à u nervu facial è l'ochji. U virus di u papillome hè generale unu di i più cumuni in u mondu, aumenta u risicu di sviluppà i cancinu.

5. Tutti i stessi vaccinations ùn pruteggianu u 100% di a pussibilità di a malatia, cusì facenu micca significati.

FACT
Infatti, i vaccinations ùn guarantiscenu micca chì una persona ùn hà micca da malà dopu avè una infizzione. U significatu di a vaccinazione hè chì l'immunità, quella famiglia di l'inimitariu, pudite ricanuscià à l'istante è ne neutralizà a più veloce. Per quessa, in tutti i casi, si e vaccini sò ancu malati, i so toleranu assai più faciule, senza cumpunanze è ancu in parechji sintomi. Questu hè particularmente impurtante per i zitelli.

6. Ci hè un sensu per fà solu vaccinazione contru i malatie mai seria chì pò causà a morte o invalidità di u zitellu, è da i pulmoni hè sensu.

FACT
Ancu in queste malattie chì avemu l'usu di chjamà "pulmoni", pussibuli variazzioni pesi di u currentu. Cusì, a rubella è a sarcellina pruvucenu l'encefalite in unu di 1000 casi. U porcu (cicatris) pò causà infertilità in i zitelli è e donne. In prima, quandu e vaccinationsi contra a scherzi ùn anu micca fattu, era l'attrizzatura chì era a causa di a maiò parte di i menincezione serosa. Pertussis dopu l'annu hè spessu micca fatali, ma pò diri à l'asma, cramps è pneumonia.

7. A 3-5 anni u zitellu hà a so propria immunità. Ùn intruducirle stu prucessu, è i vaccinati pò fà esse dopu.

FACT
In generale, u nostru sistema immune hè prestu per l'asportu cù u mondu esternu à u nàscita. Tuttavia, causa di difetti genetichi di unità immunità particulare o d'una infestazione congénita cumuna in qualche figliolu, l'immunità ripens più prestu. Tali bebini sò spessu malati. Ci hè solu per elli à stà à a vaccinazione hè spariu: risichtu risicu di una malatia gravi. In ogni casu, u vostru pediatricu cunnosci u locu.

8. Inoculations causanu allergii.

FACT
Allergiu - una rispunzone inadecuate à sustegeni straneri, ereditatu. Infirmazioni è vaccinati stimulan l'immunità è insegenu u corpu per responde à l'intiruffidità strangulosa. Tuttavia, i vaccinati pò causate allergii. Inoltre, in i zitelli ghjovani spessu allergii ùn ponu micca micca nantu à a vaccinazione, ma nantu à e cosi completamente distintivi - solu una reazzione da l'immunità irritata da l'immunizazione pò esse intensificate. Cusì, per cunsulà à un ziteddu cù dolci o documenti di ghjornu dopu a vaccinazione ùn hè micca valuta.

9. Quandu i vaccinations, i zitelli partenanu più di spessu.

FACT
Studiiati di i scientifichi danesani anu dimostratu chì l'altru u numeru di vaccinazioni in i zitelli, più freti si pò masticà. L'immunità ùn hè micca un sistema di cumpunenti navi. Puderia, pò esse paragunatu cù u sistema nervu. Sì avemu amparatu un poema, in questa ora, pudemu, per esempiu, lavate i piatti. U sistema immune si pò simultaneamente "travaglià è responde" à 100 milioni d'antigens è 100 000 vaccini - cusì cunghjettate immunologi. È ancu, a vaccinazione hè un ingrossu sfida à l'immunità. Se u zitellu ùn hè mortu, vaccinate sò un risicu.

10. A vaccinazione pruvucanu i maluti neurologichi, dari complicati gravi.

FACT
Sfurtunatamente, ci sò parechji casi. E i genitori hanu u dirittu di cunnosce cusì. Ma vogliu aduprà a datu statistiche: l'encefalite in a sarcellule è a rubella in un casu da una mila, è quandu si vaccinate contru sti malatii - in un caso per millioni di dosi di vaccinati. U sindromu Convulsivu in a pertussis tossina inunzione in u 12% di i zitelli, cù vaccinanti - solu in un casu per 15 mila dosi. Ci hè un riscu in tuttu in a nostra vita, è a so cumpagnia di i genitori hè di valutà a probabilità d'esse malati cun risurtà inseguru o avè un cumplimentu dopu a vaccinazione. È u pediatricu hà obligatu à piglià tutte e misure cù elli per minimizzà u risicu.