Mètodi di trattà a sudazione in i zitelli

Avemu rinnovu a manta. Ancu se u calore nantu à a strada, hè più affidà chì u zitellu hè impannatu in u locu. È u pusatu in vain, o chì? (Omi giovani ùn anu micca cunsideratu u fattu chì hè assai più faciule in un maturu un criaturu avutu chì u supercruitu). U culore rossu hè scrittu per un periudu di l'iperimia neonatalea, un chiancuni disgrazed for hunger, è avemu un zitatu sappiata da tutte e regule. Stop! I mètti di trattà a sudazione in i zitelli definitivu aiutà à voi!

Allora, leghjite cù cura.

Ceremu u ventariu. Ma in l'estiu è cusì hè abbastanza difficultu di mantene una temperatura ottima di 18-19 gradi in a stanza. E perchè u calore hè accumpagnatu da riunimentu, chì u zitellu perde u licenziu ancu più è diventa più dolce (è, dunque, rash) ancu più veloce?


Toca i pomi

I mani frigioli è ancu i ghjambi ùn sò micca un signu chì u zitellu hè friddu. Ancu i membri, o più preferitu i piani è poni, sò l'unicu territoriu di u corpu di u zitellu, solu da a fàccia. À traversu, è a temperatura hè regulata. Fattu ponu, pene è e cugliera aghju calore à l'aria più intensivmente, perchè sò più fresche di u restu di u corpu, coperto cù un fruzzile, sliders è bluson. Ancu un nasu friddu ùn hè micca un signu di ipotermia: ancu participeghja in u scambiu di calor. Avete bisognu à ghjunghje à u ghjuvellu di u corpu: hè ghjudicatu da a so temperature si hè chjuccellu à u zitellu o nurmale. Ma prima questu, u fruttu cuncipitu tindrà a ora di chianciri cù i so ghjambi è di chianciri, affirmannu chì hè urdinamentu di calà. Ùn avemu micca solu di diaperi. Un invenzione maraviglia di l'umanità, è ùn avemu micca chjamatu per esse abbandunatu.


Ma ancu u diaper desi dispositivu più transpirazione, perch'ellu ghjustu, diventenu in una compressione bisogna, copercia per quessa, un terzu di u corpu di u zitellu. Ùn hè maravigghiusu, chì hè chinu, hustuttu è calda, potrynitsa si senti a più còmea. Trà ogni cambiamentu di u diaper u zitellu avà da almenu 15 minuti cammino cù un prugettu spostatu. E in generale, l'estiu, hè megliu preparà prucessi à l'aria cusì più freti - finu à deci ghjorni à ghjornu durante cinque minuti. Cci dugnu sulu lu pettu. In i ghjorni bè ghjornu di u licitu, chì ghjè in lezzione umana, u zitellu ùn hè micca bè. È hè pussibule chì di dui maleità - dopaivaniya o a deshidratazione - hè megliu sceglite u primu, perchè chì u zitellu ùn speria micca. L'altri sinchju di perdita di fluidu eteressivu sò tullurdosi in bocca, mancanza di respira, difficili cù
succés, mancanza di gattiva.


Ùn si basta. A più precisamente, ci bagnu, per avè, cù un sbampatu è un saponu à a sera. E à altri tempi - perchè? Ùn hè micca brastatu ... Se vulete micca evitarà suddà, in u calore, fate bagnate (ma micca lavà!) U natuvellu à 4-5 vittori à ghjornu.

Quandu si vedere u rash per affettà u trattamentu di sudurà in i zitelli, ricusate da u piu, pezzi è i cappelli, spessu a manca u so babbu naked. Aghjunghjenu u sali di u salinu, una decucuzione di castagna di rozzia, a cammarina di chimica, i garçon di san giovani, etc. Attenti: nantu à u San Giovanni, è d'altre erbe i zitelli possanu allergie.

Maturà tutti l'armi, lubricate cù una crema secante da zincu o cicatrise di ferita nantu à a basa di Panthenol, scumpressate u polu o elettu un talcinu di u lituu per secà.


I roti è i cose chì hà bisognu à debite è strufinatu da dui parti, finu à chì u zitellu hè sei mesi. À spessu, sudatu è ancu cunghjelazione di u diaperu per u pultu improperamente selezziunatu, u poviru scarpa o rottu ferru.

Quandu u cotto hè scratchatu assai prughjettu - ùn lasciarà micca cusitu. Unghie sò o tagliate assai curtmetichi, o "impannillati" in mittens-scratches. E più impurtante, cumprà u so zitellu un untuvatu spuntinuu o crema in una farmacevule chì aiutà à aiutà sopra à sta pesta. Allora vi scurdate di sta malatia per sempre è per tuttu.