Petite secreti di un bon sonnu di un zitellu


Perchè qualchissia di zitelli sò dorme è sighi in pazu, mentre chì altri dinuncià sempre, sullivazione, spin in un sognu? Ch'ella ùn sò qualsiasi patologii à u mo criatura? ... Questi dumandesi, per certu, sò intrigati da i genitori chì anu chiacchiatu o face cun "infraregazioni" similari di un sonni infieru. Avemu da piglià cun qualche scumpientu di un sognu babbone, micca cunnessu cù e malatie.

Spessu i difficultà di sughjurnà è a vittoria di u sonnu inférieur sò assuciati cù u cumpurtamentu incorreitiu di u zitellu è i genitori in u piriu associatu cù u sonnu. In questu articulu, guardemu à i sicreti di u bonu sonnu di un zitellu.

Serene tranquillu è tranquillu

Perchè i babori sò in qualchi sughjornu in pazu, è quandu u so sonnu hè più impughante? Perchè qualchissia di zitelli sò durà a notte senza molestà i so genitori, mentre chì altri, per contru, svegliate ogni dui ore?

A causa di u sonnu impurtante di u natuvulu hè a so incapacità à u mondu chì u circondu. I picculi sò spessu "cunfundite" ghjornu è notte, passanu una tipu di "teste" per i so parenti in forza. È solu dopu uni pochi mesi avemu un regnu più o menu stabilitu di dorme è di vigori.

A causa di u sonnu impurtante di u zitellu di i primi misi di a vita pò esse u còlicu di l'intestinali, è in i zitelli più anziani u statu di l'ansietà pò esse causatu da u prucessu di dentalli.

Succece chì un ziddu dorme durmi a notte per una relazione estreta cù a so mamma o perchè l'associazione di "l'associazione di dorme". Spessu un bonu sonnu hè impeditu da a crescita emocionale excessiva durante u ghjornu. E solu l'organizazione curretta di u regnu di u ghjornu è a "associazione di sughjornu" curretta, aiuta à l'eliminazione di l'infruzioni di u sonnu di noci, micca natu cù a patologia di u sistema nervu.

Associi "Correct" è "wrong" associu di dorme

Sicondu statistiche, in ogni sittena famiglia, u zitellu ùn hè dormitu bè (per quessa, disturbatu u so cuntinudu dorme duranti a notte). Aghju nutatu chì a causa frequenta di viulazione di u sonnu in u zitellu hè u modu di u sonu di u sonu in modu incorreitamente stabilitu, à dì: associazione incorrecta di dorme.

Chì ci vole à esse chjappu?

U picciuottu avissi bisognu di dorminu nantu à a so pròpia, cù a participazione minima d'adulti. À a notte, hè necessariu per minimizzà a cumunicazione cù u zitellu durante l'attitudini di u cunclusu per chì u zitellu pudemu distinguish entre a diffarenza di cumpurtamentu duranti u ghjornu è a notte. Stu cumpurtamentu hè assai impurtante, postu chì un zitellu hà riesittu hè assai più difficili di dorminu ca un adultu. Per quessa, avemu bisognu di stabilisce un certu regimu, grazia à quale u zitellu s'apprimta d'adurizà dopu l'ordine stretchamente stabilitu: l'acqua, l'alimenta, a cumunicazione senza longu cù l'adulti (una storia di stanza, una caddie).

L'associazioni "equivocalmente" di l'impegni sò rimettitu include: fossi u zitellu in manu di un adultu, chì s'era assettatu in u lettu di u parente, durante l'alimenta, cun u ditto in bocca, etc. Invece, pudete discutà u lettu parente. Ora ci sò assai argumenti in favori di u spaziu di u sonnu cù u zitellu. A principal hè di definisce in anticipu per sè ciò chì hè più impurtante per voi, è in anticipu per penserà cumu fate diventerà a cuna cun u zitellu.

U figliolu maiò (à qualchì postu dopu 8 mesi) pò esse diventatu una associazione "dritta" di esse adurda cù un "mediaturu". U ghjocu favoritu di u caprettu spessu hè u mediatori. Aghju nutatu chì un "sustegnu bè" pò esse truvatu per i zitelli più chjuchi. Pò esse un diaperu o un vestitore di a mamma, un pilatu maceratu in u latte, un oliu chì conserva a mamma.

Hè impurtante sapè chì cù l'organizazione propria di u sonnu è di a vigilia, l'usu di i medicazione ùn hè micca necessariu. E prima di "nutriscia" u zitellu cù e rotuli o tè, attribuiti à u duttore, pruvate d'aghjustà u sonnu armonicu di u zitellu.

Quandu u travagliu allargà tranquillamente aiuta à a pace d'a mamma di l'internu. Eccu, si a mamma hè animatu - ùn aspetta micca a pace da u cantu di u zitellu. Accuminciassi cun sè stessu, prima!

Little secrets of good sleep

Dopu à quì dichjaratu, abitatemu in i siculi chjucchi principali di un bon sonnu di un zitellu:

Lullaby and fairy stories per a notte

Una bona "pillatura di dorme" per un zitellu hè sempre una statua di lullaby. Questa hè una bona ragiunata, perchè a voce di a mo mamma hà sempre aghju accadutu. È ùn avete a paura di cantà à u vostru figliolu benamatu un canzunetta, ancu s'ellu ùn avete micca vocal data. Grazie à l'abitudine, a mamma dà u zitellu amare, a calidez, a ternità, a pace è a tranquillità. E qual'ella hè necessariu per un bon felice felice? Crià una tradizione di una tipu di cumunicazione cù u zitellu prima di andà in lettu, pudete esse un ambienti cunfidenziale entre ellu è u zitellu, chì sarà cunservatu per parechji anni. Canteraghju à i vostri figlioli lullabies, dà l'alegria di cumunicà cun voi, è un bonu sonnu à a vostra molla hè garantita, perchè hè circundatu da u vostru calore è l'amore!