3 credi in u pensamentu micca standard, chì e persone cun IQ risolanu più di 120. E pudete?

Festa di l'Oceanariu

  1. In un aquarium, i visitanti spessu violati li règuli: u toccu i vetru à i so palme, i prucessi è u sustegnu di u pesciu. A fine, hà moltu di u persunale: una manera ingeniosa, di manera illegale di risolve u prublema era truvatu. I empleati pitturinu u vitru. Stu metudu travagliava perfetta: i visitanti anu teme à acchjassi acqui. U cambiamentu sanu di l'oceanariu hè statu cede pè u vandalismu, ma a quistione hè: chì esitazioni sò stati ritratti?

Puzzicheghju nantu à a password per u partitu

  1. U ghjovanu hà vulutu andà à una festa in un club chjusu. Un signu per "a so" era una password chì u ghjovanu ùn pudia micca ricunnosce. U decisu d'amparà quarchi vicinu à l'ingressu è, in modu nutatu, per annunzià u cipher - pocu minuti dopu era teste di un dialogu: u guardiu chjamatu i numeri, è i vittime rispose. Questi parenti di figuri: 22 è 11, 28 è 14. I visitori si trovanu in u ghjovanu hà dicisu chì hà intesu a password. Questu di u babbu, andò in l'intrata è u guvernu chjamò numme: 42. U ghjovanu hà risposta rapidamente: 21. Ma questu numaru hè stata tortu. Chì ci hè u password?

Riddle of one desire

  1. Riddle-fairy tale. L'omu riccu è u magu putulente sò à morte. Comu ricumpenza di devozione, prupone u so servitore u realizazione di ogni voglia - ma solu un. U servitore dumanda un ghjornu di meditazioni è vai per a famiglia. A mugghieri dumanda à a nascita di l'eredi, a mamma ceca - nantu à u ritornu di a visione, è u babbu avete una furtuna. Dopu avè pensatu à i desires di i membri di a famiglia, u servitore torna à u maestru è li dumande à cumpiendu u so desideriu. Tutti i membri di a so famiglia ricivutu ciò ch'ella vulianu. Chì hà dettu chì u servitore dumandà u magicu?
I risposte sò aspittendu davanti à u ritimu.

Rizzi fissi. Questu scantatu i visitanti: si lamentonu à l'amministrazzioni di l'oceanariu. U persunale fù impatu. Correfica risposta: 8. In fattu, a password ùn hè micca a mità di u numiru chjamatu, ma u numaru di ittri in ellu. U servitore unificò tutti i sperienze in una frase: "A mo mamma veramenti voli vede un nettu chì caminava un carruselu d'oru".