A cleansing of the liver and gall bogee with remedies folk

U furu hè u più grande di u glutine digestivu, u travagliu correttu di u quali deve di a vita di una persona, perchè u livatore hè respunsabule di a maiò parte di i processi chì sò simplici necessarisi per a vita di una persona. U fegato hè situatu à u dirittu di a cavità abdominal, sopra u diafragma. S'ellu avete bisognu di respira micca da u torau, ma à u diafragma, in u fieru pò ancu essa massaged. Siccomu a parte inferior di u fianu hè in a cavità abdominal, cumunicà cù i currenti di sangue è enduli nervi. Inoltre, u fianu hè intravisu cù a voisina. L'elementu cunnessione entre elle hè u bacinu bile. Perchè a ligame trà u fegghjinu è a voisione hè inseparabule, ùn pò micca esse limpiati separatamente, solu l'orgue sulle. Fighjenu cumu pudete puru limpiari u fegatu è a vespetta cun i rimedii tradiziunali.

Per pudè cuminzà a purificazione di u fegato, è di a vesicula di gallone, deve sceglie l'alimentazione dritta. Una persuniva si cunfinate à u cunsumu di l'alimentarii chì cuntenenu una gran quantitate di grassu è carbuidrati, chì sò pocu digerutu. In ritorno, avete bisognu di manghjà i manciari chì cuntenenu prutini è vitamini. A purificazione di queste l'urganisimu pò ancu esse fatta cù rimedii tradiziunali. In questu casu, un menu di un omu solu bisognu di furmagliu cottage. S'ellu ci hè una malatìa cum'è cholelithiasis, da a dieta di u paci di rinfriscà i pesci di variità grassiana, u spiritu, u fianu è a carne grassa. Hè vale digià un pocu di zuccaru, a sustituzzioni cù u meli, è più acqua pura.

In i ghjorni post-festa, quandu u corpu hè soprascrittu cù l'alimentariu è "esige" più nutizie, una persona cumencia à cunsumà alimenti alcoolichi è grutti, cuntrollevendu pocu a so dieta. In quessi situazione hè ancu assai utili a cumincià à pulirà u fegatu è a viloria. Questu pò esse fatta in casa cù l'aiutu di rimedii folklori. Parechje persone forza si cumpranu à i dieti, durante u quali u fegatu hè ricustruitu è ​​si aghjunghjese à una riti cun una piccula quantitati di carbuidrati. Ma duranti i vacanze, perdentà pisu si permettenu un menu più extensiu è calurariu. E tuttu questu quì hè u fegatu, chì ghjè solu chì ùn hè micca solu per ricchezza una gran quantitata di grassu. Hè per quessa chì, adduptendu à i dieti, avete bisognu di cambiani sviluppi in u menzu digià stabilitu.

Trà i rimedii tradiziunali, u melatu hè populari. Per purtà purificà u fegato, pò cunsumà cun acqua tibio. Hè ancu utile di piglià u melatu cù u zuccaru di limonu. Se tu pigliate stu medicinu in quantità di 100 grammi per ghjornu, pudete sparà rapidamente di u dolore è pulisce u fegato. È com'è una alternativa à u zucchero pò esse usatu per fogghi u dogrose.

Hè ancu cleanses u fegatu è a voisella cù beets . Pò esse rossi è mischju cù l'oliu di girasole. Assicuratevi una insalazione ligera è sana. In sta ricetta, l'oliu di girasole pò esse sustituitu da oliu d'oliu, chì cusì palesa perfetta a malatia. Pò esse presche per prufilaxie nantu à una basa di ogni ghjornu, preferibile cù un stomacu vacanti. L'oliu d'oliva limpieghja u fegato beni è hè cunsigliu per ottene l'effettu colerèticu. Con ella, pudete migliurà a peristaltiche intestinali. U movimentu di a bile hè accilatu nantu à i venti bile. Sottu influenza, i grassi sò split è tutte e scagghi.

Un bon regnu per a limpeza di u fianu hè a zucca è u so zucchero . Per esse l'effettu, avete da bevi mediu vetru di zuccherinu frescu da una zucca di oghje, o ci hè un medio chilò di a so polpa. Tuttavia, cù a maladizioni di Botkin, a zucca hè megliu da fogghi.

E erbe sò un modu excelente per rinfurzà è supplementà l'azzioni di i medicazione. Questu hè unu di i rimedii folkiichi più cumuni. Affettanu tuttu lu corpu umanu, ma l'effettu hè abbastanza forte. In ogni casu, prima di usà, avete bisognu di sceglie è decide comu usà l'erbe. A purità di u furu pò cuntribuisce à i decoccorsi di l'erbe, cum'è a zucchina, a spina, immortelle, cane rose, celandine, dandelion . Solu solu i caldi di sti belezi anu da esse presu per separatamente. Ogni tipu di erba hè influinzatu a una parte di u fegato. Per quessa, i calde pò piglià in corsi, alterativamente. Questu facilitate rapidamente a limpieza di u liveru sanu.

U modu più efficafimu di purificazione per mezu di immortelle. Hè cunsideratu u capu trà i ferii. Era utilizzatu per aiutà i suldati. Durante a guerra, a scumparsa di l'immortelle scumpressate a scuru è d'altri sustanzi purificanti da u corpu. U tempu optimu per u trattamentu cù l'erbe hè un mesi. In l'eventu chì decide di rializà a purificazione cù parechje decoccuri, da esse diventate in cinque ghjorni ogni ghjornu.

Inoltre, purificazione pò esse fattu cù l'aiutu di un zuccaru medica specie - sorbitol , chì pò truvà facilmente in ogni farmazia. In più di u sorbitol, preparate un pad calenzimu. Trè zuppi di sorbitol deve esse diluted in una mezzo-vetru di acqua, a tampiratura di quale hè sopra à l'ambienti di a temperatura, ma l'acqua ùn deve esse troppu caldu, per ùn avè micca scuntentu. Pigliate sta suluzione nantu à un stomacu vacanti. Dopu avè avè aduprà u rimedià in sette piccule, avete bisognu à fà è impastate u padellu calevule à u dirittu right. Assicurà questu ùn pò esse fattu, postu chì in a pusizione horizontale di a persone culatta fora i venti bile senza disgrazia. Unu è mezzu à duie ore dopu à piglià a suluzione chì vulete andà à i bagnu, è cusì vinaranu tutti i tossini è u sorbitol da u corpu. Questu hè duvuta à l'effettu laxativu di sorbitol. In ogni modu, stu metudu ùn hè micca ricunnisciutu per quelli chì soffrenu e disordini di u fesso.

Pudete puru limpià u fieru è u brandy di qualità. Ùn ci vole micca più di cinquanta grammi à ghjornu. Questu hà da cuntribuiscenu à u fattu chì i canali di u fianu se spieganà, cumune cun elli, i vasci s'angundai. Allora vi vògliu solu suluzione di castor, finu à cinquanta grammi. Allora a purificazione sarà postu, è tutte e pedi "innecesarii" è u muccuni chì trovu i catene anu da esce. Questa prucedura si deve esse realizatu duie volte in trè mesi, è micca più spessu di una volta in un annu.