I zitelli da 13 à 22 anni

I zitelli per i genitori sempri sempri figghi. Ancu in 40 anni, un omu serà un picciottu à l'ochji di a so mamma. Tuttavia, si devi esse ricordati chì l'età di i zitelli ieghjani cambiatu assai prestu, è à parechji volti ùn anu seguitu micca di seguita, fendu grave errori in l'upbringing.

U primu età dà a pruduzzioni di una cumunicazione propiu è cumportamentu versu tutti l'altri populi. Sta stampa passa rapidamente, ùn ùn permette micca parenti passanu assai tempu nantu à a crianza. In ogni casu, dopu a primu caminu di a scola, i zitelli cambianu assai. Accumincianu a riegeniscenu ghjustu à ogni parolla di i genitori è, in particulari, à i so cunsiglii. Un tipu di confrontazione accumenza in tutta u mondu, chì hè assente solu cù i rilazioni amichi di i zitelli è i pezzi cercati, chì hè raru. A percepzione negra massima di l'adulti accumenza in l'addezia, anche i più interessanti sò i fasi di u sviluppu umanu da 13 à 22 anni.

I zitelli da 13 à 22 anni avè una di e persone più attivu di a so vita. Pò esse diventatu da aduità in dui parti, chì permettenu vede i causazioni è e consecenzi di tutti l'esperimenti.

U culleghju

U primu stadiu deve esse cunsideratu adolescenza. I ghjorni andate à i scoli d'u livellu, è cumincià per percive u mondu sanu da un altru puntu di vista.

Da l'età di 13 u zitellu entende chì in u futuru hà da necessàriti criscinu, è prova di piglià i so proprioti. I parechji ùn devenu mai si pressionà à i zitelli, altri frutti seranu torfati. Sì, un adulescente ùn solu ùn hà sempre a scelta bona, ma a cunnanna resta agràia a situazione. Hè megliu di pruvà à spiegà l'altri pussibuli è dettiru ellu stessu.

À l'età di 13, ci hè un interessu attivu in u sessu oppostu. Per quessa, i ghjovani accumincianu a pigliari l'alcoolfu è u fumu. I cunsequenze cunsultate volte spieghjani, ma quandu a pratica pruibitu chì a ragione hè micca educazione. In fattu, in addezia, tutti i zitelli partenu per vede u circondu è agisce a stessa manera. Per quessa, l'alcoolate hè più interessante per i giovani chì vede in casa.

Anni studienti

Tutti i genitori trattanu di capiscenu i zitelli de 13 à 22 anni. Eppuru si ne vanu à elli à u prismu di u so propiu amori è adorazione, pruvatu à fà a so vita più megliu. Questu hè diventatu un obstacle per una valutazione adegwata, è in fattu hè a più impurtante.

Dopu passendu l'adulescenza, è l'escola finale, un ghjovanu spessu si spende un studiente. Sembra: ellu pigghia i primi passi in a socie è deve esclamà, ricivutu novi sapienza. In a vita verita, tutte sse parechji diversi.

Intraduceru una università per una persona hè una occasione di fà i vostri parenti. Finalmente, riceve a chance di rinunzià a custodia è a vigilanza cuntinua. Certi "figlioli" si praticate a casa, altri ùn passanu a notte in casa. U risultatu hè sempre u stessu libertà è divertimentu.

I paisani ùn pò cambià nunda, è a so intruduzioni in a vita persunale di u zitellu sana solu à un aghjunamentu di numerosi disaccorsi. Finu à 22 anni ùn deve micca bisognu di lascià u zitellu, ma deve avè ricurdatu di a so indipendenza.

I figlioli di 13 à 22 anni di età sò difficili di capiscenu, ancu s'ellu u sicretu di successu è simplice. Pruvate dà à i vostri figlioli una libertà di più di più, perchè si sentenu u so gustu. In ogni casu, per pruteggiri di tutti i periculi è l'abominazioni di a vita ordinaria ùn anu mai successore, è ùn hè micca putumintatu pettu à i zitelli à tutta a vita. Solu bisognu di ricurdate i vostri vulintà è u cumpurtamentu in i stessi anni, ma ùn pruvate à fà u zitellu u listessu. Solu aiutarii à capiscenu chì, in l'horrorsi di a rialtà moderna, ci sò sempre bè, è u zitellu hà u dirittu di truvà senza l'aiutu fora.