Longu viaghju cù u zitellu in car

Vulete scappà di a cità novella per un tempu è stà in a natura? Ma avete a paura di realizà a vostra voglia perchè vi vargugnate da un longu viaghju cù u babbu in caru. Sapete cusì chì u zitellu durà stu viaghju?

Ùn ci hè micca una sola ricumpera pruvata per cumu per entretiate un carusu mentre andava in caru. Tuttu deveni da l'età è a natura di u zitellu. Ma ci sò parechze idee simuli chì vi aiutanu à ghjocà cù a carapia durante un viaghju di carru longu è fate u vostru viaghju còmode è sicuru. Prima di tuttu, hè bisognu di sapè chì u zitellu hà duvolu in un caru solu in un sedi carru di zucchero especial. A materiau deve esse elettu chjamatu cù l'età di u zitellu. E prima di ogni viaghju per verificà chì hè fugliatu sicuru.

Notti di notte pè u viaghju.

Se u viaghju hè dapoi un longu, a ghjurnata hè u tempu ideale per vende distanzi. U zitellu dorme tuttu u doga, è voi è u vostru maritu piacenu a pace è a calma. E postu chì in u trafficu di notte nantu à e strade ùn hè micca cusì intensu cum'è duranti u ghjornu, a distanza necessaria pò vende a più veloce. Sè decide di vultà cun u zitellu à a notte, pigliate un coffre cómodu è una manta per babbu.

Piglia a manciari è li drentu.

Hè megliu fà piglià cù l'acqua minerale di i zitelli cun una buttiglia d'acqua privata o zuccaru di i zitelli di paese cun un tubu, perchè chì u zitellu puderà scorra u pacchettu in una seduta. Per un fucinaghju, hè cunsigliu per aghjunghje nantu à sandwich, staghjette, biscotti, frutti è ligumi. È ricurdativi, ùn penserianu micca u vostru nimu in cafe di strada. Hè megliu piglià purè di carne è purcura vegetariana. Pudete piglià un moutono di latte secondu è diluce cù acqua calda da una buttiglia di thermu. U Kefir pò ancu esse pigliatu cun voi. Perchè u ghjornu chì ellu possa senza un fridge cun ellu ùn sia di nunda. Ancu se per esse esse viaghjatori sò utile cumprà un saccu novu. Hè assai utile à voi. Ricurdativi da e stà. Ùn hè bisognu di manciari è acqua di un ziteddu mentre u carru si move. Per un bocca, hè megliu fermà in u boscu, induve pudete rilassate un pocu. U zitellu deve esce u caru per un pocu minuti per camminà un pocu, annunziate, fate un pocu aire frescu.

Ùn bisogna micca i joca.

Ùn tentate di piglià tuttu u tempu. Sceglite un pocu ghjucassi favuritu da l'arsenale di u zitellu. Chì pò esse un osso di peluche favorit o un cunello per dorme. Libri adattati (pudete intrenete un fiocenu in u modu un fata interessante), un caprettu per una zitella (pò esse vistutu, sputjat, alimentatu, mostra a so qualcosa interessante fora di a finestra) o una machina di scriviri per un zitellu (ellu "salvà" in i posti). Pudete ancu fà piglià un cartulare magneticu o un libru cù pegatichi. Inghilzendu ritratti è disegnu, certamenti i zitelli di u zitellu è piglià per un tempu. I CD cù i canzoni di i zitelli è i fichi di cunti anu da esse superfluous. Hè una bella manera di cambià l'attinzioni di a picciotta, per distractà.

Unu di i genitori debiti à pusà vicinu à u zitellu.

Serà più faciule per amuse è di cumunicà cun ellu. Se u zitellu hà amparatu cù ghjoculi, pudite intrenarle in altri manere, per esempiu, cumannavanu à ciò chì succede fora di a finestra. Pudete ancu ghjucà incù un focu di ghjucate di ghjustu (per esempiu, "U Magpie")

Ùn pigliate micca u babbu di u sediu di u carru.

Se u zitellu ùn vole micca à pusà à u bavazzetta, cumencia à chiancià è esse capricciusu, pruvate distractà, senza pigliàllu da a catedra. Dopu tuttu, a sicurità hè sopratuttu! Ùn pudere micca avverditi a situazione à a strada, cusì hè megliu ùn pigghje chances. È perchè u fogghiu era culuritu in a sedia, verificate se a robba in li so spaddi anu arrugata. Ajuste e strapelli à longu u largu - ùn deve micca curati bè cù u corpu. Forsi, serà necessariu di fà una petite chjusa, perchè chì u zitellu si stende a peri.

Attentu à l'acondicionatu.

A temperatura ottima in u vechju hè 20-22C. U soprachiati in u viaghju, cum'è l'ipotermia, pò causà infezzione. Se u vostru viaghju ùn hè micca assai longu, hè megliu di refuse l'acondicionamentu. E questu ùn era micca caldi, pudete apre a finestra da un pocu tempu, ma solu un solu, per chì ùn ci hè micca un prughjettu.

Bloccate a porta.

Un mulu hà prubbintimentu prupone à piglià tutte e pensi dispunibule per ellu è cliccà nantu à tutti i buttone visibili. Per evitari pussibuli, hè megliu per bluccà a porta trinchea. Verificate u sguassu ogni numeru annantu di annunzià u carru.

A prutezzione di u sole.

In un ghjornu cale, soleu, cercache e fenêtre di u vittura con tagliatelle (se i windows ùn sò micca toned). Certi sedenti di carpiani di i nostri muderni sò furnuti cù visor speciale - aiutanu à prutezzià u zitellu da u sole.

Accessori higiènica.

Se tenete un viaghju longu, ùn pudete fà micca fà parechje impurtante. Ùn si scurdanu di i wipes humite. Seranu aiutu à rinsignà ricercà a faccia è u collu di u zitellu. Pudete puru asciugare cù migghiara prima di manghjà. Ùn fate senza elli à cambià diapere, è quandu ùn ci hè micca accessu à l'acqua.

Assicuratevi di piglià a strada, parechji gruppi di cambiassi vistite per u zitellu. Sì u zitellu s'imperu cun l'alimentariu, si manevi cù u zuccaru o l'acqua, pudete cambià immediatamente a so ropa neve.

Fà ancu un cuntainer d'acqua neia. Pò esse adupratu per lavà, lavà e mani, lavandemu ferite pussibule. U carciu deve avaristi almenu trè litri di acqua neve.

Se vi vede à sti cunsiglii semprici, u vostru vostru Un viaghju cù u zitellu nantu à u vechju vi porta solu emozioni pusitivi è ricordi inescuvate.