A corruzioni, u gattivu bisognu, u male induciutu, di diagnosi è a prutezzione


Tutti crèdenu in a magia, in magia è in u spiritu malignu. Sicondu i tempi quand'omu eranu ancora picciotti, dopu avè lettu u furtitariu "Cinderella" tutti i probabili anu da pruvà à turnà una zucca in un carottu bonu, è a rata di un fratellu o gattu di una surella - in un bustere statali, per andà in ballu è si ncontranu un prumessu guapu. E ora, in l'adultezza, si runamu in una strada di u cattene di culore, avemu pussutu sopra à u buttone di a robba, cresce a strada di u cat, sputendu trè volte di a so spalla. Criemu in u putere negru di l'ànima, è ùn pruvate micca di fà sparte di cuntintezza cù e persone chì ci prughjettanu, scantannusi chì virimanu a nostra "banda bianca" di vita.

Cusì, chì hè l'uvellu? E danni? Avà da pruvà à daverà in stu articulu u tema di "corruzzione, u bisognu di u gattivu induvatu, di diagnosi è di prutezzione". Leghjite è sente.

L'ochju perchè - o l'ochju ghjocu - hè una informazione negativu diretta à l'uggettu. U malefice hè mandatu spirituali, è pudete rinfurzà cù una parolla. E persone chì anu a capacità di un maleficent pò si sferia da questu, postu ch'elli ponu ancu u disgraziatu. Eccu i simmuluti chì anu sdruttu: vi serebbe male, incunificate è lenzu, sbadigliari cù bagnu abbastanza, irritabilità. È di sicuru, tuttu sera caciu fora di e vostre mani, è avete a sperimentà fallimentu. A basa per l'ochju ghjocu hè inveci. E persone chì ci vede l'invidià di voi, pudete pudè passà l'ochju ghjocu, ancu senza sapienti. L'ochju perchè pò esse purtatu da questi chì anu sviluppatu paranormalmente abilities. U gattivu u bisognu cun u tempu pò passà, scumpite o cagiunassi à un tali puntu chì ùn influene micca.

In quantu u spoor, u distrughju hà un carattumu rituali, per esse à ottene u scopu di un certu rituali, perch'ellu u spoor è cunzidiratu magia negra. A Corrupzioni accetta à ogni distanza, a furtuna di l'ughjettu malvellu, chì pò esse induce solu per esse vicinu à l'uggettu. A corruzzione hà una grande influenza nant'à a persona, nantu à u so cumpurtamentu è a salute. A corruzione hè trasmessa da generazioni à generazione finu à a sette generazione, è dura un tempu assai longu.

Diagnostu hè realizatu da e persone chì sò dotati cun un certu poterà micca di stu mondu. Solu quì hè bisognu di teme queste persone, o quelli persuniani chì sustiniendu ch'elli sò furnuti da u suchu putere. Dopu tuttu, spessu u 90% di i praticanti è magichi chì esistinu, solu di i seduttori, chì ùn si pruvate micca di sguassà di dannà o l'ochju bè, ma a vostra ultima camisa.

In quantu à a prutezzione, ne vogliu una persona ordinariu, puderaghju cunsiglià un bellu bonu. Quandu si tratta di una persona spekintusa, pensate, imagine chì sì stà nantu à u so speculinu, è cusì i so penseri malevolti seranu repelite da voi è u ritornu à ellu. E megliu imagine chì sì stanu circundatu di miraghji, affinch'elli risolanu tutte e male di voi stessu. O àutra opzione, quandu si tratta di una persona spekola, mantene e vostre mani in a vostra sacchetta, cum'è dichjaremu in Russia, in forma di una "galletta", pardona. Hè ancu ind'u risponde à u gattivu debbuli è i pinsamenti male nantu à voi. Anu sempre, puderaghju cunsiglià da l'internu di u vestitu per portà un pinnu cù i peri superiori. Hè cresce chì tutte e male nantu à a testa di u pinu, indicativamente, vai in terra.

Bonu, di sicuru, porta braccialetti diferenti, aneddu, aranci, induve l'"ochji di Fatima" sò riffulati. Perchè l'"ochju di Fatima"? Ci hè una legenda, assai tempu avà era una picciedda chjamata Fàtima. Hà avutu un amatori, è quandu a guerra hà iniziatu, è a so carità Fatima era chjamatu à u serviziu. Fatima scusartu, preoccupatu chì ùn aia micca vistu u so amatu in questa vita. Dopu vinia quì u ghjornu fateful, quand'elli ghjunghjenu per ellu. Allora Fàtima a pigliò a so pendentore da u collu, cù l'imaghjini di u so ochji è u mette nantu à ellu, cù e parolle "aghjà sta zitella salvu di una certa morte è u portanu in casa". Longa Fatima aspittava per u so amatu, a notte è ghjorni pareva infinitu, è Fatima hà vistu tutta a via chì a so amata era presa. Dopu un longu tempu, aspettava a so felicità, pareva. Viva e malata. Ci hè vultatu chì era l'unicu esse livatu da u battalioni tutale. Dopu ddu puntu, sta stampa hè chjamata "l'ochju di Fatima", è si crede chì questu oghjettu pruteghja da ogni risorse è disgrazia.

Dapoi u tempu anticu, a ghjente s'hè difendata contr'à u gattivu uveru da u talismanu. Un talismanu hè un sughjettu chì pò alcune un'altra volta nfurmazioni. In regula, i talismani sò creati per un certu periculu. È hè assai impurtante chì a persona chì porta u talismanu cresce in u so putere. U talismanu, chì hè fatta da un kinde di màquina o màquina, ùn hà micca un putenza, postu chì ùn manca l'ànima è u putere di l'omu.

A religione pò aiutà ancu di l'ochju ghjocu. A chjesa è in particulari monasteri, mosche è temples permetanu almenu per un tempu per involucra una persona in l'ambienti di i persone chì ùn volenu micca u male. U tonu di campane, a preghiera, l'acqua sante, a croce di vita è a crosche natal - tuttu questu aiuta à i fratelli in manca per trattà a negativa. In i musulmani, a prichera hè a basa di a prutezzione è a lotta cù i negattivi.

Cuntenevi di sè è i vostri amare!