Cumu aiuta per aiutà u so figliolu preparate a so faccenda

Unu di l'elementi impurtanti di a vita sculimica hè u liceu. Ùn ci hè micca un prublema si u zitellu si poditanu urganizà senza l'aiutu di l'adulti. Ma questu fenomenu hè una rariella. I paisani, sicuru, volenu aiutà u so zitellu. Ma cumu si pò aiutà à u zitellu preparà a so faccenda per ùn avè nisunu cunsiquenzi negattivi?

Sicondu u studiu, quandu i paisani participanu in u prucessu di fà i so studii, u risultatu pò esse qualchì pusitivu o negativu. Per una banda, i genitori aumintinu u prucessu d'auscultatione, fate chjaru chì l'impurtanza hè impurtante, è indetta ancu u so intaressu u zitellu. Ma di l'altra banda, aiuta pò volte volte in u modu. Per esempiu, un zitellu pò cunfundini da e spiegazione di i genitori, perchè ponu applicà a tecnica di l'insignante, chì difiere da a tecnica di u maestru.

Mamma e Papà avissiru interessatu in l'eventi chì avianu fattu in a scola. In questu modu, i raporti pò esse migliuratu in a famiglia, è i paisani sapanu esattamente ciò chì succede in a classe cù u zitellu, cum'è in u so casu à a scola.

Se u zitellu hà prublemi à a scola, allura hè assai impurtante per vigilate u realizazione di i travaglii. Quì sottu sò cunsiglii pratichi per aiutà à u vostru babbu aduprà e cumpagnie:

  1. U zitellu deve avè un locu separatu induve ellu riceve i travaglii. Un postu duvutu esse tranquillu è avete boni d'illuminazione. In l'esercitu di e funzioni, ùn deve micca permessu à u zitellu à pusà davanti à u televigore o in una stanza induve ci hè assai distrazzioni.
  2. Hè deve esse assicuratu chì tutti i materii per l'assignazione in u zitellu sò dispunibili: penne, carta, lápis, libri di testi, diccionarios. Hè bisognu à dumandà, forse u zitellu vole à qualcosa cosa.
  3. Hè necessariu per insignà u zitellu per prugettu. Per esempiu, hè necessariu di determinà u tempu specificu in u quale u zitellu hà da esse realizatu lite. À l'ultimu minuta, ùn deve esse micca eseguitu. Se a so cumpagnia hè grande nantu à u voluminu, hè cunsigliata di fà a prima parte di u ghjornu di u ghjornu, è ùn anu micca postponà a sera di u ghjornu chì precede u ghjornu cù a lettura.
  4. L'atmuszione intornu à i lettres debite esse pusitivi. Hè vale à dì à u zitellu chì a scola hè impurtante. U zitellu retrova l'attitudine cù e cose, u sguardu di i so genitori.
  5. Pudete pruvà di fà a stessa attività chì un zitellu. Cusì, i genitori hanu amparatu cumu cumu si aprende hè appiicatu in a pràtica. Se u zitellu leghje, pudete ancu leghje u ghjurnale. Se u zitellu face a matematica, pudete cuntà (per esempiu, bills di utility).
  6. S'ellu u zitellu piglia aiutu per aiutà, aiutatimi aiutu, ma questu ùn significa micca chì avete cumprutu u travagliu di u zitellu. Sì dite a risposta bellu, allura u zitellu ùn hà micca amparatu nunda. Allora un zitellu pò esse adupratu à questu in situazioni difficiui, sempre alcuni qualchissia tuttu u travagliu per ellu.
  7. Sì u maestru hà infurmatu chì a cumpagnia si deve esse realizatu cù i genitori, ùn hè micca necessariu di ricusà. Allora u zitellu pò esse dimustratu chì a scola è a so vita di a casa sò cunnessi.
  8. Se u zitellu deve esse realizatu u travagliu indipindente, ùn hè micca bisognu di aiutà. Se i genitori piacenu assai aiutu à i so studii, u zitellu ùn hà micca apre l'independente, saperà minùe. E i so cumpetenze seranu necessariu per ellu in a so vita adulta.
  9. Regula a pena di parlà à i maestri. Mantene a ricunniscenza di i travaglii, cum'è a ghjente hà bisognu di capiscenu u scopu di l'assignmentu, è u zitellu hà amparatu e e so cumpetenze chì era necessariu di essa pianificatu.
  10. Hè necessariu di amparà à cumprenderà i diffirenzii trà i cumerci cumplessu è simplici. Hè megliu cumincià cù e cumpetenze cumplicatu. Duranti stu periodu, u zitellu hè in l'apu di l'attenzione. Allora, quandu u zitellu hè digià stancu, facilità à fà e dumande simplici è sia da pudè passà in vacanze.
  11. Vale a pena attente à u statu di u zitellu. Sì avè vede chì ellu viaghja prublemi, si mette in folli è inganni, puderete prupunimu un breve, è poi accumene e cumpagnie cù e forze novi.
  12. I boni risultati sò da esse anziati. Se u zitellu prumovi in ​​modu produttivu, deve esse stimatu. Per esempiu, pudete cumprà un trattatu favuritu o vai per un avvenimentu divertente.