Quante ghjornu duverà u zitellu dorme

Perchè hè impurtante per sapè chì quante quantità ore un zitellu deve esce? I solitori sòlitu risponde à sta quistione: ùn avete micca crisciutu se ùn duveru dorme. Ùn era micca pussibule di verificà questu nantu à a so pròpia pràtica. Ma u fattu chì l'hormone di crescita hè alliberatu durante u sonnu hè un fattu.

Quantu hè impurtante u sonnu

In generale, u sognu principia à esse espluratatu attivamente solu in i 1960. Ci era tentativu di verificà quantu persone pò sturzà senza u sonnu. E ancu volonteri sò stati trovi per questu. Ma dopu à u 8 ° ghjornu di ricerca, si ricusonu più esperimenti. Sicondu u "Guinness Book of Records", u mundiali di "nespaniyu" hè di 11 ghjorni. Ma l'animali ùn avianu nisunu locu per andà, è avìanu a passà a prova di privazione di u sonu à a fine. Tragicu. Dopu à 2-3 simpati di assicuranza assoluta, i nostri fratelli più morti murenu. E ùn anu avutu micca raggi evidenti o malati. Tutti muraru. Hè stata nutata chì u numaru di virus è bacteria in u so corpu prima di chistu hà assai aumentatu. Da quali scientisti anu concluitu chì u sonnu fura u sistema immune. Ma u scupertu più grande hè chì u sonnu hè più impurtante per u corpu di l'alimentariu. Dopu tuttu, senza ellu pudete strincà più.

Cientii di u Giappunesi è di Nova Zealand, esaminendu a salute è a durata di u sonnu di i zitelli, truvaru un linku trà a mancanza di u sonnu è l'esse pisatu. Sulu 1-2 ore, chì u zitellu ùn dorme oghje a notte, portanu un risultu in u risicu di l'obesità diversi volte. Quelli di i zitelli chì soffri più di 8 ori di ghjornu sùffranu l'obesità quasi quattru volte più di quelli chì sò durmenu almenu 10 ore.

Quante l'ore sò i zitelli dormen

À l'età, cum'è anch'elli anch'elli anzeddi è, cunsegientu, l'anziane, u bisognu di u minimu di u sonnu. I sò novati à u sughjornu una media di 20 ore à ghjornu. A mità annu u so sonnu hè ridduitu da 2 ore, è un figliolu d'un annu passanu circa 14-15 ori di ghjornu in dormu. Senza imprudente per evaluà u vostru zitellu in questa scala è si stà malatu in anticipu. Ogni organisimu hè individuu è ogni noi hà una norma di u sonu diffesu. Dopu à l'età, detaremu i spezii ghjornu di u sonnu sviluppatu da i medichi: 1-2 mesi - 18 ore; 3-4 mesi - 17-18 ore; 5-6 mesi - 16 ore; 7-9 mesi - 15 ore; 10-12 mesi - 13 ore; 1-2 anni - 13 ore; 2-3 anni - 12 ore; 3-7 anni - 11-12 ore; dopu à 7 anni - 8-9 ore.

Sleep restless

U prublema più cumuni trà i culmi novi hè dormitu impiccatu. Quandu u zitellu ùn si distesa per un minutu: ellu ghjustu, volte, chianciva, sburdà splende cun pienu. Cumu si a cosa dò duluri è impedisce ch'ellu ùn dorme. A maiò spessu hè. In carapaces, chì ùn sò mancu sei mesi, in norma i zènzoli. A causa di questu pò esse dysbacteriosis, còlicu gastrointestinali, spasmi. Ma, com'è regula, i disturbi gastrointestinali disturbighja u sonnu solu duranti u piriuu di esporizzioni.

A medicina di u XXI seculu anu micca resolvutu a causa di u "stomacu sick" di i zitelli. Se u zitellu veni lignatu, hè cusì cum'è càmbienza à a mamma à questu primu. Vale a pena di manghja l'alimenti equidusi (gasistu) o di droghe, cum'è un criaturu averebbe. Sì u novu nantu à l'alimentazione artificiale - significa, a mezcla hè culpèvule. A dimostrazione mostra chì avete bisognu à surviglià stu piriodu sfruttendu u denti. Pirchì, anchi si a mamma si trova nantu à l'acqua è u pane, ùn ci hè sempre una ragione per chiancià.

Piaghja di pienghje pò ancu eruzione o raccugliale. In raciocene per una carenza di vitamina D, ci hè una violazione di u metabolismu di fossu-calciu. In i primi iniziali di rachissi, ci hè sempre un augmentu di l'excitabilità neuraghjale. U picciriddu torna tranquillamente, temvutu, irritable, fermu disturbatu da u sonnu. I pupli spessu scanta, sopratuttu à sughjurnà. Chì deve fà? Tutte e malattie ùn sò assuciati cun disordini di u sistema nervu, per quessa, sò chjamati somatique. Per verificate chì hè in elli, cunsultate un pediatru. Quandu u zitellu scaricate di sti malati, u sonnu si migliura.

U zitellu hà cunfunditu ghjornu è notte

U ghjornu dorme, è in ghjornu di notte. Sì, succedi è tali. U babu ùn importa micca quandu di dorme, è quandu a ghjucà. Ma a mo mamma è u papà aghju tugovatu. U modu da u ghjornu è di a notte invistiscini ùn hè micca da nimu, nè da questu. Basta una sira un zitellu ùn ùn serebbe abbastanza dorme, cum'è a necessità di reste seranu cumpensati da un santu profettu è tranquillu duranti u ghjornu. È a notte serà un tempu di caminari è socializzazioni. E u prublemu hè chì i medichi ùn ponu aiutà à nisuna cosa: i pillettes ùn sianu micca. Riturnà a vita in una manera normale hà da fà u solu.

Chì deve fà? Cumincià cù i più semplici: da un bacinu di sera. Hè desideratu chì l'acqua hè più fresca ca l'usu. Questu avete aiutu à aumentà u cunsumu d'energia è di travaglià un gustu. I avemu alimentatu è durmiu. Prima di vultà à u lettu, valdi sempri l'ambienti. In una camera fresca, sì sempre dorme megliu. In un locu un ora prima di dorme, cumenciu per observà un certu regimimentu. Per esempiu, l'acqua - cena - lettu - lighjia di fata - anziane (buttula) - lumera ammulata. Segui ghjornu à ghjornu, u zitellu sperimentà associazioni cù u sonnu. È finu à l'ultime, ellu ferma. Pruvate per esse sicuru chì u zitellu ùn ùn serebbe abbastanza durmi duranti u ghjornu. Ùn penseraghju micca per ellu, soffittatu, è ùn lasu di dorme più di duie ore. Sminurì sonnu duranti u ghjornu - più veloce in dormu in ghjornu. Inutili, ùn seranu micca capaci di reverse la situazione.

Prufessiunale è creanu. Una matri, pruvate tutte e metudu è già avè perdutu a speranza di mette u zitellu à dorme, allora cunvientu di passà per un caminu cù u zitellu à dirande à 3 o'clock da a matina. E aghjunse immediatamenti. U ghjornu dopu si n'andò per un passaghju à 2 ore, è passene camminendu à 10-11 pianu. Solu solu u zitellu hà cuminciatu à dorme à a notte. L'altri ghjente anu accidentamenti annunziu chì u so zitellu hè tranquillu à a musica tranquilla. Un'altra cosa hè chì u zitellu hè incantatu da u sonu di l'acqua di sforzu di u grigiu. Aviu avè bisognu di sèndeci di parechje modes inusuale di mette i zitelli à lettu. Forsi pudete inventà una più.

U zitellu si svilò à a notte

Per un zitellu chì hè di menu di 3 anni, un o dui esperimenti per notte sò pocu nurmale. Certu, quandu in u vostru ambiente ci sò e famìglie induve i zitelli quasi di u so nàscanu dormenu sanu à mezu à a notte, suspetti involontari sò in a vostra testa chì a vostra situazione hè anorme. Ma hè quì, hè a so situazione - una persunata felice per e règule, perchè ùn mancu pruvate di navigà.

Chì deve fà? Dopu o dopu u zitellu s'appriva à dorme tutta a notte. Ma s'ellu si stava impediscendu di vive, dopu pruvate à fà sta felicità felice. U travagliu ùn hè micca piacevule. Ideale, u zitellu deve esse adurutu stessu, in a so prese, cù u so ghjocu favoritu in un abraciu. Dopu avè amparatu à adurdinatu indipindente, svegliu à a notte, ùn hè micca temutu di a nova situazione è pò torna fà più à fà dorme. E si u zitellu ùn sò accustatu à dorme cù a so mamma à u so latu, cù a pene o l'imbullette, dopu, esperendu da a notte, ellu vede ciò chì era vicinu ad ellu before andà in dormu: a mamma, u to pettu, a bocca. Ùn ùn avè truvatu, hè necessariu stà annantu. Cusì avete bisognu di cambià i vostri patti. E quì ùn pudete fà senza vittime. Sperate prestu à surviglià una qualchì notte turca. Sè vo site un sustegnu di u sonnu cumunitale è l'ameglie, dopu tene di u prugnu in u primu prezzi. Invece, ci pusciau a manu nantu à a so zummia: fate u sensu chì a so matri hè vicinu. Or, à u cuntrariu, si allora a vostra presenza a fai ancu più. Certe volte, duvere, avete da cede à a perseveranza di u zitellu, perchè u prucessu di scorchera di a notte nutrichi serà pianu graduali.

Allora pudete pruvate à insignà à u vostru zitellu per dorme in u so propiu bedu, soprattuttu si anu più di un annu o dui. Preparate per u fattu chì ùn hà micca piace u vostru idea in prima, chjaranu assai è resist. Allora puderebbe bè chì, avennenu utilizatu à u so postu, ellu cumencia à dorme ferma più cà a so mamma à u so nomu. Per principianti, pudete metà una cuna in u vostru. Eliminate da una volta lateral. U zitellu chì pareva durmìlla, ma à u listessu tempu è ghjornu à a so mamma. Alcune un pezzu di rami in a spiaggia. Per via di u risultatu, u mandatu pezzu di u zitellu se pò uttene, per quale ellu pudere alcuni e sipurtate da u babu. Aghjunghianu chji adventures assai.

Cumenza un ghjocu intermediàttu. Pò esse qualchì ghjocu favuritu, à quale saria piace per cugliallu è calmu, esandatu in a notte. Certi spiccizii cunsiglianu d'abitualli u zitellu à certi parole di notte, quarchi cosa "tshshsh" o "buy-buy". Anu sootate u zitellu hà espertu, è, à a listessa ora, anu assuciatu da a notte è di dorme. Sì u zitellu si sparghje ghjustu, ùn vultate nantu à a luce, cumportanu in silenziu e calmu, è mentre ch'ellu sia di sopranimentu, ripetì solu queste parole. È ricordate: per a sviluppà una attitudine pusitiva per u zitellu à dorme, ùn deve micca mai più minaccia o puniscenu cù u sonnu. I frasi "avete da esse capricciusu - vanu à dorme", "s'ellu ùn esci micca, senza caricaturizazione è marchja per dorme!" Solu da preghjudiziu a causa. Sapendu quantu l'oghji un zitellu duvia dorme, i genitori piani raziunamente a pianificà u ghjornu "travaglio" di u zitellu. Dopu tuttu un ziteddu dormitu hè un zitellu sanu!