Mètodi per sviluppà un pensamentu in i zitelli in prelogu

Mètode per sviluppà i pinsamenti in i zitelli in prighjera aiutanu à u zitellu sapeanu nantu à u mondu chì u circondu, memorizà tuttu ciò chì u circunna è fate certi cunvinzioni. Pi garà tipi di pensamentu hè necessariu per certu metudu è règuli.

Cumu sviluppu un pensamentu criticu?

U pensamentu criticu hè u "filtru" principale, chì vi permette di vultà à i cuncetti lògichi à e solu di i prublemi. Dunque, in a metodulugia per u sviluppu di pensà à i pre-umani in pre-umana, hè necessariu di includiri stu factor.

Per inizià a ricerca critica hè necessaria di una età curretta. Per quessa, hè necessariu di "mette in fine" in a cunniscenza di a kindergarten in a kindergarten. Oghje, i zitelli bisognu da assicurà una quantità maiò di una grande quantità di cunniscenza è queste tutta a cunniscenza di "circundante" hè cunfundita in a so testa. Per scopu di sviluppà stu tipu di penseru, hè bisognu di applicà e cumpetenze in una forma di jocu. U zitellu deve ghjunghje à tastalli per distinguish right from wrong. Per esempiu, dite una fata, è avè avvistatu annunziatu u zitellu chì, se ellu vi vede un fattu in u sbagliu, permettenu di dì chì questu ùn hè micca succorsu. Piuttostu l'età di u zitellu, u più cumplessu hè a situazione in u conte di fata. Cun una forma cusì tranquillita è disprezzosa, insignà u zitellu per distinguishà entre u pussibuli è l'impedì, è incuragnu à sviluppà a criazione critica.

I tecnichi d'aiuta cù imagini. Per esempiu, u ritrattu palesa un animali non-esistenti, pudete dumandà à u zitellu ciò chì l'artist ha fattu quì. Ricurdativi, per i pre-maistri, ùn hè micca difficiuli di distinguerà l'immateriale di l'essenziale.

Cumu sviluppu un pensamentu imaginariu?

U pensamentu visuale cume a forma in i pre-umani. À questa età, u zitellu hè piacevule per esse prumessa in disegnu, di mudelli di plasticine, è di disignu. Surrèbbenu finu à i tarritorii di u zitellu chì necessitanu imaginà quarchi in mente, aiuta per a modu efficace di sta natura di pensà.

Spirant à un picciottu per un passaghju, ùn ti micca scurdatu di mostraru li fiori, animali, arburi. Parlà di l'azzioni di l'animali (salto, correre). Paga è attentu à e cumpetenze di distinguish colors, shapes, sizes. Attrezzu cù u zitellu in i cuntadini.

Quandu 3-4 anni d'età, aduprà u metudu di sviluppu di u pensamentu figurattivu per imagine. U vostru scopu hè di insignà u zitellu per creà imàgini in a so mente. Per fà questu, pigliemu è fàtene nantu à carta un cercolu, è da ellu pudemu sculaccià una linea. Dopu à dumannà u zitellu - chì era stu? U zitellu hà tuttu dirittu di propugnà e so associu, ancu s'ellu ùn tocca ancu u globu chì hè nantu à u ritimu. Se tenete dui figlioli, annunziate un cuncorsu, chì avarà a maiò parte di tutti l'associazioni. Quand'è criscinu, pruvate di cumpone i travaglii. Per esempiu, circate una parte di a stampa è dumandate à u zitellu per finisce a so parte missing.

Inoltre, un criaturu in prighjurnu pò esse offru un esercitu più cumplessu, chì si forma ripresentazioni geomettichi. Per fà questu, circundà un cìrculu in u latuanu di u paperu, nantu à diritta drentu 3 parte di stu circhiu, piglià in contu chì unu d'elli hè ridùcu. Allora pudemu dà u zitellu a furtuna di truvà i 2 parte dirette chì componinu u circhiu. Questa cumpagnia pò esse fatta cù altri figuri.

Cumu sviluppà un pensamentu logicu in i zitelli?

U sviluppu di sta tipu di penseru cù l'aiutu di una tecnica speciala aiutà u zitellu, à u tempu di u so ingressu à u primu livellu, lighjiti lettura è entende a lettura, è ancu per a so età l'entendre u primu elementi di a matematica.

U primu basa in questu spaziu deve esse invisibili à u zitellu è avete una forma di ghjocu o cunversazione. Per esempiu, perchè l'erba hè spusatu, quale aghju, etc. In casu chì u zitellu completeghja a so risposta, incù unitu à u ghjocu.

Quandu u zitellu hè digià cunvinta di e cunclusioni, pruponenu per risolvi e situazioni vita. Per esempiu, avete per andà per pane, è in a strada chiuchjaru, chì deve fà? In fine, ludà u zitellu per u so ragiunamentu lògicu curretta, è tuttu u restu dumandà à Ghjesù per justificà.

Se l'elementu presumitu hè familiaratu di a suluzione di l'esempii aritmeticu megghiu (un nummu hè più o menu di u sicondu), per a chiarità, mostrà in forma d'oggetti: "Avete 5 tippi, aghju pigliatu 3, ci era 2 d'elli, hè menu?".