Una grande famiglia è i so prublemi principali


Da tempu immemorial, a unione di un omu è una donna era cunsiderata un santu. U valore è l'impurtanza di a famiglia hè ricunnisciuta da tutte e religione di u mondu di u mondu, u vacanze di u mondu - Famiglia di ghjornu hè dedicatu à questu. In u mondu oghje, a famiglia ùn hà micca perditi a so impurtanza, anchi a copia legalizada in casu - u so "matrimoniu civile". In ogni modu, quandu un sustitutu ùn sustituisce micca l'uriginale, perchè ùn pare pareja di una famiglia vera puderia esse un sustitutu degne di una unione legittima d'amatori.

Cum'è sapete, a sucità ùn si pò esse senza famiglia, è ghjè i genitori chì custituiscenu i so fundamenti chì sò rispunsabili di l'apparizione è a crianza di i zitelli, u so sviluppu. In ogni modu, stu travagliu travagliu hè fattu di modu diversu. Qualchissia vive per elli, crede chì ùn sò micca bisognu di fà nisuna cuntribuzione à a demografia di u paese. Qualchissia sustene un picciottu, assicura è prudutti, fendu torna addinennu u bastone, è libera in u mondu un egoistu cumpletu. Qualchissia li cunsidereghja u so dovutu di dà nascita à tanti zitelli chì poni esse alimentati è alimentati, è ci sò dinò famiglie chì, cù i so famiglie, anghjenu ancu figlioli adopti.

Una famiglia di quale più di trè figlioli si creanu in u nostru paese hè cunsideratu t'hà parechji zitelli. Chì ci sò l'avvanzi di una famiglia? Cumu sia una grande famiglia è i so prublemi principali différence da quelli di famiglie ordinariu cresce unu o duie zitelli?

Ci ponu esse nutatu chì a so attitudina di a società versu e famigliale numerosa pò esse cunsiderata unu di i prublemi principali. Opposituri di e famiglii cù un gran numaru di i zitelli, l'argumentu principalu hè chì, secondu l'imprevisiblezza di a vita d'oghje, unu deve fussinu nantu à l'inguernu materiali è limite u numaru di i zitelli chì una famiglia particulari puteva subitu. A sustinitura cunse l'abortu un malu inacceptable, è una grande famiglia hè a basa di u benessimu di u paese.

In ogni modu, i rappresentanti di e famìglie cù parechji zitelli anu troppu prufitti senza discussioni Inoltre, a parte di materiale ùn hè micca u principale in tuttu. Questu ùn hè micca accidintali, perchè parechji figlioli nascenu o in famiglie di credi chì fidinu di a providenza di Diu, o in famiglie induve a ricchezza li permette di calzola, mantene, alimenta, educate è educate. E à u cuntrariu, cum'è a vita morta, inguernu moltu di materieali è eccillenti cundizioni d'immobbili ùn sò micca cuntribuiscenu à e famigliale numeriche: in e famìglie, cum'è regula, l'unicu figghiu.

Ma ùn hè impussibile dimustrarà solu a cundizione materieali, soprattuttu s'ellu avemu da cunsiderà chì i beneficii è sussidii attribuiti à e famigliale famigliali ùn anu micca currispondenu à qualcosa precisa. Ci hè ancu dinò un patronu - e povere di a cundizzioni di vita è l'ingaghju pocu significativamente limite u numaru di i zitelli in a famiglia. Di sicuru, l'attitudine stessu di i genitori di cumpensate e cundizioni necessarii è a prosperità hè di grande impurtanza: dopu à ogni ghjunta, ogni famiglia hà u so sistema di valore propriu. Qualchissia è a vostra propria casa ùn puderà micca cunsece bè per u nascita è educazione di parechji zitelli, è qualchissia hà suffri boni per questu appartamentu chjave di i dui camari. U più bruttu di questu hè chì i zitelli cumpunenu com'è "ostrichi" à l'attitudine parentale à u benessivu.

Oghje, quandu si sò "otages" di l'autore realizazione di i genitori. In u mondu oghje, e donne sò più attrattu da i lupini d'una donna di a cummerciale, una carriera à a par cù l'omi chì u rolu d'una mestru di casa in una grande famiglia. E anchi si prova di cunghjuntà una casa grande è una carriera, hè improbabile di successu: e forze rigalate à u travagliu esigemu a ristaurazione, è a donna in casa ùn deveria solu reste. I i picciotti avemu bisognu di una matri, nudda babbuccia pudemu sustituiscevi solu.

Unu di i prublemi di ogni famiglia hè cumunicazione. Infatti, ancu avè un ziteddu, i genitori spessu spessu chì ùn pò micca esse solu, chì sò straccati di cumunicà cun ellu, da a so bisognu di rinvià a so attenzione. In ogni casu, solu in una grande famiglia, cù questu simplore - i zitelli più avanzati pò furnari i più ghjovani, pigliate, ghjucà. È questu ùn hè notuvule à volta in parechje momentu: u babbu è a mamma anu da esse u tempu di risolve àutri prublemi, è i zitelli accettate à a cura di l'altri, apprendemu à esse pazienti è responsabbili. Hannu bisognu di fà assai in u so propiu, è per via di questu questu maestru tanti capacità prima di i soi parenti, crescenu assai megliu adattatu à a vita. Inoltre, in a so famiglia, i zitelli sò abituati à ubbidì à l'anziani, apprizziate a disciplina, i relazioni, esse tolleranti di e so dumandate, cunnisciutu à i sbagli.

Hè chjaru chì e prublemi principali è supplementu sò abbastanza per e famìni numerichi, è per famiglie cù un zitellu. Un'altra cosa hè chì queste prublemi sò un poci similari, in certi modi - diffirenti, è in certi famiglie chì i genitori hanu da decide solu, è in altri - altri. Per esempiu, in ipidimii di infezzioni respiratorii aguti è a grippa, e famìglie cù parechji zitelli anu avutu i tempi più difficili - per regula, si qualchissia pare una infizzione, ellu viaghjerà più di tuttu è, per quessa, i fondi per i medicini saranu incassequably più. A ingressione à l'università, spaziu vivu per i figlioli mai avanzati, fondi per i casali - tuttu questu è assai più è a vita è i prublemi di famiglie cù parechji zitelli. A famiglia hè più grande, è ci sò più prublemi, perchè non tutti i parenti sò pronti à truvà una forza abbastanza, curazione è amori di decide à trè o più figlioli. Ùn ci hè nimu à condemnà. Ma ùn si pò micca è ùn rispettà micca quelli chì dicideru nantu à sta fazañu com'è una famiglia numerosa.