A cumunicazione non-verbal, signalli di i minti hidden

À u travagliu, in a tenda, in a vita cumuna ordinaria, spessu face di fraud. Cumu capiscia chì una persona hè una menti? Cumu "falla un mentirre"? Aghju offre cunsiglii cumu per ricanusciarli quandu u frau, è induve a verità.

Prima di tuttu, fate curazioni à i signali esterni di u cumpurtamentu umanu.

Se u vostru interlocutore cunzezza nervuamente, rende sopratuttu, stutters, spessu parpicchiate, u so testa svolta cù cìddi di sudata, a so strada torna rossu o palisava, spessu lamia i so labbra, tuttu questu hè un signu chì ellu ci conta in mente.

Per fà sapè chì una persona hà incaricatu o micca, bisognu di cunnosce i fundamentali di a cumunicazione non verbal. Preste attenzioni à i so gesticulations è i signali chì u so corpu dà.

Una persona chì parlava inutile, scrivate i so ochji, ùn evita u cuntattu visualu cù l'interlocutore. Spessu tocca u so fàccia, cù a so bocca involuntàttanu a so bocca, tocca u so casatu in u core. I gesti di l'interlocutore sò limitati è insicurati. A volte, à u cuntrariu, un mentintore pò dà gesticulazione massa attiva. Per esempiu, ellu currezza constantemente ropa, capelli, sguassate di stà mote, guanti di digitali, ditti di centriscia, fretendu e mani. Duranti u tempu quandu una persona dice inutile, pò sculpite u so pede nantu à u pavone, riunice l'elementi nantu à a tavula. In una parola, per incasciate.

A primu reazzione hè a più verità. Se, dopu a vostra dumanda, l'oghjetti di l'interlocutore si esprimianu dubbitu, cunfusione, incertezza, è ellu dichjarna in questu mumentu cum'è s'ellu hè confidentu, vale da cuncepimentu.

A persona pò pensà per un mumentu di vinarà cù una risposta chì ti piace o vi feranu, hè vale degnu di esse à l'alerta. Agree chì quandu una persona parla a verità, ùn penserianu micca. Fighje ancu attente à a currispundenza di gestiti è di parolle. Sì cun una risposta positiva, l'interlocutore mossi a so negativamente, o, à u cuntrariu, sapendu à a so testa, affirmativamenti, di pronunzià i paroli negattivi, u prubabblità, significa chì vi dicenu ciò chì vulete senti, micca a verità.

In regula, i persone chì si mettenu, piglianu una pusizioni di difesa, pruvate per justificà. Quelli chì parlanu a verità andonu nantu à l'offensiva. Tuttavia, ùn scurdate micca di u famusu dichjaratu "u megghiu attaccu di difesa".

Mentida hè spavintusa, perchè u vostru interlocutore pò prupone di abbandunà u vostru campu di a visione, per esempiu, appujatu à a porta, chì guasgi sceglie darrere di ella, chì cascà anu fora in un bacia, etc. Inconscientemente, un mentreverete ponu erettu una bassa entre voi in forma di una tazza, un libru, un stand, un vasu, o qualsiasi altru ughjettu finu à u situ.

Quandu risposta i vostri dumande, una persona usa i vostri paroli, rispondi in forma abrece. Intenta parlà in pezzi, inveci di dìllu direttamente. U burlatu di diri assai assai, detti tutti i picculi chjucchi, pruvatu micca di fà affaccià una parolla. Pagavisce u tonu di l'interlocutore. Un altru timbre di voce vi diciarà chì una persona sperienza a tenza è a sensazione di malasciate. U discursu monotunariu di un mententi hè creatu à prumove a vigilanza.

S'è suspettate chì una persona hà incaricatu, pruvate traduce a cumunicazione in un altru tema. Un mentidu cu gran cuntintizza sustene l'idea, perchè ellu voli capisce una conversazione displetazione più prestu. L'innocentu insistia à cuntinuà à esse di a relazione finu à a prima triunfetta, è ogni accusazione ùn deve esse elevata da ellu. L'abbundanza di sarcasmo è umurisimu in u discorsu di l'interlocutore hè un signu di minati. Se, sicuru, in a vita ordinaria, questu hè micca a norma di cumunicazione di una persona particulare.

Se trova tutti questi signi in una cunversazione cù a famiglia o amichi, ùn fate micca cuncludenza precipitusa. Questu hè questu quì u so modu normale di cumunicazione?