A cura di a face cù u pelle di prublema

U prublema di a pelle ùn pò aghjunghje bellezza, perchè una persona ùn pò micca ammuccià in ropa, cusì sempre in mente pimples, scaling, redness e altre byaka. U prublema di a pelle ùn pò esse chjamata una malatia incurable, amparà e reguli basi di cura di u pelle di prublema, avemu selezziunate maschili faciali efficace, è parechji sotate cosmetichi cù u prublema di a pelle. Trattamentu fèrmicu cù u pelle di prublema, avemu da amparà da sta pagina. Coperchio di ogni ghjornu per a prublema di a pelle, hè custituitu à a salvezza puntuale è curretta di e segregazioni sebacies è di contaminanti. A pelle di prublema hè carattarizatu da i grande pori chì si insurgentati da u fattu chì i pori sò imbuscatu cù dipositu di lattu è di grassu. Proponu assai propiu à inflamazioni di e prublema di i zoni di a pelle nantu à a frunti, u prugne è u nasu.

À a peddi hè un esercitu di i secreziosi sebacies, stu trattu grassu hè quasi impedente di sguassà di un lavoro semplice. E l'acqua calda ùn solu micca questu prublemu, solu serebbe aggravate, ùn sont cumportà micca à u fattu chì u sebumu siparalizeghja hà sviluppatu i pori maiò.

Regoli per cura di u pelle di prublema
A cura di tali pelle principia cù purificazione propria. Per lavà di ogni ghjornu, avete bisognu di appiecà i purificanti chì sò dati per u pelle di prublema. In u cunsigliu di i cosmetologi, avete bisognu di cumprà un raspberry di u facci, è cun ellu, appliendi à u sapuniu di a pelle, l'scuma o gel per lavà. Li movimenti anu da esse maschizatu, duci, per ùn averebbe micca ferite a pelle. A megliu temperature per lavà sarà 36,5 gradi, chì hè ugguali à a temperatura di u corpu.

Sicondu i reguli di cura, avete bisognu di lavurà più di 2 volte di ghjornu. Spessu, ùn ci hè bisognu di lavà, perchè a rimuzione constantali di grassu vi conduciu à u fattu chì a pruduzzione intensificata principia, ùn pò esse agghicassi a situazione.

Dopu chì avete lavatu, avete bisognu à mullallu cù una spugna, senza frotta. Aspetta circa 10 minuti, cum'è a pelle hè propria sicura, è applica nantu à i prudutti cosmichi di l'acne.

L'acne extruing no tiene nada que ver cù cura di u pelle di prublema. Dà tali tentazione, cumu per squece pimples, hè megliu di ricusà di tuttu, è tali prucedimentu cum'è a purificazione di a pelle hè megliu à confundà à i prufessiunali in salone di cosmetologia. Ma questu ùn significa micca chì tù ùn pò micca cunducerete una limuzione profunda di a pelle. Per a prublema di u pelle, avete bisognu di utilizà strumenti utterna chì eseguiscenu a pelle, è tali prucessi deve esse fattu 1 o 2 volte à settimana. A principal hè quì ùn esse di sopra à e maiò, quelli più stilanzi sò più, i più attivi i glubuli sebacies.

A cura di a face cù u pelle di prublema
Prupatu ghjustu à a pelle, pudete fà rutti di novi rashes, ritenisce a bisognu di prucessi estetici è di medicazione, scurcianu u periodu di trattamentu.

Pudete dì 7 reguli per i cura di a cura di l'acne:
1. Pruvate micca di spremà i pimples. Ùn pudete micca apre u esprimerà l'elementi inflammatorii di l'acne è comedones certi. Questa pò dannà a pelle, chì aiutavanu aiutu à intruduce l'infezzione, aumentanu a inflammazioni è pò causà cicati. Se ùn pudete "vultà" cù sti rashes, avete bisognu di cunsiglià un spicializatu.

2. Ùn lavate micca a vostra faccia più di duie volte di ghjornu. L'acne si trova micca solu per causa di a pelle brutta, u lavare freti si provoca micca una inflamazioni. Invece di savonu, l'usu di gels, scumpariti per a pelle grasosa. Cù i lustru mudlili di mani, acqua calda, una faccia spedite cù una siccica, è ùn fegate micca a pelle.

3 . Se tenete un pilu oliu, bisognu di lavà cun un shampoo adattatu. I capelli ùn anu micca tappa u visu, a frunti, o a pelle di a faccia. Evite parmettichi chì cuntene grassi è oliu.

4. Aduprà un maquillaje chì hè adattatu à a pelle grasosa.

5. Prutene a pelle da esse risposta di u sole. Ùn pudete micca usar solariums, sunburn solle mascara acne, ma l'ùn guarì micca. Chistu pò purtà à u fotodamaghju di a pelle, è per via di pudè esse amenace u melanoma, u cancer. Certi rimedii per rascalli cresce crescenu a sensibiliità di a pelle à a luci ultraviolet.

6. Cumu ci sò pimule, avete bisognu di esse frustu in queste locu. Questu hè appiicatu à e ghjuvelli è di i tessuti A pelle ùn devi micca toccu.

7. Un pezzu di soldi si ponu liberatu per i cura di ogni ghjornu di u pelle di prublema. Eccu i scrubs chì aiutanu à apre i pori è esfoliate a cima di u pilu di a pelle, sò usati s'ellu ci hè micca una inflamazioni, 1 o 2 volte à settimana. Sò napuli è loci - duie volte à ghjornu. Avete bisognu di sceglie i medii sensittivi chì avarà à a vostra peddi.

Maschi per u pelle di prublema
Quandu u travagliu di u prublema di u pelle di a fàccia, una mascara cun un cuntenutu di arcilla chì apre i pori è assume i secreziamenti sebici hè bonu. Sì ùn ci hè micca maschera di arcus, pudete pruvate à fà una mascara in basa di a farina di farinata, serà assai efficace.

Prima di applicà a mascara, a pelle necessite esse limpiaria, lavata prima, è poi hà asciugatu cù un toner. Prima di l'appiccicà i cosmetichi, avete bisognu di passà da u centru di a faccia à u collu o à a zona di crescita di u pilu. A durazione di a mascara hè di 15 à 20 minuti, è a pelle hè 3 minuti. Peeling o una mascara per i capelli hè sbagliata cù acqua cale, po esse applicata un tònicu.

Eppo u circondu cuntene una mascara di prudutti fermentati, per esempiu, suviziu o kefiru. Sò appiicati à 5 o 10 minuti prima di lavare in faccia. Comu a più simplici, mascara per u prublema di u pelle, pudete usà l'acidificanti (l'acidu citricu, l'acitu di tàvula) per incrementà l'acidità di l'acqua, perchè l'acidu neutralizeghja u grassu. Hè abbastanza per 1 litru di acqua per aghjunghje un pocu d'acidu citruricu o una culloca di l'acitu.

Mascara di fiori di calendula
Ingredients: protein, 1 colti di colore, 2 cupping tablespoons low fat jogurt senza tingli è additivi o kefir, 2 cullizzioni in manciari fiori.

Preparazione. Salting the flowers of marigold ½ cup of water boiling. Trimate l'aghjustà è aghjustate 20 o 30 minuti, da sbalanu. U so zuccheriu agriculu hè struitu in un mezcladoru. Pigliate a massa massima rimessa à a temperatura di l'ambienti. Agghioru a prutezione in una escuma propina, aghjunghje pocu meli, è calendula, kefir o iogurt. Tutti mischiati. Poutate a maschera nantu à a pelle. Tenite 25 minuti, ùn grigiu, ùn parlanu micca. Lavute a mascara cun acqua fresca. Se ne necessariu, applica una crema. Facemu questu maschile à ogni 3 o 4 ghjorni, per un mesi.

Frutta è bacca mascara per u pelle di prublema
I frutti è e raghji puderanu guariscenze u prublema di a fàccia di a faccia, limite i pori, blanciate un pocu, sguassate a inflamazioni.

Cream di limone
Pigliate ½ prugne di limonu nantu à una ralba pratica è aghjunghje un saccu di levitu di cerveceria.

Cream of currant
Mudate in un mezcladoru o puderemu fretallu per un pezzu un pocu di zucchetti di curranti bianchi è bianchi, aghjunghje 1 ovu biancu è 1 colti di coaca di avena.

Mask uva-cherry
Pigliate 3 o 4 bolloni è buccia di baga di uva è ciliegie, rumpia in ciuffu liquidu, aghjunghjenu a prutezza chiave, aghjustanu a mezcla cû farina d'avena o di patata. Poutate a mascara in una purta di purcura perda di 15 o 20 minuti, poi paniate cù l'acqua calda è lavbe a tua riti cun l'acqua fredda. Se ne necessariu, applica una crema.
Poutate a mascara in una purta di purcura perda di 15 o 20 minuti, poi paniate cù l'acqua calda è lavbe a tua riti cun l'acqua fredda. Se ne necessariu, applica una crema.

Mascare anti-inflammatory
Maschera à effettu è simplice per prevenzioni di a inflamazioni nantu à a pelle è a so scuperta più veloce.

Limemu a piccula patata, a siccà a siccà nantu à un grossu rossu, avemu spremà u travagliu in una gasta. Aghjunghjite à l'aghju di uva di patata, di centu o farina d'avocu, finu à a furmazione di una ghiaia fina. Puderammu una mascara in a rostrata aperta, averemu da 15 or 20 minuti, lavamu l'acqua fresca.

Mask-film da l'acne
A cumpusizioni di sta mascara hè simplice. Ne hà bisognu 2 cullizzioni di latte è 1 culletta spuglata di gelatina.

Disolviamu in un banquet de steam o in una gelatina di focu incinta in latti à una massa homogeneia senza bigsa. Cool the mask and apply to a face damp. Perchè durante 30 minuti, permette chì a mascara schietta completamente. Eliminate a mascara è smegge i so restani cù l'acqua fredda.

Prima di applicà a mascara, per aghjà rinfuzzà l'effettu, rinfriscà a pelle cun una compressione calenta o fate un bagnu per a fàccia (se ùn ci n'hè micca contraindicazione). Per esempiu, pigliate una vechja terrasse, pre-umida in l'infuzione di camomiglia. Pudete aduprà è cumprà una maschera d'acqua.

Masque di purificazione per a pelle grasosa
Ingredients: 2 cullizzioni di pignotti o talc, 2 cullen di teile di vinu di vinu, 1 cullenette di glicerina.

Mesturà un status homogeneu di l'acitu è ​​a glicerina è, afflitta, aghjunghje o poltu. Avemu ottensi una mistura homogeneia simili à a crema. Puseremu a misura in i zoni cundiziunati di a pelle, o in tutta a faccia, fora di i labbra è di l'arghjintini circa l'ochji. A pelle ferà torna. A maiò hè smoem immediatamente quandu avemu sentu una sensibilita ridícula. Parechji volte rinisceghjanu a to freccia cù l'acqua fredda. Se ci hè un sensu di tightness, scàccia di a pelle cù crema acuttanti. Aduprate a mascara necessariu, ma micca più di 2 volte à settimana.

Avà sapemu chì simu di cura di una faccia cù u pelu di prublema hè necessariu. In casu di manera rigulari è appaghjà cura di u prublema di u pelle, facenu i mascarati necessarisi, seguità a règula di l'assistenza, chì prestu prestu a furmazione mellumbu significativamente.