Borsa di cusciottu di u veru

L'invernu veni à fine, prontu vinarà u veramente stà. In i ghjorni calda, prupone l'usu di cosmetti di menu è cambienu i fondi à i più ligne, chì ùn mancanu micca cù respira di a pelle. Parlammu di ciò chì deve esse in a borsa di custera di u estiu.


1) Prima, pruvate d'utilizà mini-versioni di i prudutti cosichi. Piglionu pocu spaziu, sò cunvenuti per portanu l'intornu.
2) Se ùn avete micca vede massa palla à u principiu di a stagione, invece di un salone di salute, fate un spray nantu à a vostra pelle.
3) Ùn bisognu di hidruisce a pelle, in l'estiu, hà specialmente u bisognu. Per quessa, in a borsa di cosmetti di u estiu deve esse cremosi lumi chimi.
4) Ùn si scurdanu di a crema à i vostri ochji , perchè chì a pelle prima di e parolle si parolle bè. Da a ciappa è di l'inziccante utilizate una crema freschata in a fria.
5) Sceglite tutti i prudutti di l'uttine cù un fattore più altu di prutezzione da a luz di u sole.
6) Ùn aduprate micca scrubbi duro. Eliminate i celeri di a pelle morte pò esse un pezzu di zuccheru illuminatu in l'acqua.
7) Invece di culori è di puzzuli tonali, utilizate fluidi di luce.
8) Per assicurà chì a pelle ùn hè fatta, utilice i prudutti di matting - faciuli facial è lotioni.
9) Per mantene l'equilibriu acqua di a pelle durante u ghjornu, ùn vi scurdate di l'acqua termale.
10) Ùn bisognu di hidruisce è prutegge micca solu a so peddi, ma ancu i capelli. Cusì, cumprà i fondi cù un fattore SPF elevatu.
11) Cumu sirviziu di sera, u prigione pulverizamènghjulu cù particelli rifletturiscenu serà una scelta ideale.
12) Per ghjunghje à una radiance piel sana, uttene un calevulariu di alta calidad. Pusciau sottu à e cigliu, in i cantini interni di l'ochji, à i pochette. Evite a T-zone, altri a fede si face fatte.
13) Acquere eines versatili, per esempiu, ombre "3 in 1". Hè salvatu spaziu in a vostra borsa di cusmeticu è permettenu à rinsignà l'ochji, i pugnale è i labbra.
14) Invece di u liparosimu, utilizate un liparosu chjaru è luggeru.
15) Sceglite un perfumu d'udite currettamente. Hè bisognu è frescu è lumine, perchè in u calore tutti l'arghjuli multiplica.
16) Li culori brillanti in l'estiu ùn sò micca significati, ma pruvate di fà un make-up naturali.
17) A cosa insubattabile in una borsa di custera di u estiu hè toodice moite cù l'attività di desserviszione o antibacterial. E pulitii pulitii di a so cutidda è ùn cundiscenu assai spaziu comu lozione, scumatura è gels.
18) Utilizà u mezzu più faciule per u so capelli , perchè ùn pareanu micca cunfondenu è cagiunati.

Ricurdativi chì a regula principali per quelli chì vogliu bè bè hè di ottene un piazzu bè. In u prublema oliu, ancu u prodottu più bellu ùn sanu micca bè. Allora, prestu attente à i mezi di puliti è di cura, l'usanu regularmente, ùn si scurdanu di i prucessi di salone, per esempiu, à scanzatura. Ùn culpisce micca a vostra face di u maquillu, hè megliu esse naturali di vulgari.
A prutezzione hè micca menu impurtante ch'è cura. Cusì, i rimedii d'estiu devenu pruteggià l'effetti dannuzii di u sole, chì ghjè un liparzu o un shampoo, perchè si retenu a bellezza per un bellu pezzu, perchè u solu aiuta per fà e riconche.