Memoria di zitiddina: hairstyles with braids - tendenza d'otoño-2016

A braid hè un capelli di cani cunnisciutu à ogni ragazza. A vigiglia di u tempu di vaghjimu, i stylistri pruponi una donna di moda per scurdà a zitella di a scola: toccu l'additivi cù torcia in a cima di pupularità. Una scelta elegante per i capelli longi: a dalla in a forma di cuda di cavaddu: i fileri fissi chjude in un raggiu trittu à u spinu di a testa.

Gigi Hadid è Rooney Mara palesanu una tendenza "hot"

Dui bracciale di i lati - una interpretazione più frívola: ponu esse realizatu in a forma di u "spicelet" usualmente, cumminata cù fasci parietali o cumminnate in un filu multiere fille.

Centri danesi - una nova deve stà stata di Kim Kardashian

I pussbitori di curls curti ponnu benefiziè un pocu secreto: da bracce miniatura una elegante "corona" o una "corona" refinada hè furmatu. Hairpins è capelli di u filu di ricusà l'opere di u disignu, è l'spray d'appiccicà sustene a forma.

Lifshack di Barbara Palvin è Lily Aldridge: corpusculidi sbagliati

Ethnotipi sò sempri pertinenti. Dunque, a lista di i vostri propri esperimenti cù i pettini sò bravamente supplementati cù i bappelli è l'afrokosami. U travagliu tradiziunale di "figlioli di fiori" hè cuncisa: una o duie braccieti imprudentemente intravate à a massa di i capelli. Puderanu esse decorati cun un liggeru fugliate di filamenti di metallu. Afroco-2016 hà cunnisciutu cambiamenti: anu dettamente inutilità e pocu pruvucatori.

Ciara è Zoe Kravitz - fanne di stili bohemien cù braids