A Dandelion conserva

marmellata da i dandelions
Questi petri foglie gialli, abbunnanti abbastanza in primavera, in ogni prattu, anu proprietà d'inghjinnenza. Ci hè una parolla chì sta piantagione hè capaci di curà un centu e malatie, grazie à quale u dente di lignu hè stata alcumatu da u populu in un "curazze domesticu". In questu articulu, mi piacemu di parlà di i benefizii di u pudete di u pìppo, è di parechji ricetti per a so preparazione.

Quantu ùtule stu pruduttu hè

  1. Dolce dolce, cocinatu da i fiori di u dente di lignu, favurèvuli versu i celu di u fieru, u restauratori. Sta pruprietà permette a usalla cum'è una terapia cumplaia in u trattamentu di l'hepatitis è altri malati epatati.
  2. In più di u fegato, a cumpitenza restituisce u funziunamentu normale di a viloria di u vinu urinariore.
  3. Una piccula parte di documenti, manghjatu ogni ghjornu, aiuta à eliminà tossini accumulati da u corpu.
  4. In u trattamentu di l'anemia, l'asma è a malatia di l'osteria, i dandelions anu ancu un rolu.
  5. Eating such jam is indicated for those who suffer from increased blood pressure.

Elaburazione di platti per a preparazione di diliziosi

A più capacità ottima per u melellu hè u pane ollicitu è ​​a catarina. Stu tipu di uttellu hè bonu in questu quì di a coccia, u pruduttu pò esse abbandunatu per fassi direttamente in questu contenedor. In certi casi, a dolci di dente di leia hè stufa in un pezzu di cobre o in acciaio inox, ma in questu casu l'accogliu duverà esse trasferitu à un altru vapore per enfrià.

Preparazione di fiori

Ricuglie i inflorescenza di u lechju in u clima chjaru, preferibile sottu u suli mumentu, quandu tutti i cappi prisentanu cum'è apertu. Innota chì si vulete cultivà i fiori in i stati induve non run rune è e pratiche preghjudizi sò micca situati. U più sicuru è più eccettuportivu u pìppo hè u megliu.

U trattamentu di inflorescenza pò esse realizatu di modu diversi. A maiò spessu, i petali sò siparati da u foglie verde è lavatu sottu u mari. Inoltre, ci sò quelli chì ùn piace micca scumparanu u pügene utili di a pianta - quelli persone ùn mancianu micca e ciucciate, ma putevi in ​​jam in forma seca.

A ricetta per u melone di lione

Questa u delicatessen ambrosu, ancu in un ghjornu di friddu, pò ricurdà di u so fragranza nantu à a calidez di u sole di primavera.

Ingene ingredienti bisognu:

Prucessu di cucina:

  1. Puderanu u nummiru necessariu di fiori senza zucchini, siparanu i ciarmenti di fiori da i cogni è di plegà i petali in un colatore. Rinfiate sottu acqua fridda in acqua currente è lasciate per fughje.
  2. Conecta l'acqua à u zuccaru è u metti nantu à u focu. Quandu i grani dissolve è u zucchusiu, fassi u prugrammi in questu, è cocchi 15-20 minuti.
  3. 3-4 minuti prima di a rimuzione da u focu, aghjunghje à l'aghjunghje à l'acidu citru o u succu di a mezza limone.
  4. U fruttu massiu resultanti è esci di un ghjornu. A fine di u periodu, strain the jam through the cheesecloth, sguassà l'excedente di u liquid.
  5. A cumpusizioni restante si metti nantu à u focu è cocza durante 20 minuti. Questa hè l'ultima tappa in a preparazione di cunfitturi.

U gustu risultatu hè un culore ambru trasparenti, per quellu chì hè chjamatu meli di lumiunatura.

A Dandelion conserva cù l'arancie

Per a cucina, avete bisognu:

Fatemu cunfittura:

  1. U primu cosa di fà hè di lavari l'aranci, po cù e cugliera cù e cugliera in tagliati finti è di plegà in un vasu chaises.
  2. I fiori di u dentru duvite lavatu è seccu nantu à un pappu di carta, è dinò in un cuntinuu cù l'arancie.
  3. In u pane, aghjunghje l'acqua è fate per una ora.
  4. Dopu à quessa, cunfruite si deve esse filtrata, pour u zuccheru è struisce un zitellu di limonu. U prublema deve esse untu di 20 minuti.
  5. In i buchbi di jam confiture è sterilizzati sò ingridati in una forma cumplerta.