A formula di l'amuri in u matrimoniu

Suggerimenti tutti questi amori-carotti, romanticismi! Ùn ci hè micca abbastanza impersonale.

Ci sò a reazzioni stesu di u corpu in risposta à i tic qualità è diversi stimuli visuale di u corpu. I sperti chì sò assai pruvucati.

E ancu anu determinatu quale hè u rispunsevule di u hormone. Allora chì hè a formula di l'amore in u matrimoniu? Dopamina - di gioia, serotonina - per stabilità psicologica, feniletilamina - per l'eccitazione, è a fisiculugia annunziale "alpi sottu à u to dorsu". E nostre emozioni sò reguli da e sustegenu per a biologia di u nostru corpu: anfetami, oxitocini è endorfini.

L'organamentu si adatteghja. Hè com'è droghe, avemu bisognu più è più per stimulà i centres nervi chì formanu a furmazione di l'amore. Quessi hormoni dà l'illusione di l'amore. Dopu un certu tempu, è per esse precisu, dopu à 3-4 anni, sti messageri ùn cessate di travaglià. Amori è attrazioni, sicuru, sparisce. Ogni partner hè bisognu di un novu oggettu di interessu. Allora, tuttu l'amore hè una mistura di fisica, a química, a fisiologia ... A veru formula di l'amore in u matrimoniu.

Quale tipu d 'amuri pò pudemu parlà? I fantasmi sò tuttu questu. E a vita umana sola prova a natura efemera da l'amore.

Unestu?

L'efficienu di u narcotico di l'hormone, chì quandu ùn ci hè una pruduzzione insuficente, porta à una mancanza di l'amore, è da quessa ùn deve parechje d'attente è dumanda un novu oggettu, più l'instinctu per a continuazione di u genus, sò e fede di una bella cunti di fata d'amore sublime.

In ogni casu, per qualcosa raghjone, vogliu criditi chì ci hè sempre in un locu, chì hè impussibili di reducià solu à i prucessi di a química è a fisiologia. Perchè ci hè una sustanza intangible è invisibile in ogni sustene umanu, chì chjamemu a Soul. U sicretu di l'omu senza cumpagnia, senza resolvimentu, a so formula di l'amore.

Di sicuru, hè permessu di simulà artificiale di l'azzione di stimuli visivi è tattile, chì pruvucavanu a liberazione di certi hormone è d'altri sustanzi in u sangue. Pudete creà e cundizioni, pèrdite a cunsiquenzi di l'azzioni di questi hormoni. In ogni casu, hè casi impussibule di toccu e chjappi di l'anima. Emotions, dream, expectatives, simpatia, antipatie - tuttu chistu ùn hè micca deliberatamenti micca creatu.

Ancu se una persona si ricorda è aprende di automaticamente di ciò chì vanu à sente, ci hè ancu una certa verità in a persona chì ùn vi permette di fà a formula di l'amore "pura".

In ogni ghjornu de noi ci hè una voce innata, chì u patrone di parlà cù a pace. Sta voce sapi tuttu nantu à u veru amuri. È ùn pò micca esse incisu da l'hormone, per ellu ùn pudete micca furmulà a formula di l'amore.

Per esse precisu, hè pussibule insucbe una persona per subordinazione a so ragiuni è a so fisiologia, è poi ghjucò parechje tempu nantu à e reguli imposti da l'esterniu, sottumette à i stereoti tipificati di u cumpurtamentu, i so azzioni si saranu preditii. Ma in un puntuu l'essenza interna prende a bella cunchiglia è revela à l'omu a so sensazioni veri. Chì solu u so core sà.

Hè propiu questu chì hè u focu di una stretta di cunnessione cù u cosimu, ciò chì sottumette à l'intelligenza superiore, à a quale nimu in a Terra hà sappiutu dà una definizione chjarifica è diliziosa.

Ma pudemu esse chjappu è a voce sta voce? Ùn sò persistite dinò per quarchi cosa, per esempiu, l'abitudine di accettà ciò chì hè dettu per u presente.

Ciò chì pudemu sente ùn hè micca sempre piacevule per noi, perchè si mette in questa disgrazia di luci prima di l'altri è di l'altri, mostra i nostri erculi è i sbagli, hè un simbulu di i nostri fallimenti, miscalculations, inattention. Unu chì piace à vede a cunfermazione di e so difetti in a persona d'una persona estimata? Dunque, avemu a precipitazione di ùn vedà a realità, è di penserà hè quella chì hè più piacevule per noi à u mumentu, facemu a nostra propria formula di l'amore in u matrimoniu.

A visione di a ghjustizia è u prugettu stereotipatu.

Pudemu un centu milla volte chì ùn avemu micca uttinutu ciò chì a parsona dice di noi. Ma risponde, onesto in u core, ùn i vostri affari cun dipendenu micca di a rapprisintazione di a magguranza o di a minurità, in generale, di qualchi tipu di rapprisintazioni? Avemu teme d'ellu, u sintimu. Questa lege di l'esistenza di l'omu in a società, è questu ùn hè micca cambiatu. Ma e liggi di a sucità ùn cuntrullanu micca e nostre affucazioni sinceri, nisunu vi fàcanu à seguità a formula "strana" di l'amore per voi.

A nostra inattention à sè stessu. Semu troppu mancu per pensà à a nostra situazione, di u tempu à u tempu ùn averemu micca da esse dumandate di l'ànima, micca in sùbitu, ma in un pocu prugettu cuncepitu, da a crede chì elle infittivi sò inventati. Ùn avemu micca circate di truvà una risposta à a quistione propugnata da a vita - avemu in prumessu per fà ciò chì a maiò parte di a ghjente faci nantu à questi casi. Ma però, unu di noi hè unicu, è ogni noi hà a so propria riserva di qualità, i so capacità è a so veru facci, chì ùn sapemu micca, perchè ùn ùn avè micca misurata à e so funziunalità.

Ricerca per modi faciuli. Seguità u percorsu di a minimu resistenza. In u matrimoniu avemu aduprà tuttu ciò chì avarà da esse adattatu per noi. Avemu a paura di vede è solu di prublemi. Criemu chì l'amore hè, postu di tuttu, non katorga è ùn fate micca sforzu. Eppuru, l'amore hè u travagliu infernu di a nostra ànima, è perchè ùn sò micca solu dà, ma porta qualcosa di noi ogni minuti. A maiò parte di noi cresce chì l'amore hè una catena infinita di pleasures è benedizioni. Tuttavia, fate chì a formula di l'amuri hè ancu di frustrazione, gelosia è lacrime.

Senza un dulore internu, u travagliu constantu di a nostra ànima, hè impossibile di sentitu in forza sana. Hè cum'è un spirale in una lampadina. Ma se u tuccallu, vi senterà quale un gran quantità di travagliu hè sottu à u vetru. E ti feraghju.

Quasi tutti i prublemi vitale ùn ponu esse affissate solu in belle parolle, chì sò prughjettati di difende quandu se cumunicà cù un amatu in l'uparazione di una relazione romantica. A vita umana hè custruita solu nantu à dolci, fiori, palangana. In a vita hè ancu u dolore, u travagliu è u tormentu. S'ì qualchissia aviure paura di elli è crede chì
sò incompatibilii cù sentimenti veri, sò sbagliati.

In i mumenti difficiui di rilazioni, pudemu vede a vera stima di u nostru amatu, da quale tutti i mascari volenu, tutta u fucile. Theognis hà dettu: "In una manera diferenta, sentate u caratteru di i vostri cumpagni, in particulari, fighjate, chì hè in una furore". Pudete ancu parlà di l'amore.

Tuttavia, ùn l'hà micca pigliatu littiralmenti, perchè in una furia, in un statu di affectu, una persona pò utter horrible things that can kill even love. E migliori di migliori disintegrati, perde a furmula armoniosa di l'amori in u matrimoniu, è senza persone per u calore di passioni chì si volte oghje trà i carchi. L'omu hè debbule, immoral è spessu mistaditu.

In ogni casu, in qualchì parte di l'inzucchiali di l'anima hè un cronulogore falce falce minuti. Quand'ellu si chjina à ellu stessu, cunnosci. A persona sempre cunnosce chì u so curu prunelli di u so capu, è ùn ùn mancunu di alcune situazioni à u cumendariu di a so ànima, ma cum'è seguente:
- cumu pò esse;

- cum'è a lege di u pack says;

- cum'è qualcunu hà inventatu.

L'ànima hè a materia suttili. Da u tempu à u tempu hè mandatu à l'uni statelli, anu persu cù a so bavi chì ùn spuntanu micca. Tuttavia, vale aduprà.

L'amore vede u veru fare di una persona, anche in a terribili rabia, in posti difendanti tremendi, chì averemu da u tempu à u tempu. A formula di l'amore in u matrimoniu necessite un cumprumissu.

Dunque, quale esistivu in queste aspetta di a manifestazione di l'omu, sapemu cusì un altru.

Quarchi fa una persone più vicinu à u mondu, è sì prontu per vede l'oghje ancu l'aspettu più negativu di u vostru caratteru è permette à sè stessu dèttile, imperfettu, micca assai belli, ùn hè micca abbastanza bonu - com'è. È ùn ùn si svultà vicinu à voi, ma ellu vi ancu più è per percive voi cum'è fà per ellu. Ci hè digià valendu assai.

Fiducià à qualchissia, mè, l'impotente è vulnerevuli, di cunfidenza assicura è irrevocibile, capiscenu è capiscenu chì, cusì avete da guadarà a prutezzione è a fiducia - questu hè u primu sinjalu di sentimentu veru, in questa ora a formula di l'amore in u matrimoniu accede à acquistà pocu funzioni.

Eppuru ... Avemu pronto per amà tutta l'umanità, ma ùn sapemu micca cumu amà una persona particulare. Vulendu chì u nostru amori sianu sublimi, stunningly beautiful, cum'è un sketch in l'album, vulete cumpensà a formula ideali per l'amore in u matrimoniu. Di sicuru, perchè a nostra vita cumuna hà avutu cusì grisa! Ancu si puderei prughjettu à l'amore?

In fatti, l'amore hè assai prufani. Idda, imagine, hè cunnessu cun una prosa di vita cum'è a limpieza di l'appartamentu è piglià l'impastanza, i pezzi impuri è i diaperi umdi. E à questu avete bisognu à esse prestu, avete bisognu à fà a vostra propia formula per l'amore.

Ùn bisognu micca chì l'amore hè una volta u travagliu è u restu, hè solu vita, u so rispettu, senza chì tuttu persone. E avete bisognu di accettà cù tutte e difficurtà, discrepanzii, disappruvers è acquistoni, dolore, divertente, felicità, perchè senza l'amore, una vita di una persona ùn importa.