Divinazione à u nascita di un zitellu: 8 manni di una curona ereditaria

A divinazione per u nascita di un ziteddu ùn hè micca menu menosu cume spousal in un spouse. À Natale, ogni donna pò scopre à quandu sarà una mamma. Certi mezi di mette detti clues about u numaru di i zitelli, aiuta per esse di u so generu. Ma e donne chì ghjè digià in a pusizione, hè cunsigliu per evità micca guessing.

Fortune telling with pendulum

Per questa divinazione, avete bisognu d'una agulla "non-cusitu" (novu) è un vetru mìazzu carcu di acqua corrente. A zitella debe alligà i so capelli è passene per l'ochju di l'agulla. Se i fille sò curtite, pudete piglià un filu fattu di materiale naturali (u cotone, lino, sita). U pèntulu hè fattu in a manu diritta è suspende nantu à u vitru in un centimetru da l'acqua. Dopu assicurendu chì l'agulla hè in u restu, u guessing l'omu si dici: "L'acqua, cuntami quale sia natu?". L'arme di u pèntulu da parte à u latu induve chì a zitella averà un zitellu. Circulate movimenti avvishenu l'aspettu di a ragazza. Sì l'agulla resta in u stessu postu, ci hè una probabilità alta chì i zitelli ùn serebbe casu.

Fortune telling with a mirror

A notte di u 6 à ghjennaghju di u ghjennaghju, u fortunatu hà un pocu speculinu è in u so reversu scriva a so quistione cù a fine di una cannula di cera. A quistione hè fugliale cum'è sta: "Quantu i zitelli prumove?", "Quandu quandu aghju avè un babbu?", Etc. Dopu u speccu hè imbratu in biancu è sottu à u pillow. Senza di parlà à nimu, a zitella va a lettu. In un sònniu, hà da piglià a risposta esatta.

Furtunatu cù ring

Stu metudu ghjè per e donne e donne casate. L'annu di a matrimoniu deve esse postu in un vetru cù l'acqua neia (un-boiled, unfiltered). A capacità hè sottupostata à a fretta per a notte sana, è à a matina dopu tirannu a manera chì l'acqua hè stata cungiata:

Fortune-telling

Perchè a prossimu fortuna averebbe bisognu di un fasciu di lignu (in una casa privata, in u paese, vicinu à u bagnu). L'affettu di l'affare si avvicinà finu à a notte in a piana, à l'azzioni tira un log è examineru curabile: U log era difficiuli di tirà, u nàscita era longu è difficiule. E si unu o dui crescenu di più, avete bisognu di un ghjrivaghju o triplu.

Card-guessing

Solu ùn credendu in un pannelli unplayed consistente di 36 carte. Hè bisognu à rimbursatu bè, sguassate cù a manu di u mo sentu è di cunsigliu di u duminiu d'interessu. Dopu quì, da u pack at random, avete bisognu di trè carta è i dispunìanu in fronte di voi. Esempii di dumande è risposte:
  1. "Avete da puderà crià un zitellu in questu annu?". A prevalenza di carte rosso (tamburini, vermi) significhe una risposta positiva, negra (clubs, spade) - una risposta negativa.
  2. "U mutivu nascì?" Sì u re è u cunflittu cresce, a risposta hè clara-sì. A donna in u guasu previsiona l'aparicio di a zitella.
  3. "Quandu u regalu serà successu?". Dui o tri carti di u ventu di zucchero - u nàscita passà facilmente, u diamante - hè pussibule "pacing" di u gravidenza, ma u risultatu serà favorevule, u club duverà un pezzu longu di ricerca, picca - u nattu cù cumpurizzioni o cesarean section.
Un pianu bona hè cunsideratu, se in u situ in questa caduta un corazon ace, 9 o 10 vermuli. Questu significa chì a cuncepzione succede prestu, è u gravidenza stessu serà senza prublema.

Divinazione da e petre (2 modi)

Per questa divinazione, petite petri (10pieces) seranu necessarii. À cinque pezzi di carta, a piuma hè scritta cù a lettera "M", altre cinque cun l'lettere "F". I castagni sò stati torciati, ligati à i petri è sfuciatu ancu in un coltu di acqua. Dopu qualchì minutu, i petri sò stati rimettini è si vede, quale tene u cartulare persu senza caminu. Hanu indicatu u nùmeru di zitelli è sessu. U sicondu metu hè casi listessu chì u primu. Pane nantu à scrive numeri di u 0 à 9, ma ùn si sò micca stati tene. I piedi sò ridassati in l'acqua per chì tutti e inscripzioni sò visibili. Allora a raggia di guessing vigilia vicinu, chì figura figura finta l'ultimi. Hè a donna chì simbulizeghja u numulu di i zitelli in l'avvene.

Divinazione da u vechju novu

U primu mètudu a Fig. A fortunette aghjunta u crescente in un tavulu prufunditu, a cogliu cù a manca u feritu è ​​formula a dumanda: "Quandu ci hè una cuncepimentu stu annu?". Dopu, cù a stessa manu, a ragazza cullucchendu un arriciu è cunta u numaru di granuli: U sicondu metu ùn hè micca menu simplice ma dà una preghjetta precisa. À un pezzu di carta, avete bisognu di scrive u vostru dumiciliu relative à u gravidenza. Formule solu per ch'ellu puderete risponde "sì" o "nè". Allora a bocca hè colata in u focu resistente à u focu è ignited. Se u paper cremasete sana, a risposta hè positiva. U carta paralizata chì crede chì i piani ùn saranu veramente.

A furtuna nantu à u pastoghji

Stu mètudu hè utilizatu da a ghjente di Grecia in Nove's Eve. Prima, mette u pastellu in u centru di u tavulu. A questu tempu una di e zitelli hè vilata. Allora l'aghjunghjenu à a tavula è dà a so manu un cuteddu cù una maniglia di lignu, chì ella deverà ghjunghje à u piezzu. Sì u cuteddu chjudaranu u centru di u pastoghju - in seguitu a zitella duverà un criaturu, in a cima - una zitella. Sì u cuteddu ùn tocca u panificà à tuttu, significa chì l'avvenimentu giovanile ùn succidarà micca in u prossimu annu.