Antica dirittenza in u Natale nantu à una casata: 6 manni di una curona ereditaria

L'arbre di Natale hè u megliu tempu per a furtuna. Sicondu e credenze populari, in vigilia di e principale feste cristiana (7 è 19) u forze malignamenti sò più attivu. Qualchidunu chì vuleria sapiri sô destinu durante u periodu riceve una risposta affidativa. E maravigghi sò ancu fatti in u ghjornu di u Solstiziu di u Nilu (u 25 di dicembre) è in vigore d'annu (u 31 di dicembre). Quelli ghjorni puderete scopre u passu annu.

I più ghjovani prefettenu si ralegri di Natale. I duminii cchiù cumuni sò culligati à u cumpletu di i desiderate è l'esfera amante. Sfurtunatamente, assai mètudi tradiziunali di divinazione ùn ponu micca fatti in i paràmetri urbani. Dopu tuttu, i appartamenti ùn anu micca un bagnu, un pappellettu è un puddaru. Ma ci sò dispunibuli tecnichi di divinazione, chì danu risposti veri è precisi.

A divinazione di u cardinale da e so cumpagnie

I mape sò sempre cunsiderate un attuali magicu. Cù l'aiutu di elli, puderete annunzià u futuru è amparà a natura di u so cumpagnu. Per vincite, bisognu di u piazzo in unplay de 36 carte. Da ellu esse bisognu di sceglie una carta chì personificà l'affettu. I picciotti ci piglianu una panderete, e donne di 30-45 anni - una donna di corioni. U restu di i "ritratti" sò sappiutu. Allora vene u momentu più cruciali. A fortuneteller rimbeghja bè a tavuletta, chì pinsava nemicu chì serà u so scelta. Allora tutti i carti sò stati fora di una linea. A carte seguitu u ritrattu di u fortunatuu caratteristiche u sposu novu:
  1. Diamonds (materialist, ambiciosu, decide rapidamente):
    • 10 - Signore
    • 9 - Secure
    • 8 - diretta è diretta
    • 7 - fussy and impulsive
  2. Trifovievu (una persona sana, chì hà un ranzu, servitore civile, militare):
    • 10 - intellettuale
    • 9 - calmu è equilibratu
    • 8 - unicu
    • 7 - suspite è desconfianza
  3. U vestitu worm (l'anima di a cumpagnia, aperta, piacevuli in l'aspettu è in a cumunicazione):
    • 10 - educatu, hà boni prudutti
    • 9 - sociable, loving
    • 8 - orgogliosi
    • 7 - nun cunflittu, hà un sensu di umuri
  4. U picculu palmu (secreziu, cunservatore, hà una certa influenza nant'à e persone è u statutu in a società):
    • 10 - altru, egoista
    • 9 - vindictive
    • 8 - stinging, ma à u listessu tempu un intellectu
    • 7 - calculà
Se a carta chì personificà a zitella hè a fine, l'addirezioni deve esse ripetuta. Ma à fà più megliu u ghjornu dopu.

Divinazione per armani

Questa hè a fortuna di a cumpagnia di e zitelli. Pour el rossu o u rossu in un tazza prufonda è oculeti uni quattru aneddu. Unu deve esse simplicità (gioielli), u sicondu - argentu, u terzu - oru, u quartu - cun una roccia preziosa. Ogni ragazza, in u turnu, piglià un pocu di cereali è a fighjola in a so manu:

Fortune-telling in nome di un pretendiente

Molte picciotti chì vulete sapè u nome di u futuru sposu. Pudete piglià una risposta à sta quistione in parechje mane simuli:
  1. Una carta grande di carta tutti i lettri di l'alfabetu sò scritti in un circhiu, solu per "i" è "i". In u centru di u circhiu hà fattu un cutidianu, chì duvete bisogni, è sta dumanda a vostra dumanda. A pala di u cultillu apuntenderà à a lettera cù a quale u nome di a betrunhed.
  2. A notte di u 6 ghjinnaghju à u 7 ghjennaghju, i carta plegati sò posti sottu à u pillow. In ogni unu deve deve esse scrittu un nomu masculinu, unu per abbandunà in voce. In a mattina di u 7 di ghjennaghju, solu dopu esse avertitu, un solu pezzu di carta hè stata rimessa (senza aspittà). U nomu scrittu annantu à questu corrispondenu à u nome di u sposu. Un pezzu vacanti di carta significa chì u so nome ùn hè micca in lista.
  3. Pour l'acqua in un tavulinu grande o bacinu è fassi u cuntinuu nantu à una superficia plana. In i canteri di i pezzi sò stampati stampati cù nomi masculi. Allora u candele-table hè ignited è colpi in u centru di a pelvis. A candela sanu à vela à una di e pezzi di carta (ideale stabilisce u focu), chì hè assuciatu cù u nome di u futuru elettu. Se a cannila resta in un locu durante un bellu tempu, significa chì ùn ci saranu micca cambiamenti in a vostra vita persunale in quelli anni.

Guessing in the crossroads

Un modu per quelli chì veramente vulianu vede a fàccia di u pretendiente, ma sò teme à guessà nantu à i specchi. À a mezanotte, avete bisognu à andà à una intersezzione deserta, scrive un cuzzu circundendu à sè stessu è lumera una candela. Pè di trè volte: "U spiditu cunfinatu, vene, vai à a mo casa." Allora si cullàvanu a cannila è andà in casa senza retrovisione è senza parlà à qualchissia nantu à a strada. Per avè travagliatu u zogliu di a casa, si vedanu in u specchiu è andonu sin'à u lettu. In u sognu, l'imaghjini di u sposu sarà ghjustu.

Fortune telling on water

Un altru mètudu chì aiutà à vede u so cumpagnu. A fortuneteller resta sola in a stanza è apri a so lume. Sì assai scuru, pudete chjamà una cannila. In u centru di a stanza hè colpi una grande catena d'acqua di ghiaccio. U contenedoru deve esse sulidu, senza mudeli è ornamenti. A zitella andò à circà trè volte in u uruguaientu, lavareva trè volte di l'acqua è dice: "U mo mummer, a mo circumbe, venite à a sposa briunata". Allora a fortuna accumincia a guai intente à l'acqua, prova di vedere l'imagine di u sceglie. Se l'imagine ùn hè statu nanzu, a zitella andò da andà torna adurà. Hè assai probabbli, u sposu sarà cumparatu in un sognu.

Guessing on the stairs

A notte, a zitella cammina in l'entrata di a so casa è discenda i passi di un passaghju solu, cumincendu cù u primu, dicendu: "U so viutu hè un bonu cumpagnu - Sagittarius - pobri omu - riccu - vecchiu - maritata". Chì parolla cascanu nantu à l'ultimu passu, cusì sarà a eletta.