A frazzioni di u figliolu hè retiratu è ùn turnà in cuntattu, cumu si face?


Hè cascatu in amore è voli mette cù u zitellu. Ella abbandunò completamente i so studii è si prumessa in i celi. Ùn si senti senza cunsiglii di nimu è ùn vole micca capisce nunda. Allora, u retretu di u figliolu di u figliolu ùn viaghja in cuntattu - chì fà? Cumu ghjustificà dinò u prublema, ùn perde u rispettu è a fiducia di a zitella, ùn sarete micca stranieru à ella, è, più importantissima, ùn esse micca u so numeru inimicu?

"Avemu bisognu di pensà à studià, ma micca per torcia l'amore!", "Mi preparava pè u vostru istitutu in u vostru istitutu, è ùn avè trattatu i picciotti". "Ùn hè abbastanza à cuddà annantu à i dati" - i furmagliu in i cungrigazioni più variati è varianti parranu, parle è li parlarà cù e so fianchi adulescenti, prubbabbilmente tutti i matri in u mondu. E li fimmineddi diprezzu secremente à i so amori, è andaranu a cumentu, furzendu i genitori è sopratuttu, sicuru, i mariti, pè preoccupari di elli è per ùn sughjornu in notte, assittati à a finestra di l'ore.

A figliola d'un adulescente, sapendu chì a mamma percive l'ostilità di i so reunioni cù a so amata, i so viaghju cumuni à discos è partiti, principia per incontru, ùn si ponu in cuntattu, girà è mentri per evità scandali è riccati à ogni costu. È avè principiatu à incinzirà, assai facilmente s'appressiva à i mentini, spicialmente à quella età giovane.

Temi tipici

I matri sempre a sperienza, hè naturali: questu hè a lege di a natura. Vulenu sapè chì quandu hè stata a relazione trà a figliola è u so sposu. Perchè a zitella rieghjanu qualcosa sottu u so sopraniu, è cammina piumale più altu chì u nuvulu è ùn parlava micca à nimu? Forsi quarchi cosa avà, beni, hè questu? E chì si a zitella hè imbarata? E se abandona ella, ora chì ghjovana! E se decide chì si maritanu, averà purazzu, perchè u matrimoniu trà dui figlioli, unu pudia dì, ùn durà micca longu, hè un fattu.

Cumu serà? Ùn vi vede micca permessu di scuntallu? Ma ora si ritirava, ùn ùn senti micca adulti in tuttu, hè grande, ella hè indipendenti. E de sternu si ncuntrau, ma solu, sicuru, un pocu tardi, è micca oghje, un omu bonu è voli casu cù ella, è hà digià attaccata à u sbagliu, è a zitella passà per l'amore veru. U futuru, count, down. Hannu a diri, pinsamenti cum'è sti - a carica ùn hè micca piacevule. Sì, essendu a mamma di una figliola adulescente ùn hè micca un travagliu faciule.

L'ultimi di tutti, siddu la fimmina hè vinuta volontà, è hà avutu i so prublemi è e prublemi in un momentu difficultu cun voi, è micca cun un vicinu o novu. Per esse necessariu in u mumentu propiu è hè vicinu per chì ùn ùn permettenu micca un errore irreparable. Ma micca tutti anu una relazione fiducia. In questa situazione, si meriteghja capisce per voi altri uni pochi rigulamenti impurtanti.

1. Ùn impediscenu a cumunicazione

Hè mpurtanti capisce una cosa mpurtanti: scolding, resenting, baning, punishing hè inutilu, ùn aiutirà micca. Ellu stilla, ùn importa ciò chì, continuà à vedà u ​​so amatu, ma solu in sicretu. In questu casu, a mamma sarà l'ultima persona à quale a zitella andarà da cunsiglià se a so precisa.

2. Dosi

Ùn "avete" u to figliolu cù e pregunta. Ùn devenu micca fà più francu è cuntattate. Pianu, à u cuntrariu, si fermera in più ancu più. Ùn fate micca u focu annantu à u fattu chì e scontri di i ghjovani avvisamente cambiani in u lettu. Dopu à piglià u tempu di parlà è dete à a to figliola nantu à i mediate di prutezzione, i malati trasmessi di trasmissione sessuale, u SIDS è e cunsequenzii assuciati cù elli.

3. Aghjunghjite senza ricetta è e comparaison

In u nisun casu, durante e cunversazione cù a to figliola, ùn dì: "Sunnà trè trece (catorceti, etc.) Anni. Quale tipu d'amuri in i vostri anni pò esse? "Questi cunversi di beneficu ùn portanu micca e nunda ùn cambia. U vostru figliolu cumincià à fughjiti da voi tutti i più ghjorni. Perchè oghji u so novu hè una lume in a finestra, è avete (avè admitteti) venenu à u back burner. Cù questi parenti hà da esse affettatu. Eppo, a zitella deve esse sicura chì, si ella hè franca cun voi, ùn avarà mai, è per senza ucchione reproche micca, ùn sarite micca sarcasticu à questu.

4. Ùn avete lettu notazioni

U cumpurtamentu correctu hè di dilla di i sentimenti chì avete avè a so età. Dopu tuttu, a vita ripeti stessa, sultantu cambia di modi. Eccu, chì pensate chì hè una tragédie è ancu a fine di u mondu in l'adulescente, oghje solu un soru, sappu, o sorpresa: cumu puderevi subbitu per quessa?

5. Ùn hè ghjallacciatu per espresi a vostra opinion

Invita a to figliola per invià un amicu in a vostra casa. Se tu piace, bella, ùn abbia da esse cusì. Sì ci hè micca - ùn correghjenu per liste e so qualità chì ùn site micca. Ùn li dì micca ciò chì farà. U megliu da esse à dilla à a zitella chì traccia u so amicu paria à voi, beni, dicemu, micca u megliu, è dumandate s'ellu hà cunforme cun voi. Se no, accuse chì rispettu u so dritta à u puntu di vista. I siclogisti insistenu chì, dopu à e vostre parolle, ella volarà in modu involuntàvule à a linea negativa cù i vostri ochji.

6. Rispetate a personalità di u zitellu

Ùn mai avete una scandali di noci è scena solu perchè ùn voi micca cum'è a so indipendenza. Ti pariri ca ella hè sempre una picciridda, a ragazza ùn pensa micca cusì. Ella si pensa à l'adultu.

7. Fate un amicu intelligente

Fate chì a vostra nora cunnosce chì, in casu di qualchì problema, pò esse u dirittu per aiutu, è ùn l'apparenza micca cù una avalanche di cagiunassi cum'è: aghju dettu, avviennatu, aghju sempre a paura ... Di u cuntrariu, permetti di stà sicuru d'avè aiutà aiutà efficace i cunsiglii di a più bella, a più intelligente è a più amatrice in u mondu. Questu ùn permettà micca a vostra figliola di ritirata à un adulescente è ùn ùn cuntene u cuntattu, chì face a situazione micca insolvente.