Aiutà un zitellu di età di transizione

Cum'è sapete, in tutta a so vita una petite persona hè stata travaglio parechje crisi grevi. Tutte e genitori cunnuscenu di primurà a crisa di un annu, a crisa di trè anni, l'adattazione difficili à u kindergarten è a scola. E, forsi, nunda pò fà cunparazione cù u numicu d'ansietà è temere cù l'expectativa di i genitori di l'adulescenza.


I prutezioni di i genitori ùn sò micca fundati. I media di l'infurmazioni di massa hè chjosu di storii nantu à alteratorii, in quale chì l'adulescenti eranu. U magnetu magneticu attrae à quelli chì anu era a figliola di u figliolu di a mamma di obedientu, cambiatà più di u ricunniscenza, discorda di sembra è disputa in famiglia. Ancu i figlioli "più pusittivi" facenu vulnerevuli à l'instinutu generali. L'auturità di l'adulte cresce rapidamente, è a distanza trà i genitori è l'inserbatu inférieur. Cumu surviglià è accuncià relazioni dirette cù u so zitellu in questu periculu difficili, ma pocu impurtante di a so vita? Cumu si troppu di fiducia in l'altri è fate stu tempu un qualchissia chì salderà a famiglia ancu di più? Hè pussibule a prutezzione di u to figliolu da a influenza negativa di a via?

A decisione di qualchì situazione è, in particulare, complexa, cuminciassi cù l'accettazione di a so essenza.

Allora, u primu: ricunnoscinu chì u nostru babbu hà sviluppatu è u periodu di attivu-cercanu per ellu stessu è u so viaghju in questa a vita hà vinutu. U tempu di l'ubbidenza sottossu è u cumplimentu di e nostre esigenzi ùn hè salvatu. Hè stupidu d'esse ghjustificate da a subordinazione in l'adolescente, ùn hè micca più ellu è ùn pò micca seguità per noi. È l'ora di piglià passini indipendenti. U megliu chì pudemu fà in questa situazione hè di dimustrà ch'ellu hà cunfidendu bè. Cusì, aduprà a so libertà quantu ellu ci voli. Per fà stu passu difficiu impurtante primu di tuttu, chì l'addezia hè u tempu di a transizione da a zitella cù a so cumpetenza parentale è tutta securità à l'adultità, cù i so inespettati, e li normi cruel e ligne. È se vulete chì u nostru figliolu si trova stessu è sia esse un adultu autricitariu, avemu dettiru permessu di amparà questu. In questu modu, i errore indipindenti sò inevitabbili. Ma sò quelli chì, si sò preparati per esse pazienti, piglià à u nostru figliolu da u bacinu iduglienu in u direculu propriu.

U passageru dui: pigliate a pusizione curretta. Per identificà bè bè, avete bisognu di sapè qualcosa di prublemi fundamentali di qualsiasi zidova. Duranti u periodu di transizione per un zitellu, a crescita di l'aderenza in una cumunità non-suciale di a gente aumenta, chì, in u so avete, hè una vita indipendente, hà a so regula è leie propria. Per un adulescente, l'opinione di peintre diventa un momentu incredibile impurtante. Cusì, circava di guadagnà ricunniscenza in a cumpagnia scelta per ogni modu. I disghju di "esse propiu" hè cusì forte chì spessu faci una crìtica di a rialtà. Eccu l'aiutu di l'adultu hè impurtante. Ma ùn hè micca pricatu. I mètti di cunuscitenza istruttiva è moralizing sarà ineffective. Hè vale a pena chì ùn abbia da qualsiasi judiciti di valori, in particulari i negativu, contr'à a nova sucetà di u to figliolu. Rispettu a so scelta. Hè megliu di dimustrari l'attitudine calmanzu, pinsatu, dumandendu u dumiculu per dumandà ciò chì l'appressa à a cumpagnia particulare, ciò chì ellu circate, ciò chì ellu riceve, è ciò chì perde. A conversazione si deve esse guardinse in un ambiente rilassatu.

È, finarmenti, a terza. Tuttu ciò chì u so figliolu fai in questu periculu difficili per voi hè ridduzzione à una cosa semplice - ellu circà stessu. Sta ricerca hè exhaustiva è cusosa per l'adulescente stessu. Quiddu distanza da i so genitori, stinendu per l'indipendenza, ma inevitabbilità si mette in a reta di una diversità dipendenza diversa, di più terribili, e carrughji, cumpagni più viechi, una certa cumpagnia. Solu cunzistendu i so veru e bisognu, u zitellu sughjettu è piglià u so postu di una vita fora di a vita ordinaria. Fate l'scelta bona, truverete e risposti per tutte e cose per quellu chì hà da ellu stessu. Ma se sapi chì ci sò quelli chì accettanu è capiscenu a so pusizioni, e pussibuli per u risultatu successu anu cresciuti centu volte.