Comu sceglie un nome per un criaturu futuru?


"Disse à Antoshka!" - serenely rriting you, listening attentively to your stomach.

- Aaaa ... Ricordu, u primu amuri. A verità hè dettu, ùn ùn hè micca sbacca ...

- È sì, ùn aghju micca pensatu! Oghje leghje: Anton - allura, "vinendu in battaglia", è u nostru babbu, cumu si apprenta, i so mani saldini! - Avete accurtu à calmà i fideli. - Eppuru, forsi quandu Alyosha o Kolenka?

- Iè. Hè cum'è u vostru babbu, o chì? E unni vinia Nikolas? Hè cusì u nostru cumpagnu?!

Hè ciò chì a famiglia vita idilica ameaza à fine ...

I mesi dopu, avete travagliatu tutte i nomi cunnisciuti / ignurati / svinutu. E avete ottinutu un cuntenimentu - Leonid, in onore di u cunjunore, di sicuru. Ma ùn hè micca bè listessu per a nascita di una zitella ... È ancu, cumu per elogie un nome per u filippu futuru è cumu si averebbe guidatu da i paisani futuri? Moda? U rispettu di i ancestori o i santi? O forsi un modu di penseru micca standard?

NAME "ORDIN"

L'scelta di un nome per un zitellu hè a prerogativa di i so genitori. Sutta a lege russa, tali "primu rigalu" hè u so dirittu. Inoltre, pudete sceglie micca un solu dui numeri. In questu casu, u primu hè cunsideratu cum'è principale. Vulete chjamà una migghiura straordinaria? Call. In l'amministrativu di registrazione ùn hè micca dirittu di ricusà l'assignà un nomu à u zitellu scechite da i genitori, salvu ùn contradicassi a norme di a moralità publica o tradizzioni naziunali. Ma ùn vi maravigghiate si u mulinu di u "regali" ùn hè micca apprezzatu è hà da cumincià à cercà queste u stabilimentu cù una stima chì hà da cambià u nome "assai assai".

Oghje hè in noi.

"Pudete besta cù un omu, ma ùn pudere micca belli cù u so nome" - hà scrittu Marina Tsvetaeva. A strada, i Russi capiscenu cusì è a città. In ogni casu, "marca" un nomu patriotticu novu di u tipu di Russia ou futuristic BOCH rVF 260602, cum'è in un statu, ùn pruvate micca. È ogni tentativu di evità di i nomi clichendu hè ricurdatu per un longu tempu. Cusì, per esempiu, l'uffiziu di u registru di Mosca ricorda quantu un zitru venutu chì i genitori volianu chjamà Ghjesù. Invece, a so surella era chjamata un ànghjulu. Ma, in principiu, i Russi spessu sottumessu à u tributu à a storia è à i cumandamenti bibleali. I nomi di i masculini Makar, Zakhar, David, Tikhon, Serafim è di e donne - Melania, Barbara, Stephanie, Sofia o Arina ùn soromete in l'impiegati di u registratu. E questu hè di altre opera. Hè più predefinitu i melodrammi ... Quandu Marianna è Maria si prestu à pusà nantu à i prufissi per l'alimentazione ancu più antichissima ca l'opera "Just Maria" è "Rich too cry" hè stata off the blue screens. Un altru nomu da a "serie", in ogni casu, digià voce - Angelica. I disgrazii momentuni di eternità impressibili creà una tendenza à a noma di prupietà. E oghje, sè vo apparsu nantu à a schermu di certi seri "long-playing", cum'è una donna muderna, acchianava a vostra panna, cumincia à pruvate seriu à u nome di u caratteru principale à a so futura figlia.

"Cù u vostru nome?

- Nikita.

- E me Nikita! - A cussa di solitu à u sughjettu di i piani muderni di trè anni. In ogni casu, se u "Sahara gira" hè grande in dimensione, u zitellu di Nikita bruta per metru quadru di u duminiu duverà induve l'induve. A cosa hè chì questu nomu hè u più famusu in l'ultimi anni. E chì era di moda ayer, diventerà dumane dumane. A lotta cù Nikita per i più persone populari è u nomu masculinu di Vladislav. Darya guida u sessu debule. A cumpagnia sò Artem e Anastasia, Ivan è Sofia, Ilya è Maria, Daniil è Anna, Alexander è Xenia.

Ùn hè pocu cumuni per i nomi straneri. E sò populari cum'è quelli chì anu pigliatu a citadinanza da indigeni di altri paesi, è trà i russini indiġeni. In corsu cù l'unicu misteriu di u paese, Inji Elif, micca a prima volta registra Nicole, Simon, Esenia, Dominica è Adele.

IVAN, UNA NON-MEMBRESE ...

Li nomi straneri. Michael o Arnold, cù u patronimicu Ivanovich creanu micca u paru più armoniu. U nome d '"impurtanza", però, hè abbastanti chì un zitellu hè natu da i casi mistichi.

Spessu chì i paisaghji scurdate quale hè pussibule una ricchezza di scelta in Russia. A situazione territuriale di a nostra patria hà datu i genitori una maraviglia variata di "tradiziunali". Allora, in una classa, un picciottu cù u nome di l'urìggini antica greca - Andrew, è una zitella cù u nomu catòlicu di Yadvig, pacìficamenti cunviviscenu. Hè accadutu chì, per via di a cunvivenza pacifica di l'Ortodoxia è di u Catolicizzatu, i dui sistemi di nome arrabbianu in u paese. Per esempiu, Dmitry, Irina, Tatiana, Galina, Veronica - anu antichi razzi grechi. E Edward, Albina, Jadwiga, Wanda o Adolf sò Catolichi Rumani. Allura, un pocu spiritu in elettu un nome per un futuru figliolu - è rispettu à a patria, è mustrà l'originalità!

UZIO SINTESI

Call senza tricatu, se:

1. L'scelta intervene è mamma è mamma. A parolla di u babbu hè spessu pigliata à cuntalli da a futura mamma. E vain! Dopu tuttu, hè u risultatu di "un travagliu" cumuni chì diventeranu una piacè per l'ore per u pueta populu. È ancu - i sforzi di u papa è a mamma. Ùn sò micca cunfunditi cù i mio aviani, i vostri parenti hà digià sceltu in u so tempu!

2. U primu vistu u zitellu è avertitu immedtamente chì era Sasha. Ùn Vladimir, cum'ellu hè decisu à u cunsigliu di famiglia sei mesi fa, ma Sasha, Alexander, Sashenka. A matri da u primu ghjornu di vita di migghiuri pudete stabilisce u so carattere è fà a scelta bona. E nè culleghji, nè l'enciclopedias, nin cunsiglii di cunnuttenu più à quale.

3. U nomu fù sceltu per questa sante. È ùn avete paura di un strittu strettu.

In fatti, u zitellu in futuru pò esse attribuita un nome in onore di u santu, chì u memoria ricunnosce (o uni pochi ghjorni in anticipu o retroactivo) cù u so anniversariu o u ghjornu di u battèsimu. E pudete è u nome di un santu particulari, chì hè onore in a vostra famiglia. Ci hè un intervallu considerableu trà anniversariu è nome di ghjornu.

4. A scelta di un nome hè stata avvicinata cù tutta a responsabbilità. Ùn era micca trottu persone per vede l'intarsu di nomi. E ora sapete esattamente ciò chì questu o quellu nome significa. U beneficiu di e publicazioni d'ognunu hè stupente! Ùn serà micca superfluitu à cunsultà l'assicuranti di l'amministrativu di u nome chì hè u più cumuni à u mumentu. Inoltre un figliolu o figliola vi ringraziarà! Maestri, vicinu, puru. Ricoglie, cumu si u maestru di scola "hè struitu" in l'attribuazione per signali distintivi di cinque Олечек o quattru танечек, studenti in una classa.

5. U nomu permette di rifirisce a scala di l'emozioni causata da u vostru figliolu benamatu. Cusì, sicondu i sentimenti inundati, Helen pò esse chjamatu Lenochka, è Lenka, è Alenushka, è ancu Lelka. A pussibilità di furmà forme caricia si selene un nome ùn devi esse micca l'ultimu postu.

Pensate à novu, se:

1. A nezza o nipu hà decisu di nome in onori di unu di i vostri parenti. Hè felicitu, ma ... U nome ùn hè micca un settulu simplice di littri. Hè purtatu in ellu è a memoria di a persona, in onore di chì decide u nome di u zitellu. E, assai probabilevuli, succederà chì vi cunzignate intrattenimentu à u caratteru, l'azzioni è l'abilità di sta persona in i vostri migghiori. È hè bonu se u gruppu tutale hè pusitivu in sè stessu. E se simu succumbati à i minaccii di a vostra sughjette, chì venenu privati ​​di privà di aiutà se fate una decisione "incorrecta"? Pensate chì hè una postu impurtante, o avete rinunzià à a misericòrdia di u vincitore, incapaci à resistà l'ardore di batta famigliali?

2. Per uttene à u nome migghiori, avete bisognu di qualchì entrenamentu. Un nomu difficultly pronunzia sarà un impunenti per l'adattazione è a cumunicazione suciale. Dale Carnegie hà parlatu di u nome in seguitu: "U nomu di l'omu hè u sonu più chjaru è più impurtante per ellu in ogni lingua". Ma se u so gustu pruvucarà prublemi, per sente ssa parolle dolce à u caprettu ùn spessu saranu. Spécialement in a zitella, perchè ancu a parola "pesci" per una migghiata d'anni di cinque anni hè quasi a stessa cosa di "liberalizazione" per voi.

3. In a ricerca di l'uriginale, ùn hai micca ricurdatu u patronimu è u sanu di i migghiori.

4. Dopu sceltu un nome per un zitellu, era guidatu da a moda, ideulugia o solu dicendu à pagà tribute à u vostru attore prediletti (cantante, puliticu). U sistema puliticu pò cambià, l'attore hè disappunitu, è cum'è a so moda majesty hè passinosa, ùn ci hè bisognu di spiega. Inoltre, u nome ùn hè micca una marca, micca un logò è una marca di l'unmarkete!

5. Hè abbia scurdatu chì u zitellu ruddy, fluffy oghje hè l'omu è u capu di a famiglia dumani. U patronimicu formatu da u so nome avete piace i vostri nobili.

QUI CUNDRA DOME MURANT ...

Un gran sigretu per una cumpagnia pò esse u sicondu nome di foglia. In Russia anu un usu anticu per dà u zitellu, solu per u principalu, ancu un nome sicuru. Hè stata creuta chì questu modu pudete sparisce u foglie da l'ochju ghjocu o ghjudicate l'spiriti male. Allora, se spoiled the "official" name, u "secret" un salvarà u zitellu. È davanti à u christening, i nostri babbi eranu, è ùn ci hè bisognu di revelà u nome à i straneri.

Ci hè un mutivu!

Anniversariu di a festa di i genitori, annata di i membri di a famiglia. Annu novu, u 8 di marzu .... Avà, una serie di vacanze banali pò esse diluted. Ritu di nombrarete darà un iniziu in a vita per una altra festa in a vostra vita di famiglia. U propiu prucessu di scelta un nome raprisenta una spezia di battiziu secular. Prima, i genitori ti diceremu ciò chì u nome daveru à u crash hè. Allora darà u primu ducumentu chì prova l'identità di u zitellu. E tuttu questu in un ambiente solenni, cù a presenza di una famiglia in forza sana.

A strada, u ritu di l'appuntamentu ùn hè micca assai, micca un pocu, ma unu di i punti di u prugramma statali nantu à a furmazione di i valori di a famiglia è di elevà l'estatus di a famiglia in a società. Eccu chì u vostru propiu anniversariu hà longu "cantà è ballata", ci hè un postu per un vacanze in l'aghjuntu di a chjesa di a vostra famiglia!

LAST DOUBTS

E ora l'impastatu ghjunta in modu pacatu in snuffle in a cunclusa o ùn hè micca impiecatu in paesaghju in un vastu panicu. Qualchissia chjamà a so scelta, senza scupertu nantu à a "situazione interessanti", è qualchissia è dui mesi dopu à u nàscita di migghiuri ùn ponu esse determinate. Allora, à a settima vintisetta, pare chì solu Galina ponu tocà senza so manicura, meek, calma. Ma di trentè secondu sintendu un participante in pugnammi senza règule è pensate: "Per esse Ekaterina, in onore di u capu di u dipartimentu!" À u trentè seculu, l'imaghjini di l'angelo di l'ochji auguri porta penseri à Svetlana. Ma à u nascita di brunetta arricciata, i pinsamenti evaporate. Eccu avemu bisognu à nome mentre chì una figliola "u mo figliolu", quellu "sole", è ancu à tuttu "u mo punizioni".

In ogni casu, a bellezza di u so nomu stessu ùn interessa micca u zitellu durante un bellu tempu. Ma puderete esse culpèvule è firmatu in i vostri preferenze. U nomu ùn deve esse un accidentu!