A manera di aiutà una donna surveggiu a la viulenza da u so maritu

A vita di ogni famiglia prucede in a regule spiciale. Ciò chì hè passatu fora di a porta di a casa, nimu ùn sà, è pochi pienze interessate. Forsi, hè questu cerceezza chì pruvucà u crescente di a viulenza domestica.

Hè terribbile quandu un maritu palesa a so mòglia, è ancu i zitelli. Ancu parechji casi quandu u passatu hè stata, cum'è per un scopu, è a donna intimidata sopra a so crucifatudenza. Silenciu. Hè scary, ma ella hà rinunziatu à u sonu di i strazii sordi contra u so corpu. Di sicuru, se una donna famosa hè stata battuta, allora l'infurmazioni esse diventata necessariamente a prupietà di u paisanu sanu. I ritratti di a stilla battuta seranu chini di pagine di i ghjurnali è di i programmi di TV. Tuttu si sforza nantu à a vita privata è l'atti di una famosa sposa matrimoniale. Hè strana, ma ci sò sustinienzii di u maritu di u rapistu. Ma a so sucità agisce rapidamente a storia è ancu u tema di a viulenza domestica. Se a viulenza si produzzione in una famiglia simplici, hè generale da pocu interessu à alcuna persona.

Chì hè a viulenza? A violenza domestica hè l'attu deliberatu di un membru di a famiglia nantu à unu o più membri di quella famiglia. Queste l'azzioni pò esse sessuale, fisicu, psicologicu è ecunomicu. Comu regula, tali atti violenti viulinu e diritti, in più di libbirtà umani, in più di dannu murali, causanu dannu seriu à u cundimentu fisicu è mentale di una persona. Sicondu i dati ufficiali, più di 4 milioni di pirsuni sò registrati in l'agenzia di a ghjustizia da a Federazione Russa chì cumpurtacisi atti violenti in a so famiglia. Ancu mancu a vittima di vittime stessu, nè i puliziunanti ùn sianu lentamente per formaliscia sti casi. Hè sceltu chì, da u stabilitu 4 millioni di rapistichi, 3.355.000 parsone sò "rittulidi" rispettati membri di a societa, anchi si sò cunsiderati torturanti di famiglie.

I vittimi principali di a viulenza domestica sò e donne. U 70 per centu di tutti i scandali domestii in Russia resultanu à a morte di a vittima, cusì, in u nostru statu, una donna morire cada 40 minuti da e mani di u maritu di u rapist. A maiò parte di i Russi diventenu vittimi di a viulenza domestica per via di borra, o fatturi ecunomichi. Annumente in Russia, circa 2 000 donne cumpienu e so vici di suicidiu, chì ùn pò micca tollerà pachissimi è insulti in a famiglia. Questi figuri facenu ancu a società moderna attente à stu prublema è cercate a risposta à a quistione, cumu per aiutà à a donna per survie a viulenza da u maritu?

Ancu si troppu tempiu per parlà di aiutà e donne da a parte di a società. Perchè a so sucità ùn hè micca prontu pronta solu per risolve, ma dinò per discutà molti aspetti di questa mena. Per esempiu, a maiò parte di i vicinanti è ancu i parenti chì osservanu una lattazioni regular di e donne pensanu chì e vittimi stanu culleati in questi casi. Elli stissi elli u so maritu, è à u primu such casu era necessariu di abbandunà u rapist! A volte l'opinione hè spressione chì a donna hè culpina di u so puglia, pruvucà u rapist. Indeed, cumu pudete aiutà à sopravvivenza a viulenza si ella tene cù a tolleranza è ùn si ne và micca?

In più, finu à quandu parechji paesi, a viulenza domestica hè casi uffiziale. Per esempiu, in certi paesi ùn ci sò norme chì dà u dirittu à un omu per stabilisce i diritti è e libertà di a so sposa è i so figlioli.

Per a prima volta, l'attenzioni era pagata à u prublema di a viulenza domestica in i paesi uccidintali, à principiu di l'anni settanta era prestu per l'ultimu seculu. I primi centros di crisa per e femini survegghianu a viulenza in i Stati Uniti. Oghje, i Russi anu decisu di "piglià u fugliale brutta di a capanna". Ricunnoscenu chì, si u maritu beata, ùn hè micca sempre a falla di a so sposa. Avà in Russia sò furmati è operanu assai organizzazioni publicu è nongovernativi chì pruteghjanu i diritti di e donne. À l'iniziativa di e donne chì si sò stati pruvati una tragedia simili, refugghi, centri d'asili è e linee telefonii telefonii sò stati stabiliti.

Grazie à ste rievisions consistente, l'ultima società hà pussutu amparà à i crimini violenti in a famiglia è aiutà e vittimi di a viulenza. A donna chì hè statu sughjettu à pachmi gravi ùn serebbe più di sola in u so dulore. L'attività di e so società è l'urganizazione anu manifestatu chjaramente chì si pò aiutà à guidà una donna sopravvive a viulenza da u so maritu. Tali organizzazioni specializati pò aiutà à reduie u numulu di persone chì eranu o feruti in favvi di cunflitti familiari.

Aos pouchmente, in a società, l'idea hè stata furmata chì a viulenza in famiglia russa, chì deve esse punita. In più, à u nivellu ufficiale, a viulenza domestica hè digià chjamata cum'è una tragedia naziunale. Oghje, u prublema di a viulenza innocenti hè stata indirizzata à u livellu naziunale. Por desgraciate, stu prucessu hè assai lento, ma per ora i donni avianu avutu l'infurmazione più basica chì aiutaranu in situ situatu criticu.

Se ci hè una situazione crìtica, deve francatu immediatamenti da a casa. Hè da esse fatta da inmediatamente, ancu s'ellu ci sò soldi, documenti è ghjuvelli in questa casa. A vita hè più caru, ma ella hè in periculu! Hè ricurdatu ancu per preparà per u titulu in anticipu. Per fà questu, avete bisognu à mantene in un locu sicuru, indirizzi è telefoni, cunfrattu, da ellu puderà aiutà urgente. Sì una donna hè viulente, hà bisognu à cuntattate a polizia è l'uspidale, chjamate una hotline, cercanu refuge in refugghi e centri privati, è vene à un cunsigliu psicologicu.

Se u cunflittu accumenza in una imprevisione è ùn ci hè micca pussibulità di chjamà a polizia, hè necessariu di gridà forte è esse u vitru in a casa. Immediatamente dopu à a battaglia, avete bisognu di dumandà aiutu medica è acquistà un certificatu medicu di ogni ferite. Ricurdà, per a resistenza di a violenza è di cummattiri contra ellu, hè necessariu di fà sta visibilità visibili versu l'altri.