A pelle di prublema di mascara faccia

In questu articulu avemu dettu qualcunu di u prublema di u pelle di a fàccia, è chì mascara ti serene più efficau per voi.

In u prublema di a pelle di a faccia, vermiculite, granu, irritazioni sò sempre visibili bè è hè assai difficiule d'amparà. Tuttavia, pudete curà u prublema di a pelle cun cura attuale. Se tenete una cutra faciulana problematicu, deve rinunzià a contaminazione è scaricà ogni ghjornu. In u prublema di u pelle sò largu pori, i pori trasfurmate è infunditate cù ipositi grassi. A maiò parte di u pezzu di a prutittura, i zitelli di a pelle, cum'è i maschi, u nasu è a frunti, s'invermaturu.

A peculiarità di u prublema di a pelle hè l'eccessione di a securizazione sebica. È per sguassà quella platea cù un lavu semplice di a fàccia hè solu impussìbule. Inoltre, lavare l'acqua calenta ùn pò micca risolviri u prublema, ma u cuntràriu favore u più grande liberazione di sebum è espansione i pori.

Avete bisogna chì, più spessu di 2 volte à ghjornu, ùn pudete micca lavare micca u vostru prublema di u pelle. Eliminà u grassu di a pelle, portanu à a so crescita di produzzione è cusì ponu fà più peggiu.

Quandu avete lavatu a to fàccia, l'avete manciatu cù una spugna, ma ùn si pudere micca. Prima di l'appiccicà i cosmetti, aspittà 10 minuti per a to fàccia è secca.

E persone chì anu prufessiunale di a peddi faciale ùn deve micca spremuto l'acne nantu à i so propiu, sta prucedura hè megliu à incaricate à i cosmetologi prufessiunali. Per lavà a prublema di a fàccia di a fàccia, utilizate rimedii esfoliaze, una volta o dui suli.

Avà parlate di mascaras faciales chì sò in u so tipu di pelle. Puderete bè cù un masked made of clay. Ella assicurezza perfetta à a stampa sebica è abre e pori. Sì ùn avete micca una maschera d'argilla, pudete fà una mascara d'avena, ùn hè micca agisce.

Inoltre, puderete preparà maschere per u to furore di u pelle di i prudutti fermentati. Applientate à a vostra faccia cinque minuti prima di lavà a vista. Pudete ancu preparà una mascara per a to fàccia da una cullizzioni di l'acitu o da un pocu d'acid cricu per litre d'acqua. Aghjunghjite questi prudutti aziunati à l'acqua per lavà, è pudete ne neutralizà u grassu nantu à a faccia.

E persone cù u pelle di prublema ùn ponu sulciate u sole è visita u solarium. A tampiratura di l'acqua per lavà pò esse cum'è a temperatura di u corpu.

Fighjendu in maiurezza è cura di u prublema di a pelle, seguitu à e regule di cura, pudete metterà migliurà a cundizione di a vostra pelle.

Elena Romanova , in particulari di u situ