Cundizioni di l'attività fìsica

À attività fìsica, e bè naturali di u corpu ci anu aumentatu significativamente. U travagliu più largu di i musculi precisa un ingrossu di l'osigurimu è l'energia. Per a vita normale, u corpu necessita energie. Hè scumputu in u metabolismu di nutrienti. In ogni casu, cù l'esercitu fisicu, i musculi cundutu più energia ch'è in u restu.

Cù eccettu di corta durazione, per esempiu, quandu pruvamu a atraparà un autobus, u corpu pò esse facilmente facilmente un ingaghjamentu d'energie aumentatu à i musculi. Questu hè pussibule bisognu à a dispunibilità di riservazioni d'ossigeni, è ancu per e reazzione anaerobbe (produzione d'energia in l'assenza di l'ossigenu). A necessità di a energia aumenta sensibulemente cù una attività fisica prolongata. I mossi necessitanu più l'osigurimu per furnisce rienziu aerobu (produzzione energie chì implica l'ossigenu). Studi di ogni attività fisica: quale sò?

Attività cardiaca

U core di una persona à u restu hè ridutta à una freccia di circa 70-80 beati per minuti. Cù attività fisica, a frequenza (finu à 160 beati per minuti) è u putere di i latori surge. In u stessu tempu l'ejection in u cardiac in una persona sana pò più crescente quattru volte, è per atleti furmati - quasi sei volte.

Attività vascular

In u riposu, u sangue hè pumped da u cori à una rata di circa 5 litri per minuti. Cù attività fisica, a velocità aumenta à 25-30 litru per minuta. L'augmentu di u flussu di sangue hè principalmente osservatu in i musculi in funzione, chì sò più necessitanu in ella. Questu hè acquistatu per rinfriscà a pruvista di sangue di quelli spazii chì sò menu attivi à quellu tempu, è espansione i vini sanguini, chì furnisce un fluxu più grande di sangue à i musculi chì travaglia.

Attività respiratorja

U sangue circulu devessenu essere oxygenate (oxygenated), perchè a risuzione di respirazione aumenta ancu. In questu casu, i pulmoni sò in migliori cumplicati di l'ossigenu, chì palesa in u sangue. Cù l'esercitu fisicu, a freccia di ingestà in u lungu aumenta a 100 litre per minu. Questu hè moltu più di reste (6 litri per minuti).

• A quantità di u cardiac output in un corridore di maratona pò esse 40% più ca per una persona senza capacità. A furmazione reguladora aumenta u grandu di u core è u vulume di e so cavità. Duranti l'attività fisica, a freccia di u core (u nùmeru di pinzelli per minuti) è u cardiac output (u volumu di sangue echjettatu da u cori in 1 minuti). Questu hè duvuta à l'estimulugia nerviosa, chì face u cori à u travagliu duro.

A risuranza venosa

U voluminu di sangue torna à u core hè stimatu da:

• riduzzione di a resistenza vascular in u grossu di musculu per via di a vasodilatazioni;

• Esistenu numerosi studî di studià cambiamenti in u sistema circulatori durante l'esercitu. Hè pruvucatu chì sò direttamente proporzionale à a intensità di l'attività fisica.

• movimenti di u pitittu cù respirazione veloce, chì causanu un effettu di "succorsu";

• ristrettu di e vini, chì accélassa u muvimentu di u sangue torna à u core. Quandu i ventrizzi di u cori sò chjete di sangue, i so pareti si stendinu è cuntratu cù forza più forza. Cusì, u cori ci sparghje un vulume di sangue.

Duranti a furmazione, u flussu di sangue à i musculi cresce. Cusì aghjunghjenu entru ghjunghje l'oxygen è l'altri nutrienti necessarii. Ancu beforeu i musculi cuminciamu a cuntrainu, u flussu di sangu in elli hè stimatu per i signali chì venenu da u core.

Scalta vascular

Impulsi nervi di u sistema nervatu simpaticu causanu dilatazione (espansione) di i vetbi in u musculu, chì permettenu un grandore di sangue per fluttere à i canti di musculus. In ogni modu, per mantene i navi in ​​l'estatu dilated dopu a dilatazione primaria, i cambiamenti lucale in i tissuti seguenu - una diminuzione in u nivellu di l'ossigenu, un augmentu di u nivellu di diossidu di carbon di carbone è altri prudutti metabolichi cumannatu da prucessi bioquimici in u tessulu muscular. A crescita local di a temperatura induve a pruduzzioni calore supplementu cù cuntrazzioni musculosa cuntene ancu à a vasodilatazioni.

Estremità vascular

In più di i cambiamenti direttamente in i musculi, u sangue di rientre di altri tissuti è organi cuddisce, chì menu avè necessità più risposta per l'inguernu energeticu durante l'attività fisica. In issi spazii, per esempiu, in u intestinu, u rinfrescante di i vini faciuli hè osservatu. Chistu porta à una ridistribucion di u sangue in quelli spazii induve hè più necessariu, chì furnisce u supplyu di sangue in i musculi in u ciculu di u circulu di sangue. Cù attività fisica, u corpu cunsumeghja assai più di l'ossigenu chì à u restu. In cunseguenza, u sistema respiratoriu deve risponde à a crescita di crescita di l'ossigenu per una creazione di ventilazione. A frequenza di respirazione durante a furmazione aumenta rapidamente, ma u mecanicu esclusivu di sta retazioni hè spettata. A crescita di cunsumu d'oxigenu è di pruduzzione di carbon dioxide causa irritazione di i receptori chì detti cambiamenti in a gasa di a cumpusizioni di u sangue, chì à turnà conduite à stimulazione di respirazione. In ogni modu, a reazzioni di u corpu à l'estresse fisicu si observa bellu prima di i cambiamenti in a cumpusizioni chimica di u sangue. Questa indicatu chì ci sò stabiliti messageria chì i mandà à signalà à i pulmoni à u principiu di l'esercitu fisicu, cusì aumentanu a freccia respiratoria.

Receptors

Certi experti sustenenu chì un ligne crescenu di a temperatura, chì si osserva, quandu i musculi cumincianu à travaglià, pruvucarà a rinfrescenza più freghjenti è forte. Eppuru, i miccanichi di cuntrollu chì aiutanu à correlate e caratteristiche di respirazione cù a quantità di l'ossigenu necessariu da i nostri musculari sò furnuti da i receptorii chimichi chì si trovani in u core è di l'arterii maiò. Per a termoregulazione cù l'attività fìsica, u corpu usa e mekanismi simili à quelli chì sò lanciati annantu à un ghjornu calore per enfiancàla, à dì:

• espansione di i veturi di a pelle - per aumentà a trasmissione di u caloru à l'ambiente esternu;

• l'aumentu di sudari - u suor evapora da a superficia di a peddi, chì deve esse u costu di energia termale;

• A risurrezzione di i pulmoni - u calori hè liberatu da l'exhalazione di l'aire caliente.

U cunsumu di l'ossigenu da u corpu in l'atleti pò esse crescita 20 tempus, è a quantità di calore liberatu hè quasi direttamenti proporcional à u cunsumu d'ossigenu. Sè sudatu nantu à un ghjornu càlidu è umidu ùn hè micca abbastanza per enfilai u corpu, una emergenza fisica pò esse in una cundizione per vita cundutta chjamata cianurusa. In quessi cunnizzioni, i primi aiuti sò prontu possi bisogni artificiale di a temperatura di u corpu. U corpu utilizà parechje mekanismu di l'autoreffrimentu durante l'attività fisica. A crescita a sudazione è a ventilazione pulmonaria aiuta à aumentà a pruduzzioni energetica.