A festa ortugamica 19 settembre: miracle Mihailovo

Archangel Michael the Christians sò venerati cum'è unu di i santi più impurtanti. In a credenita populari, hè prestu per difendenu persunale di u destinatu è a natura, è un ghjudice riguardu di i piccatori. Hè Michael chì scorta l'almeati di quelli chì sò stendu u mondu, pisendu in i so scales boni è malati, i atti.

Chì un vacanze Ortodoxu si celebra u 19 di sittemmiru

Hè cresce chì l'arcangliano Michael venenu in sònniu à u babbu di una fiddina fida è li suggeriu ch'ella pudia parlà s'ellu hà pigliatu una tragassi d'acqua da una certa fonti. U babbu hà amparatu ciò ch'ellu era in un sognu, è a so figliola parlava, pozzu acqua da a primavera. In gratitude, l'omu è a so famiglia erigie una chiesa in onore di u santu Archangel Michael vicinu à sta spluta sacra. Per sesent'anni ellu vanta à u Diu unicu.

Ma i pagani ùn mancanu micca cusì, è decidenu di distrughjini u tèmpiu, scrivite un pattu astutu. Sicondu stu pianu, i dui fiuma sò stati riuniti in un solu canale è mandatu à a direzzione di u tempiu. À quell'èpuca quandu l'acqua era di scunfiera l'edifiziu nantu à a so manera, ci era un sacrificadore in u tèmpiu, ellu cun pricate per tuttu u so corpu à l'Archangel Michael è hà dumandatu aiutu. E ora, quandu l'acqua era ghjuntu avviatu à a chjesa, u San Micheli surgò è prutetta u tempiu cun a spada di fierru. Hè stata missa a spada nantu à a muntagna, ci hè statu un fretu, chì assorbia tutta l'acqua, allughjendu u tèmpiu perdu.

In onore di stu successu, i cristiani cumincià à celebrà a festa, chì hè chjamatu Mihailov Miracle o Memoria di u miraculu di l'arcàngel Miquel. Si metti in u 19 di sittemmiru, è in ghjiru à a so celebrazione, a ghjente fate leghje.

19 di settembre: Memorie baghdadi di a Famiglia di u miraculu di Archangel Michael

U 19 di sittemmiru, tutti i cristiani celebranu u Miracle Mihailovo, ricurdendu u miraculu quandu l'Arcangianu salvu un tempu santu. Sicondu sigilli stabilitu e tradizione, hè impussibile di travaglià in questu ghjornu, perchè pudete "stupidu". U fattu hè chì a ghjente hà sempre avè avutu stu mudellu: se ti pruvate à travaglià in Mihailovo Miracle, invece una sorpresa speganti, per esempiu, i cose chì ghjè necessariu per u prucessu di u travagliu si sò persu, l'equipamentu chì hè statu verificatu di parechji anni, è cusì. Cusì, i crìvuli pruvanu a preparazione di festa à u 19 di settimana cù piacè è una bona festa per piace u santu Archangel Michael.

In quantu à i signali, pudete parlà di u più famosu. Per esempiu, se à Mihailovo Miracle in u bedoli sò partite arburutti, l'invernu sarà prima. Se à a sera di u 19 di sittemmiru, u celu hè cupartu da i nuvuli blu, hè megliu preparà un mudificazione di u clima. Se ti rascià a foglia di l'aspen è poveru, pudete stabilisce quale serà u tempu d'invierno. Allora, quandu a foglia si cascà nantu à a terra face à pena, vi vale a preparà un invernu friddu è prolongatu, se u purl hè chianu è curtu.

Ricurdativi di tutti questi signali, è assicuratevi di cuntrolli di u vostru ghjornu di a Memoria di u miraculu di l'arcàngel Miquel.