Comu mancia bona, manera di vita sana

Fighjate una dieta impurtante hè periculosa: più tardu o dopu avete rumputu. Ma se vulete manghjà in bona duma, quandu duvete avè bisognu à dì un rigalu "nè". Comu mancia bona, manera di vita sana - tuttu questu in a nostra pubblicazione.

Eppuru, avete aduprà a manghjà, perchè era statu famu, è micca solu per chì i vostri cumpagni sò stati chjamati à cena. Ma ùn si ponnu micca a fami di più di 20 minuti. Dopu tuttu, quandu vulete assai, tene u cuntrollu è pigliate a prima cosa chì venga à i vostri ochji è chì ùn avete bisognu di coccu: in casa - documenti d'un vase, semi-finished products di un frettu, in a strada - una patty in a tenda più vicine. Inoltre, una persona assai famila vi mancia più. Cusì pruvate d'avè un scupertu trà e maniculi ùn hè micca più di 5 ore. Ùn hè micca pruibitu è ​​un pocu "ciuttu l'appetite". Pigliate un vetru di acqua o un pranzu cù una pumu prima di manghjà. Comu hè statu attuutu da a ricerca di i scientisti americani, e donne chì si manghjonu a manzana prima di u lunchu si cunsumanu 187 kcal à menu durante u manghjatu. Durante u manghjatu, pudete sip l'acqua in sette picculi. Ma hè impurtante chì u volumu di u liquidu borra senza 1/3 di u voluminu di manciari manciatu. Ma dopu un manghjatu per una ora ùn pò micca bevi. In u stomacu, cum'è in un reactore chimicu, i cundizioni sò stati preparati per trattà i manciari manciati. Diluccionà u sustrato significa daveru di spalle. U primu vetru di acqua pò esse drunk after 1-1.5 hours after a meal, quandu l'acqua prontu hà precisatu da u pancreas. Certi prudutti, cum'è uva, razii, latti, ponu rinfurzà i prucessi di fermentazioni in l'intestinali per elli. Cumentzendu in un alimentu, pudete causà una tempesta. Spécialmente si cunghje l'alimenti àcidi (pumati, cowberry) cù alkaline (u listessu latti). Ma s'ellu hè riesce di guadagnà solu un stomacu disturbatu, l'altri "coppiu" aghjunghjenu un paru di centimetri di a cintura. Hè una cumminazione di l'alimenti fatali cun u carbuidrati. Un sandwich cun bacon, un pastele chì avete fattu u caffè cu crema. Allora u corpu pò mancu fà immediatamente liparite è carbuidrati. U so ingrossu inevitabbile diventerà in grassu.

Anu, francu, ùn sò micca parechji

Beverages: tè, caffè, zucchetti, zuccheri di fruttu, compoti - ùn si misuranu bè cù l'alimentariu. Sò boni bè cù frutti, frutti secchi è dolci simplici cum'è chocolatu o marmellata. In altri pensioni, pudetebbite bevi 30-40 minuti prima di pranziarii o 1-1.5 horas dopu, è sete manghjà nutizie di prutezione - micca più chjaru di duie ori dopu. U vinu chì avete in u manghjatu, à 1 / 2-1 / 3 diluce cù l'acqua. I prudutti alcoolichi fermi ùn ponu micca drunusdu in un stomacu vacanti, ponu be drunk un poco durante a pranzu o à a fine di u manghjà, cum'è digestivu. Li liggi di l'ospitalità, chì si sviluppau à un momentu chì a mancanza di alimentu era una cosa cumuni, dumandata un invitatu, prima di tuttu, per nutriscia. Stu usu cumu ponu cumunicà à a tavula oghje. A cumunicazione è a nutizie si sò diventati sinu. Ma ùn cunnuccerà chì l'alimentu hè un modu di assicurà a vita di u corpu. Hè u corpu chì duverà esse digestatu è rinfreschi tuttu ciò chì hè superfluvule. Allora, solu u corpu hà u drittu per definisce quandu hè u tempu d'avè alcuna parte di l'alimentazione, affirmendu stu sensu di fami. E questu hè l'unicu raghjolu per pusà a tavula. Tuttu chiddu chi si mancianu pi autri razze, porta à una crescita di digestioni è sistemi excretori di u corpu. Sì stati invitati per manghjà per una imprese, è ùn sò micca fame, ma ùn pudete micca rifiutà, pusendu à una tavuletta, edite l'acqua è parlate di a vostra salute!

Prima, u stomacu è l'intestini seranu difficiuli di trattà cun un alimentu pocu maleciutu. Siconda, riesce risposta megliu. U sensu hè infurmatu di u sensu di a sazisità per l'aumentu di u nivellu di zuccheru in u sangue, è hè stata in minuti dopu à l'iniziu di u manghjatu. Hè stimatu chì, mentri un lignu lentore masticerà quale ellu hà pigliatu in un forchetta, u più veloce hà avutu u tempu di cullà è mannari l'alimentu a bocca tanta di cinque volte. Questu hè cunfermatu da studii realizati da i scientisti di l'Università di Rhode Island. Dopu ricuveratu un gruppu di volontés femini, i medichi cuncernonu di manghjà un pane di spaghetti cù u queso. Una volta - u più prestu, u sicondu - à un passu calmu, masticatu cusì. È in u primu casu, e zitelli in 9 minuti cunsumaban una media di 646 kcal, è in u 579 kcal a meza ora. E dopu un lunch a prurito, i participanti di l'esperimentu lagnàvanu chì era sempre fami. Avemu cunvintavi? Ùn sparghje u tempu nantu à a nutizie. È per amparà cumu fàglianu l'inguienti, pruvate di rimpiazzà a cullizzioni sopra cun posture, è a furchetta cù i pani chini. U primu, perchè pi motivà à piglià una cullette hè u dirittu hè solu u corpu, micca a mente o emozioni. Siconda, contru un fondo di stress, hè difficiule di cuncentrazione di u prucessu di assicurà l'alimentariu, è ùn hà più prestu cun l'ughjettu. E finarmenti, in terzu, è stati abbitanti o preoccupati, invece, elle micca un pezzu di u pane à u ziteddu è u puddu friddu, ma qualchissia sabbia, dolce, grassu ... Questa scelta hè ancu imbuttata da u corpu: perchè "splusioni" emossiali in energiamente, "esige" carboidrati veloci è grassivi. Per affruntà stu prublema, hè necessariu, prima di tuttu, per organizzà degnu urientali. Se avete famtu uni poveri à u ghjornu, ùn mancianu, u corpu hà vaputu i gliucogenesi in u liver è i musculi per mantene un nivulu di glucose in u sangue. Allora in un momentu di stress, ùn hè micca sicurizatu è passate più in una splusione emocionale di ciò chì pò permette micca senza perisce a vostra salute. E dopu manghjà tuttu per pudè rinforà i "riservi d'i carburanti". E, per suprattuttu, hè impurtante per amparà tutte ùn solu no solu alimentariu.

Sicondu statistiche, pulite tutte ciò chì hè stata posta à questu. Tom si mangia assai ragiuni. Sò esse un clientu, hè inneventu di abbandunà un pezzu di torta à u pianu per ùn micca per offend l'estate. In un restaurant, hè difficiule di ricusà un trattatu, per ellu chì avete sempre pagà. È, finarmenti, ci sò parechje chì i piace per fà e cose in ogni locu, cumpresu à un pranzu di cena. Per elli, si abbandunànnu qualcosa per questu hè semplice inacceptable. Però, ùn hè micca difficiule di risolve questu problema. Invece di a carta grossa solitu piglià una piccula per l'alimentariu. Alimentazione per ella hè 20% di menu. È ùn sò micca leghjite u ghjurnale, apolu u ghjocu è publicate a discussione di a nova chì avete intesu solu pè a tarda. Durante u manghjà, ci vole à fucalizza solu nantu à ellu, stà à sente, à masticà e vostre nutizie è, in fine, ùn mandate micca in a bocca. Furmagliu di carni è carni, per esempiu, dumandinu esercitu diffarenti di masticari. Se semi "occupati" cù u televessu, allura avemu aglìdanu senza pensà, i dui. Se ci fighjanu nantu à i nutritura, avemu sentatu quantu bisognu à bisognu di "grind" è quandu si ferma. Attenti à i vostri sentimenti. Mentre chì ghjè famu, u gustu hè luminoso, succoso, l'alimentu piace. Quandu u gustu si spiecanu (stà à sente!) E l'alimenta si difesa, ùn hè micca pienu, u corpu ùn hà micca bisognu più alimentariu. È hè megliu scurdà di a postu, cum'è u pezzu finali di u manghjà, se vulete manghjà in bona dritta. Dolci dolci "mettite" nantu à i prune à i lochi di cereali, di verdura, carne è pesce. Dunque, aghjustate dopu à appena per almenu una ora è menzu prima di manghjà una desserta. Aiutrali i vegetali, a maiò parte di frutti cun carne ùn combina. Hanu bisognu di u sistema digestivu di diversi "sforzi", acidezza di u ghjocu gastru, enzimi. È una cosa più: u fruttu devia esse manghjatu à i8 ora. Eaten in a primu mità di u ghjornu, ci danu l'energia, a quale avemu spartutu u ghjornu. Eaten in a sera, quandu u corpu ùn cume più una quantità maiò di carattichi, si trovanu pisu mortu, facenu a fermentazione in u stomacu è l'intestini.

Certi frutti è frutti freschi, per esempiu, granu, pompelmo, pomelo, cuscini, sò assuciatu cumminatu cù verdura è carne, perchè per a so digestioni precisa un zucchero gastru di una acidezza. Ogni omu sapi chì avete bisognu à esce da a tavula cun leve sensu di famu, ma per tuttu l'apparente simplicità di sta regula, ùn hè micca fatta di seguità. L'omu mudernu à spessu si aghjunta. Qualcuni di noi cusì una masticazione di qualcosa, in fattu senza sensu un sensu di famu, o cambià a saturazione. L'altri per una certa raggiusta saltonu e mancianu mancu manghjà solu un ghjornu à a sera, quandu anu attaccatu à u nutrimentu è ùn ponu più stà. Ùn avemu micca sapè à sente i nostri sentimenti. Dunque, à a tavuletta ùn focu micca in elli, ma in a strada chì i cumpagnie si cumportanu (finiscinu à manghjà è piglià una parte). Or a quantità di alimentu chì si trova nantu à u piattu. Se questu hè u vostru prublemu, pruvate a planificà quantu avete manghjatu. Apostate à un certu sistema alimentari, uttene scale di cucina (finu à avete apprendu a determinà a dimensione di una parte da l'ochju), mette in un platu più chicago o, mette in questu quant'è quantu vulete, immediatamente alluntanate da a mità.