Shopping - una dependenza o un medio di stress



Annu novu è anniversariu di u amicu, ogni tipu di vacanze, riunioni-vede-off - tuttu hè una scusa ... per vede à a tenda. Un altru ghjornu di u salariu (quantu, durante un mesi, avete aghju turpentutu - è per ùn avè fattu piacevate sè stessu) è e date speziale, memorable in u calendariu di dui amanti. Assicurati e entrevista. Sò unificati da una cosa - tutti pò causanu un viaghju di cumportamentu attivu, ma troppu agoficu.

Quandu i carte di crèditu sò vazio, è solu un coppiu di cupuni sò in a purse, unu meraviglie in u vostru capu a question: hè a shopping one dependence o un medio di stress? Chì avemu da fà più - calming the nerves o aggravava a dependenza da "questa criatura bonita, ùn passaghju micca in vita"?

Parechje persone ùn avete micca bisognu chì cumprà a cose assai necessariu in a casa si cumportanu in cugliera di e cose. Bello (è bellu!) Statuettes sò una propria prublema di assemblei in grandi cullizzioni. A crema, compru a vendita - ùn portanu micca benefizièvule, ma perisce dopu a data di venite. Cume à determinà se un shopping era causatu da una dependenza digià digià a crescita o era ancu una manera suffirenziu di stress?

Accunciazioni utile è displegiali

Inequità, e dependenziali sò e cose chì duppide è oposanu cù l'altri in funzioni.

Per esempiu, ùn hè micca cunsideratu un lussu cumprà una secunna crema (ancu una crema di notte) quandu cambiassi staghjunali. Ùn hè micca un segredimentu chì a cundizione di a pelle dipende direttamente nantu à a manera attente chì ci vole à i so bisogni. In l 'invernu, per nutriscimentu è l'oculazione, è in l'estiu - a siccà a pelle fatty - questa hè normale. Eppuru si i fondi sò dui o trè o ancu cinque, è ùn ci hè micca usu per elli, questu hè definitu un moneta di soldi è un tentativu di fughje l'estressi per a shopping, è da questa dependenza.

Shopping per amare è micca solu - una probabilità maiò di cumprà, è micca cura di altri pirsuni.

Per dì inequivocamente chì ùn hè micca necessariu di cumprà l'altri pirsuni significa di scrive una persona infinitamente sola. Tutti sò per noi, perghjuntà, per cumprà un altru parte di i so avelli - da un ghjudicore à un omu amatu per un rigalu simbulu à un collegu.

Ma u numaru di compra "per altri", ostinendu in i so interessi, deve esse ridutta à un minimu. In i casu estremi, pudete permettà "piacè" una altra persona o cura di ellu, se hè un zitellu. E ancu in questu quì à una primicida età, pruvate a usu di u zitellu à una scelta indipindente. À u listessu tempu - vi à u fattu chì i vostri gastru ùn hè micca cunnessu cù l'altri populi, per ùn avè mai tentativu di trasfurmà a responsabilità per i shopping.

Shopping per una casa per a famiglia - un pappu di fondu per un shopaholic

I shopping di "General" - una bona manera micca solu di gistà shopping, ma dinò per vede un shopaholism. E donne di casu cumprendu lavurificà e purgatori, detergenti, tressoni è cuparti sottu à u caldo - assai di tuttu.

Alas, micca nnu pocu è un disfrazutu di a dependenza di cummerciale o di rimbursione di stress. Inoltre, a publicità plus cunvince cusì: quì, u riti più belli ùn hè micca bè, avemu bisognu di novu!

Ùn hè micca difficiule da questu questu. Imagine a cosa chì vi vulete cumprà "per a casa, per a famiglia". Pensa à cumu spessu usaraghju. Cumu trattà cun? Avarà da esse lavatu ogni volta dopu l'usu?

Di sicuru, shopping hè una dependenza quandu hè utilizata cun una rigioni di envidiette com'è l'unicu solu riciviu per l'stress. Ma spessu prublemi sò ciò chì tocca bisognu. Dopu passà i sumeri in u novu "articuli" solu dopu chì puderete pruvà per esse l'usu frekwenti è u valore induve di a cosa. Cumprà cù un corpu purcu è l'utilizanu durante parechji anni.

Allora andarete ogni tempu di dubbitu s'è vo avete un pruduttu cunghjuntu à compra à favore di una prudutista interna. A strada, a stessa reçette cuncerna l'aghjurnamenti di u vestitori di a donna.

Cumu trattà a stress?

Cusì, capisci ancu chì a shopping com una dependenza o un mezzu di stress hè un modu mortu. Perchè questu hè senza dubbitu, ùn hè micca u megliu strumentu hà a so disguasti. U principalu hè chì micca fà cumerci pò aiutà.

In u tema di trattamentu da a mania di shopping, ci sò scritti centenis d'articuli. Ma u principale hè sempre una sola. Sì a vostra carte di creditu ùn sopra a pressione feroce di u desideriu di "compru più è questu hè", è a calmazione di cumprà hè una vita curta - hè questu tempu per truvà altri, medite menu più penoso è più efficau di u stress.

Se a mania di cummerciale s'hè trasfirutu a l'urganisazione dopu è hà sappiutu indipindente, ùn hè micca risuscitatu da u stress, ma da ellu stessu (è in seguitu l'estressu hè pensatu à ghjustificà) hè sempri più seriu. È hè bisognu di cumincià cù u fattu chì si cunfondenu questu parte di una cumpagnia, contradicente di a motivazione.

Cusì, prima di andà à a tenda, rispose à a question:

Per l'ultimu casu si valìa a distribuzione per separà una quantità limitata per cuntrullà facilmente e so capricci femminilii.