A purità di a pelle face in casa

In u nostru articulu "A purità di a pelle face in casa" vi cunsiglià per lavà a pelle face in casa. U più impurtante stadiu in u cura di a pelle hè limpieza. Diversi fatturi facianu a nostra pelle durante u ghjornu. I glandula di suduri secreti l'acidu lattiku, diòxidu di carbonu, urea, acqua. E, aide, a nostra pelle hè cuparta, cosmètica, monossu di carbone, terra. Ùn pudete micca lavà questa mischia cù acqua chjara. U savonu ùn si pò accade micca, sultantu solu dissolve u grassu, lavà di u polu, a pelle attivamente perda a umidità è a film di lipidi analizà.

Hè necessariu di lavuranu bè. Sicondu u tipu di a vostra pelle, pigliate a lotione, scuma, gel u mousse. Mousse pre-vzobem in palme per attivà sustanzi utili. Ùn dispenseremu u rimediu di u nasu à l'arechje, da u mezu di u testa à i tempii, da a chjama à i pugnale. Li movimenti ùn dete micca stinzà a pelle, ma à a listessa ora sò lumi.

Sì avè un prublema di caccia cù rashes, sceglite l'un'utilisazione cù a scrizzione "micca cura". Ùn cuntene micca cumpurenti cumpurenti chì pruvucanu a furmazione di l'acne.

Sì a pelle hè sensible, elettu una struttura cun l'inscription "hypoallergenic". Sti prudutti ùn ponu micca causatu irritazione. Se a pelle hè propensa à u grassu o nurmale, allura ùn avete micca piglià fondi da aloe, cacao, jojoba, in questu casu ùn anu micca esse effittivu.

Ùn lavate micca acqua calda. Per apre a i pori, cumprà una maschera calchissima, sera pulita è aperta i pori. L'acqua da a superficia di a pelle lavarà à u 40% di i pollutanti, è se a to pellica hè secca, l'acqua da a superficia di a pelle lavate à u 70%, anche u lavu di a vostra face, anu spedutu parziale. Dopu lavatu, fate a pelle cù una napkin di cuttuni o toalla, ma micca seccu.

Nantu à a pelle, u purificadori ùn deve più di più di 20 seconde, questa ora hè abbastanza per sferisce a pelle senza secredu. Quand'elli lavamu, da a superficia di a pelle, lavammu a terra. Un lavatu ùn hè micca abbastanza à pulisce, ci sò ancu e cieli morti. Inhibenu u prucessu di rinnovà a pelle è interferiscenu cù u crescita di i celi novi.

Una volta à settimana, cusì avete bisognu à fà sbuccià cù mascara speciale o machja. Ma hè tutta per a pelle sensitivi. Sì a pelle hè propensa à a irritazione, a inflamazioni, da esse di scrubs è mascaras exfoliate si deve esse descarta. Perchè i grani di machu pò annunzià a pelle sensitiva.

Per purgà a pelle à domicili differenti di usu. Pijanisce i pori, rinfreschi i lustru. In such masks, l'ingredientu principale hè ogni tipu di arcilla o cauline. È, altri ghjente, pò esse ghjustificate è sustanzii nutizie di a pelle, additivi antisettiche, acidi, enzimi.

Cumu fessi scorcià in casa?
In a pelle intruduce, applicate circhie circular in i linichi di massa, evitendu l'applicazione di l'area di l'ochju. Avaraghju à stà 3 minuti, da pudemu lavandemu cù l'acqua calda è di asciugare a face cun una tonica. Allora vi tocca apprupriate un altru pruduttu o maiurezza.

Per scorcia avemu usatu u ready-made set. In questu equiptu hè un pezzu di l'acidu, un agentu chì pò neutralizà l'acidu, una crema chì face cusì à a pelle dopu à scorcia.

Prima di pudè aduprà st'Embra avemu di verificà a reaczione di a pelle, perchè simu applicate l'acidu à a culpizza di u codetu. Avete bisogna seguità l'urdinamentu, ùn deve micca bisognu più di l'scritta in l'urdinamentu. Per ùn micca per creà a pelle juve, fate l'acidu chì sbuccià una volta cada 2 o 3 simane. Dopu à scorcia, quandu a pelle hè assai sensibilita, appricamu una capanna di crema o maschera chì cuntene ingredienti nutrittivi è freschi.

Se avete u caffè dopu avè a coccia di u casgiu di cafè, puderete falla un schiaccia café. Amu in parechje proportzioni fatty cottage cheese with coffee grounds e scorcheri una blender o un mezcladoru à una massa homogeneia. Sta mutazione serà appiicata à a faccia cù massivi, movimenti fissi è fà parte nantu à a fàccia di 2 o 3 minuti, da lavà. Questa frasca di cafe cria cù i pezzi cù cura e so nutizie a pelle.

I manere di limpià a faccia
A prima cundizione per a cura di a pelle hè a purificazione facial. Nant'à a pelle accumule bacteriu, stufa di maquillaje, polvara, grassu, siccà, sudore è deve esse sbulogenu santu. Ma per preparà a pelle per u so make-up, avete bisognu di purificà.

L'acqua è a savaca suprime a mugliera da a fàccia, ma per sguassà tutte e make-up, avete bisognu à purificà a pilucca. Se per tuttu u ghjornu intesu appiccicate a maquillaje, in a sera, avete bisognu di purificazione di a vostra face cun un cleanser spiante: simplicità fredda, latte, crema di purificazione.

Ogni chitera duverà esce frasca chjucchjeru da u centru nantu à i costi è sopra, hè bisognu di attentu à i pleitets nasali, i lòbuli di l'ombra, a parti più inferior di u mandibulu. À u linu di cotto era travagliatu, perchè a lana di leguminu di zucchero assume l'umidità. Limpate a pelle finu à chì a pelle sia pulita. A più afficheru make-up, più chè tù avete da asciugà a pelle. Sì a pelle hè macchiatu è bruttu, da aduprà a limpieza, a faccia hè lavata cù l'acqua cun sapore terapicuu è hè bè bagnu cù l'acqua neve.

Cremazioni di limpieza
Appliender to remove stale make-up è caccià u polu. Quessi cosmichi sò fatti nantu à una basa chì cume, cù lavare normale, utilizandu l'acqua è saponu chì ùn ponu micca esse eliminati. Cusì, utilizate benessiri è creme. Tali cleansers sò appiicati da u fondu cun movimenti di u lume è partenu da circa 30 seconde per disolvi u makeup. Pigliate a so faccia cun una manna d'alchimista manufatu o di napkin. Sapete chì hàvenutu un ghjornu di dirittu è stale faciele, sfracicate i pori di a fàccia è fà a pelle cuscini.

Rice di Cream
Pigliate una metà una culletta spugna di cera, 4 cullizzioni di savurita, una culloca di cola d'emulsionazione, 2 cullizzioni di l'acqua, 2 cullizzioni di corallo, oliva o un oliu d'oliu, un quartu d'una cucarave di borax, un pochi gioi di prufume, una culloca sopra d'alti di Virginia - rami di avellana.

Scambià i olii è cerami in i vasetti esamelati è lentamente friddu in acqua di ferli. In un pezzu separatu, fate u borax cù l'acqua, finu à chì u forchetta solu dissolve, aghjunghjite l'avvelenatu. In un locu caldu, ùn mantene micca stu mischju durante u longu, pò esse evaporate. Quandu a cera falesa, rinfriscà e fioretti è fracassa constantemente, mischjà cù l'acqua. Quandu sta mischju cumencia à friddu, agghiuncinu u prufume. Stir until the mixture has cooled and thickens. Hè un oliu minerale, hè dilujatu rapidamenti nantu à a pelle face, si diffundisce prestu nantu à a pelle, ma ùn purga micca à a pelle.

Cream per purificazione nantu à l'acqua rossa
Viviu in u 2u seculu aC. u medico greco Galen, per purtà a pelle chì hà fattu a crema:
Pigliate una solu cucurrucucu biancu di paraffina bianca o di cera, per aromatizà uni pochi di rosula oliu, a mità di culluceda di borax, 6 cullenade d'acqua rossa, 4 spezii di l'oliu vaseline, una culloca di cume d'emulsificazione.
Rampite l'oliu è a cera. È à u stessu tempu aghjunemu u borax cù l'acqua per disolvià a furchetta. Truvaremu i dui catuzzi è di acqua à l'oliu. Avemu da cuntinuà à staghjunà finu à chì una crema bianca hè furmata. Aggiuncinu quarchi putti d'oliu rosatu chì u mistu hè digià friatu. Emu stringhjarà finu à chì a massa espesa.

Cucumber cleansing cream
Pigliate una gota di verde, un pezzu di borax, una culloca di glicerina, 4 spezii di zucchero, 4 cuisson di vasellina oliu, 4 cullen di teppa di petra o coconu, 3 culleri di cera.

Melt a cera è l'oliu in una vascula cù l'acqua furiosa è in un pezzu separatu, fassi u zuccaru di cucumu, borax, glicerina. Assicuratevi chì u forasteru solu dissolta. Quandu u cuntenutu in i navi di valdi fugliate è calduce, aghjunghje l'acqua da una gota à l'oliu, è pruvà continuamente. Si mischjà u cuntenutu di ei vignaghjoli, sguassate u bagnu è stirate finu à chì a mistura rifredda è crescenu. Facemu a crema in picculi quantità, perchè u zuccaru di cucu spedite prestu. Guardemu a crema in a fria.

Cleansing Cream
Pigliate una colonna di petroleum jelly, a mità di cullizzioni di lanolin, 10 cullizzioni di acqua, 4 cullizzioni di l'oliu minerale, 5 pezzi d'extract violeta. Rampatu l'oliu, caliorna l'acqua, è, affixendu continuamente, lentamente aghja tuttu.

Steam baths for cleaning
U salottu saturava a pelle cù l'ossigenu, restaurate u equilibriu acqua di a pelle è purifica a pilosa.
Tali banca di steammu serà utili per tutti i tipi di pelle. I bagni abbanduti i porus imbricati, stimulanu a circulazione sangue. Sì a pelle hè secca, è dopu chì i bathu di vaporizzanu sò una volta una settimana. Cù a pelliccia oleosa, pudete fà di ghjornu furnisce bagni. A lu vaporizzu era in u bagnu, ci sò electrici, apparecci spéciale chì face a fanali, chì hè chjamatu una sauna per a fàccia.

Calami l'acqui grande di l'acqua, curdisci nantu à ella, cogliu a testa cù una siccica, è cusì ponu nantu à un tastu di acqua calenta. Cù l'aiutu di vaporizzu, apre u pori è pudete facilità di eliminà l'acne. Ùn avete bisognu à aghjustate assai vicinu à un pappatale di acqua furiosa, steam chjaru assai, purtanu à i viti bianchi à pezziari è à creme. Per aghjà l'effettu curative di u prucedimentu, aghjunghje una colazione di pezzi secchi. Per questu, i fiori di camomile è di furmagliu sò longu cunnisciutu, pudete aghjunghjene romarin, timuru, lavanda, stanu rinfurzà a purificazione di u bagnu di steam. Tali erbi facianu u fragrant fragrances. Manteva a vapore nantu à a fàccia di 10 à 20 minuti. Grazie à un paru, pudete facilità di eliminà l'acne. Sì avè u prugrammi purulent, pudete francà rinfriscà. Ùn hè cunsigliatu per fà e banchi di steam cù piumi purulenti, perchè u vaporu è u calore cuntribuiscenu à a diffusioni di l'infezzione. Dopu chì l'acne hè stata eliminata, facemu una mascara chì cuntene a cunfessa, pepino, cauline, casgiu cottage. Sì a faccia havi dilata e vini di sangue, pudete esse bè pruibitu per fassi banchi di steam.

Steam baths per a purificazione di a pelle grasosa
Hè utile à fà i banchi di steam di a pelle grasosa. Questa prucedimentu suavizeghja a pelle, espandu è purifica i pori. Per aghjustà l'effettu in l'acqua, aghjustemu i pidali mediali. Limpone a pezza oleosa cù una cumulazione cum'è una scorchera di roghjunu presu in proporzioni ugguali, foglie mint, fogghi di camomile, rizzi è scorchera di u beditu. Hè utili à a pelle per fà e bagni cù l'aghjunzione di l'olii essenziale di u salvaje, l'lavanda, u pinu, l'arbre di tè.

A durata di piglià un banyu di steam a chiddi di a pelle grasosa da 25 à 30 minuti. Dopu un procedimentu, rinfriscà a vostra riti cù l'acqua furiosa, cù l'aghjunghje uni pochi gocci di u ziddu di limonu, per allughjà i pori. Dopu à 25 o 30 minuti, appliice a crema. Facemu un bagnu prima di andà in casa, un ghjornu à a simana.

Bagnare di steam pè purificà a pelle seca
Per a pelle seca, i compressi sò megliu cà i bagnu di steam. Ma un ghjornu, pudete fà un bagnu di steam cun una cumulazione cum'è una scorcia d'orange, althea, rose, dandelion, comfrey, chamomile, licorice, foglia di foglie. A prucedura si deve esse pigliata da 3 à 5 minuti.

Bagnare di steam pè a purità di a pelle

Per a pelle normalice, pudete aduprà una cumminazzioni di rosula, althea, cuff, fontaine, comfrey, claus, chamomile, foglie ferri, thyme, rose, plus oli essenziale di sandalwood, bergamota, geranium o lavanda. Duration di u bagnu di 10 à 15 minuti, fate un ghjornu à settimana.

Bagnare di steam di a pelle cundotte
E erbe sò selezziunati cun esistite cusì, chì pruteghja u peddi, si ci sò più spazi, in oghje è l'arbe sò selezziunati per a pelle grasosa è viciversa. A durazione di u prucedimentu hè di 25 à 30 minuti, avete bisognu à i banchi di steam una sola settimana.

Bagnare di steam per a purità di a pelle
Un eccezziunale effettue per questa mota di pelle seranu bagni di steam, in quandu avete bisognu di aghjunghje pene, casca di aranciu, nettle, mint, ginger, finocchiu, eucalyptus, claus, canna, anisi, licorice, foglie foglia è l'olii essenziali di salvia o rosemary. A durazione di u prucedimentu hè di 3 à 5 minuti, ùn hè solu bisognu di un mesi.

Avà sapemu ciò chì hè a limpieza di a pelle face in casa è cumu si deve esse bisognu. In seguitu sti cunsiglii simplicitati è ricetti, pudete lavà in manu di a vostra peddi faciale.