À quali principie per elettu un passageru per un zitellu?

A cumprà una stroller per un novu o di seconda mano hè una materia impurtante, chì questa vittura cumporteghja u so figliolu per i primi 12-18 mesi da a so vita. Per elettu un caravane hè vale a cunzidramentu currettu è fà sta compra in anticipu. U stroller ùn deve esse micca solu cumu à u zitellu, ma ancu per a mamma. Allora cumu si selezziunate un passageru per porta a vostra felicità?


U primu, per evitarii i vendita di vendita di u veiculu, serà megliu se u stroller hè un transformatore è serà adattatu à qualsiasi età di u zitellu. Hè impussibile di sapè chì u vostru babbu cumencia à cuntinuà fermu è quandu ellu ci voli di ricusà di u babbu standard. È puderete chì in un tempu quandu u zitellu ùn pò esse sitate à sente staggione, è avete da esse cambiatu u carru à caldu o lume. U stroller-transformer combina l'accessori per qualsiasi cundizione di trasportu.

Siconda, hè bisognu à chjave l'attinzioni à i materiali da a quale hè fatta a sita da a rota. Pruvà abbandunà i plastichi in u sistema di sustegnu, hè un tempu curatu. Hè megliu per stallà i soprani metallii tingiti, in u nostru tempu si sò fatta ligne, ma resistente à u danni.

U materiale di u tela di u stroller deve esse faciule di lavà, resistente à l'umidità, è a tela di u quale u zitellu ùn devenu esse da facilità di sguassà per lavà. Sì ùn si tratta in fondu à tutti chì avete u zitellu cù una certa identità sessuale, hè megliu fermerà à u corpu neutralu di u materiale di u tela. Quessi sò tutti culura anu più micca rosati è rosati, è ancu bleu è blu. Questa serata di ruota serà più faciule di vendita, ùn avete da tene micca a to vita, cum'è una memoria brillanti?

Se a cuna hè attaccata à u stroller, ùn hè micca cattivu, perchè facilite a trasmissioni di u zitellu à u pavone. In ogni casu, questu ùn hè micca un elementu impurtante assai, spessu, questu mezzu hè abbandunatu rapidamenti. À l'estiu, hè chjovu in questu, è ùn hè micca sicuru per portà un zitellu in una trappula senza un attachete superiore. In l 'invernu, u zitellu pò esse inadvertitu per u rougesu grossu è u cumincelli.

Quasi tutti i caravanezzi moderni sò equipati di sacchetti per purtassi e cose di u zitellu. A tali bagu deve esse facilitu di sguassà senza a trasfurmazioni di u stroller, hè facilitu d'apre u chjusu. Ùn hè bisognu di assicurà una grande impurtanza à i parechji compartmenti in una borsa, chì hè abbastanza sola, ma spaziosa è aperta à l'ochju, affinchì hè faciule di truvà a diritta. Inoltre, anu ancu esse un saccu specialu per l'buttiglia, chì u seguitanu avertitu è ​​ùn devi micca a ciazione di cena di u babbu.

Per via di u modu di i dispusitivi per carricà i craddini in iulu di rota, pudemu dì chì ùn serà micca sferidu à avè un compartmentu d'equipaggiu à u fondu di u carru. Invece, questu mezzu, invece, hè più utili per a mamma, in quantu per l'u zitellu. Una buta cù i prudutti è i ghjoculi tridimeneii pò esse trasportatu quì. Cusì chì i vostri cosi in u bagagliu ùn aghjunghjenu micca brutta duranti l'epica di ghjuchendu, ùn devenu stu compartmentu ùn esse in forma di un cedere di satchelli, asplastic, fattu di plastica o tessili.

Inoltre, quarchi in u stroller hè un saccu chì si trova nantu à a partenza di l'esternu. Stu sacrettu pò aiutà à scuntrà a borsa di fronte. Puderete abbià e cose chì avete usatu da u mumentu, per esempiu, un mosquito net per un stroller o una cappella di cura per un zitellu, mentre chì una buttuna hè più piacevule per carricà ciò chì avete usatu regularmente durante un passaghju (buttigli cù acqua o latte, paffi, peddi bagnati).

Serà bellu si u ghjocu incù una spiaggia è un mosquito net. Sti dispusitivi ponu esse acquistatu solu per separà, ma hè megliu sete ghjunta oghje à u stroller, cum'è e dimensioni seranu rifurmiati apposta à u vostru mudellu. E u caminu di u zitellu ùn disturbanu micca a chiavi, o gnats annoying!

Se l'ora di l'estiu hè detta, fate cura chì a caduta di ruppa hè una culata d'insulazioni invernu. Hè aghjuntu per vede e so pezzi, è parte di u corpu di u zitellu da a chjastra è u ventu friddi. Semu a ghjustizia è esse faciule fà o piglià u zitellu da u stroller in casu di un tali dispositiu. Ideale, se ùn avete micca bisognu di scumpressà solu a coperazione, ma, per esempiu, simpricimenti scumpressate.

A salvezza di u zitellu hè preoccupa da a nostra mamma, chì significa chì hè ura di verificà a nostra sita di rota per a sicurità. Prima, fate curazioni à i picculi detallsu in u stroller - ùn deve micca esse. Tutti i buttone, buttone è zipper sò sempre in l'esternu, ogni risorsu à a pusizione di u stroller.

U vostru vehicculu deve esse furnituatu cù cinturioni di cintura di u tulipanu, cum'è in u carru prisenti. L'attaccamentu deve esse cusì chì u zitellu ùn pò micca unfasten. A robba sulitosa nantu à i strapi seranu ancu accolta, perchè parechje zitelli anu imprudentatu è ponu esceggiri e straps di a pelle nantu à e so spalle. Invece, questu hè una funzione per trasportà i zitelli d'annu à annu, i zitelli ùn sò micca atticciate.

Pagau a vostra attenzione à a rucosa chì u zitellu durà. Solu devia esse un tinte forte è tapizzatu. I rotuli di metalli pareunu affidate, ma sò assai cale in u sole è ponu causà disconfort a u zitellu. Inoltre, nantu à a baranda, deve esse aghjuntu u pezzu, culligatu cù u fondu di u stroller, per ùn avè micca lascià u zitellu fora da quì sottu.

Se u so figliolu u sonnu durmiu durante u caminu, a dignità incondiziale serà a presenza di a parti di u pentimentu di u fondu di u stroller - questu hè chì prutege u vostru babbu avere da fallu quandu u frenu hè applicatu. À u listessu tempu, u cambiamentu in a pusizione di a parte finale di u fondu hè stata guidata da a rimorca di un certu limità.

Appena u zitellu hè prestu à pusà per allughjà, invece bisognu à vultà i vostri ochji à u stand di i pedi. A noi, avemu prisentatu tutte e richieste impurtanti: forza è abilità di sguassà. Se u to figliolu hè tranquillamente in una silla di ruota, cuntemplazione di u mondu, ùn significheghja micca chì un ghjornu ùn vulerà affaccià nantu à i so pedi, dopu avè scappatu per u cunsigliu. Avete da esse sicuru chì sustene.

A prussima, e probabbilmente unu di i punti più impurtanti chì vogliu tuccallu, hè a pussibilità di l'ajustà a postura di u zitellu. Chì u to passatore hà da 4 livelli di riparazione di a pusizione di u zitellu: recumbent, semi-reclumbent, semi-sedentariu è sedentariu. U livellu di rinfrescamentu hè creatu per dorme un zitellu. U picculu zitellu facilmente falatu in l'aire frescu, è ponu fà in qualchì pusizzioni, perchè sia naturali. U liveddu semi-recumbent hè l'ideale per pumparice da una buttiglia, è per vede micca solu u celu, ma ancu a mamma. U livellu semisiduu aiuta à u zitellu à pusà per esse, è a seduta sia adattatu à u tempu quandu u babbu stessu cunfidendu mantene a so respiro.

Un stroller hè una compra impurtante, cusì vogliu a serve per sempre è beni, à voi è u passageru più impurtante! U passatu hè sempre felicità quandu hè cumplicatu per a mamma è u zitellu!