A tavola di serve per un cena festiva


Cusì era cusitu chì festeghjate a festa, si puscia à a mesa festiva. Ogni hostessu vole chì a tavola hè a megliu, eccezziunale, per fà enthaltà l'invitati è amuse u so orgogliu. A tavola festiva unisci, rilievi di a tensione, dispunia à una conversazione, chì permette di cunghjunghjite passatempi piacevule cù alimentazioni utili di platti festivi.

Allura chì deve esse u tavulinu per un cena festiva, per ùn avè tocatu a terra in a fàccia? A prucedimentu di l'uttine di materiali, u più impurtante hè chì tutti aviani a essiri còmpiu à a tavula, nimu ùn deve esse aghjustatu.

A dicurazione estetica di a tavola festiva. In prima, bisognu di scelta di un mantellu per a tavula, ùn deve esse oleaginous, donate l'impresa di una tavola da u mengianu. Hè assai impressjonante hè a tassa cummofonu cù un mantellu biancu stancu. U mantellu venerà da ogni vedra ugualmente, è e corne nantu à a mità per cugliera cù e soie di a tavula.

Ùn deve mancu piace una table festiva cun una abundanza di platti, ùn lasciate micca cusì, ma sò eserciti nantu à a tavula.

Servite di a tavula festiva. Cum'è cù u dissimulamentu esteticu di a tavula festiva, ùn ci micca stack the table cù diversi utensili. Questa ùn hè micca un incontru di cristallina, porcellana è cristara, hè un tavulinu per un cena festiva. Sò d'esse solu articuli di prublema prima, hè necessariu di pruvà dunque chì a manu di una hostessa pulita è elegante pò esse in tuttu.

Ogni oggettu duvintà u so postu à u servingu una table festiva. I platti sò colpi à una distanza di dui o trè centimetri da u limitu di a tavula. À u listessu tempu, avemu bisognu chì seguitanu riguardu à quelli chì si sò ghjè contr'à l'altru in i dui banni di u tavulu. Aucunii sò messi sottu nantu à i pani.

A manu dritta di u pianu si metti u cuteddu, è a culletta hè a sala di comedor, è à a manca di a chiave, rispettari, una furcedda. Perchè una dessert plate pate l'occhiali. Strumenti di u postu - una cullette, una furcedda è un cultile - sò apilati solu à a diritta di u cristalu.

In un pappu di bocca fate un pappu di lino, previ hà bella cù una dicurazioni. Puputari di carta sò colpi in zuppi bianchi nantu à a tagliu di a tavula.

I fiori di decorazione pusendu in vasu chjuchi, in a pruduzzioni di frutta, cunzistramentu u fruttu à u fondu eranu maiori fructe sòssi, è in cima sò digià più pruduci è boni boni.

I spices devenu sempre è nantu à a tavula, è dinò l'appruvisazione di l'usu pùbbitu: sempre cunserva l'insalata, pinza per ùn esse di piglià parechji bocca cù i vostri mani.

Ambrati cù i prudutti sò messiate in parechji posti in u centru di u tavulu, cù richiestu per i visitori. Tutti i buttigliotti davanti à a serve ùn deve esse scumparutu, eccu à i champagne, u vodka hè servitu in tutte.

Servite è arrangiate i platti. Intrecciate u friddu si mette nantu à a meza ora, prima di l'iniziu di a festa, perchè si conserva a so frescura è l'attrazione. Per a solidità, pudete appruntate e platti sanu: pike stuffed, chicken stuffed or pig.

U pezzu, u tagliu di carne è di legnu in alternanza cù a so serpente nantu à l'altri cunfine di u tavulu, per chì tutti pò avè u so platu predilettu.

U pane hè misu nantu à a tavula prima di serve è colpoque in e diverse cunfine di a tavula, per a cunvenzioni di l'invitati o, in generale, a anzianu pò cunsultà solu à i so clientele.

Prima di vende un prato cibo, vi fate d'entreprise i visitori, ballate per trasfurmà a manghja. À questu tempu, avete bisognu à caccià da a table i platti sgranti, servitori è preparanu un tavulinu per piacè cali.

Dessert hè sirvutu quandu a festa hè in un colbule. Da a tassa viaghja tutte i platti sò sguassati, da i pezzi chì pudete abbandunà un casgiu di furmagliu, sandwich è fruttu. Un grande effettu pruduce un pastellu cù candele hè stata tolta da apughjendu a lume.

Menu. A cosa più difficiuli di urganizà un'infesta festiva, hè di sceglie l'menu approniziu, perchè ancu u visitatori più caprici. Hè necessariu piglià in cuntattu a compatibilità è u diploma di varietà di pratiche, a cumpatibilità di i gustosi di i prudutti chì anu usatu, u schema di culori in u so designu.

Un sirviziu servitore, cun piacè amichevuli è bè cù gustosamente, belli attirimi cumunione amigante - tuttu ciò create un atmosfera veramente festiva, è u bon d'ànima di i quelli invitati compensate per ogni gastru è preoccupazioni.