Trattamentu di gout cù i pianti medicinali

Sta maladie in u pòpulu hè spessu chjamata "deposition de sal". In fatti, avemu trattatu una violazione di u metabolismu di a prutezione, risultatu in moltu àghjuli di urica è i so salti in u fluidu di u tissue, sangue, limfa. Per via di u praticu rendiment di i riti, sò dipositu in sacchetti suggetti è i tendini.

Cumu a gout principiu? Sta malati si sviluppa gradualmente, sottu, in i primi suglobas petite è deformatu.

A maiò parte di tutti passa à i bracce è i pedi. Hannu mutu da u muvimentu è di a prissioni, inghjelate, u so muturinu, l'attività diminuite, i ghjuvanotti - tofi aparentanu. À spessu, a gout si sviluppa cù u dulce brusgiate in un suglob suli, di solitu, pocu di pocu. Un sintimu caratteristicu di a malatia hè u doru prima di a mattina, à 4-5 in a mattina, è davanti à a chjagua.

A prevenzione è u trattamentu di a gout hè, prima di tuttu, in cumpitenza cù a dieta. Hè necessariu per limità u cunsumu di carne è di pisci (è si ci hè, solu in cocciutu, micca frittu), è per escludisce i prudutti di vegetali chì cuntenenu assai pezzi, fagioli, lenticuli, fagioli, funghi. Hè bè à bè l'acqua minerale alcalinia cum'è Borjomi. Tutti issi misuri, chì reducianu l'accumulazione di salti in u bogiu, ùn anu cuntribuiscenu à a rimorca di e salsa accumulata. È senza questu, a migliurà a prublema di u paci hè casi impussibile.

I drogu fitoterapia sò assai efficace. Eccu, u primu postu hè trattatu cù "latti" di zucca. Preparate stu "latti" hè assai simplice, ma ci sò parechje. Prima, i zucchetti di zucchini sò puliti, è in una ratio di 20 g. Liquid, pour l'acqua calenta per a notte. A matina, i zucculi inchati sò passate per un macinatu di carne. A massaria resultanti hè chja d 'acqua, in u quale si sò eterna a mità, à una uniformità uniforme di u liquid. In questu casu, "latte" ùn hè micca necessariu di fogghi. Cumpiu a zucca "latti" in sips picculi duie volte di ghjornu. A mezza vittura in a mattina prima di pranziari è u mezzu di vetru à a sera, una ora è menzu dopu à a cena. L'ova hè una cucina fresca ogni ghjornu. In questu casu, ogni ghjornu avete bisognu à piglià un bagnu, perchè si crede ch'è i salti sò excretati per i pori dilate di a pelle. U cursu di trattamentu hè di 10 à 15 ghjorni, cù una stretta aderenza à a dieta. U trattamentu di gout hè un prucessu longu è esige un perseveranza, a cunsistenza è a pacienza.

Ùn si scurdate micca quandu, durante u trattamentu, i spezii alcoolichi, spezia è pezzi pezziali sò assuduti da solu.

Avemu fighjatu à u trattu locu. Sicura chì i salti sò dipositu in u collu di e vértebri cervical, hè improbabile di aiutà. Un'altra cosa si i bumps - tofi nantu à e mani o pedi. Dopu tuttu, i doluri in elli sò causati micca solu per a deposition de salti, ma dinò per a violazione di nutrimentu di e finizioni nervi in ​​a pelle, per a riduzione di a circulazioni di sangue in i capulati. Per quessa, quandu tratanu i pignotti, i cateni è i compressi sò adattati. A primavera, piglià l'erba di l'ortigas di ghjornu, pozzu in un pìcculu crescenu di acqua, moltu è e so pastiscuglioli pusonu nantu à u focu dulore per a notte. U pasticcio faciale hè stituutu cù gesso adhesiu. In altri casi, a massa preparata da un clover hè bonu. Ci sò tanti pazienti cun tanti opzioni è i mezi. Ogni omu trova qualcosa chì hè ghjusta per ellu.

Trà i poultices u primu locu hè occupatu da a chicera di u campu. I filati di u ghjovanu grassu sò finamente chopped è spartu cun acqua fogera. Undressed, massa cálida hè appiicata à suglobam sick è privintovyvayut.

Spessu si ponu dumandà quandu duvete di fà cumprendi? Ben, stu trattamentu ùn hè micca limitatu in u tempu. Sfortunatamente, a maiò parte di i genti pò esse stallate cumpressi quandu u pardali si sussidieghja, è i cunes diminute levemente. Ma questu hè impone a rapiditamintazione rapidu.

Finalmente devi esse ricurdatu: ùn importa ciò ch'ella hè efficace u trattamentu d'arba, u trattamentu prescribed by u duttore ùn devi esse micca rifiuttu. Dopu à tuttu, avemu derivatu u salinu, è e viulazione di u metabolismu di a prutezza fermanu!