Tutti i participanti di l'Eurovision da Russia

A vigiglia di u novu canzunuviu d'Eurovision Songu chì si rializà in Austria in u maghju, vulemu chjamà tutti quelli chì, in i tempi diffirenti è cù successi diffirenti, difendenu l'unurore di Russia in questu concorsu europeu di canzoni. Allora, oghji, parleremu di participanti di Eurovisioni da Russia.

Storia di u cuncorsu è i primi artisti russi

Cum'è sapete, u cuncorsu hè statu creatu in u 1956 è hè statu fattu per a prima volta in Lugano Suisse. Cridendu di l'idea di u festivale in San Remu, era invistitu per unisce l'Europa, chì si stava sfurzendu pocu da l'intramura di a guerra. Cum'è avete capitu, l'URSS ùn esce micca i so artisti in vista di disaccorsi ideològii è politichi cù l'Occidenti.

A situazione cambiatu in 1994, quandu u cantante Judith (Maria Katz) fici cù a prima volta à u Festival d'Eurovisione. A so cumpusizioni hè chjamata "La magia Wanderer" ("Magic Word"). Una zitella di 10 contendenti fù sceltu per u prugramma di TV "U prugramma". In u nostru paese hà cunnisciutu sopratuttu cum'è cumpusitore di cumpusizioni blues, participò in musicali (per esempiu, Chicago), film è caricaturizati (per i canzoni da a film animatu "Anastasia"). anu ricivutu un prumutu da u vintu centu cinqui centu). À u cuncorsu, u cantanti hà vintu in tutti cù vocalises impeccable è un costume insolite. Avè puntuatu 70 punti, ella vincìu 9 u postu.


I anni dopu sò stati menu riesciuti per a Russia. I pruduttori di u canali ORT hà decisu d'appughjà nantu à i famigghi domestici. In u 1996 Philip Kirkorov si andà in Dubline. Sfurtunatamente, a so canzone "Lullaby of Volcano" hè statu questu interinterestante è hè stata premiata solu u 17 u postu.

Apreximamente a cosa chì succideva cù Alla Pugacheva, chì in 1997 rapprisenta a Russia cù a canzone "Primadonna". L'auropei ùn anu capitu a cumpusizioni, ma u mo vestitu dapoi i scandalizatu. U risultatu hè u 15u postu.

Songtexte di canzoni di u canzone di u Eurovisionu in Russia

A Russia tornò à u cuncorsu in u 2000 è guadagnau a prima vittoria. U ghjovanu cantante Alsu da Tatarstan hà realizatu a canzone "Solu" è hà pigliatu l'argentu. U so risultatu pò esse ripetitu solu in u 2006.

In u 2003 in Eurovision, u gruppu "taTu" partiu per Letonia. A ghjustificazione hè fatta nantu à una scuraghjosa image di i ghjovani sculputi cù una orientazione non-cunventionale. A canzona "Ùn crèle micca, ùn avete paura" hà attatu l'attinzioni è diventenu a terza.

In u 2004 è u 2005, i primi participanti di u prughjettu "Fabbricà" - Julia Savicheva ("Believe me" - 11u postu) è Natalia Podolskaya ("Nunda inutildu micca à" - 15 u postu) sò mandati à u cuncorsu. 2006 hè marcatu da un altru avenimentu - u secunimu locu di Dima Bilan. A cumpusizioni "Nun ti ne vogli'andre" ha datu a strada di u punk Band Lordi da a Finlandia.

In u 2007, u gruppu pocu cunnisciutu "Serebro" guvernau inesperu u terzu postu in Helsinki.

E ora veni l'annu 2008. Russa dispacciu novu à u cuncorsu Dima Bilan. A so cumpusizioni brillanti "Believe me" hè accumpagnata da un magnificu violinista Hongwuu Edwin Marton, è dinò nantu à u ghjacciu, realizatu da u famusu skattate Evgeni Plushenko. Honored un locu.

In u 2009, l'Eurovisione hà fattu per a prima volta in Russia. Sfortunatamente, Anastasia Prikhodko è u so "Mamo" eranu solu 11.

In u 2010 à u cuncorsu, a Russia era prisentata à u Inconnu Peter Nalitch. A scelta era tenuta cù a canzone "Guitare", u video di quale era postu in YouTube. A u cuncorsu, u patronu stessu, è i so "Lost and Forgotten" anu fora di u formattu è hà guadagnatu solu u 11u postu.

A parla di Alexei Vorobyov in u 2011 hè stata scurdata da più di scandali assuciati à l'affirmazioni oculinu di u cantante, in quantu cù u numiru stessu. In u risultatu, u 16u postu.

In u 2012, i pruduttori facianu una scelta antica non convenzione. U gruppu Folklore di u populu di Udmurt Buranovo funu à cunquistari l'Europa. "L'abuela Buranovskie" cunquistaru tutti cù u so fervore, voces forti è costumi vivaci. Malgradu u fattu chì u "Partitu per tutti" ùn hè micca guadagnatu u grand prix, ma hà fattu solu l'argentu, diventò un veru successu.

In 2013, a vocalista di Tatarstan Dina Garipova hà realizatu in Europa è hà guadagnatu u prugettu "Voice". A canzona "Chì sì ..." diventò u quintu.

In u 2014, i vincitori di cuncorsu anu da a versione di u mondu di l'Eurovisión - a sorella di Tolmachyov. Maria è Anastasia facianu a canzone "Shine", ma, sfurtunatamenti, ùn hà micca entralizzatu u top cinque (9 u postu). U capu era una "donna barbada" di l'Austria - Conchita Wurst.

In u 2015, u rappresentante di u nostru paese serà Polina Gagarina. Esperemu chì ella serà capaci di vincitarà, è noi guardemu i so fistini per ella.

Inoltri vi interessarà à i testi: