Amori novelli: qualità o benefiziu?

Li libri sò chini di variità, cusì ellu solu qualcosa chì si valenu assai libri hè quarchi difficiuli. Sicura chì a ricerca estrellate, quandu si sapi esattamente ciò chì vulete: qualchissia li piace pelle di fantasimi, qualcosa - mistica, una persona - detettivi. Trà a donna a mità di a pupulazioni, sò abbastanza di fanni di romance novu. Hè pussibule chì i libri di u genre sò preghjudizie?


Vita ideale

Oh, cumu avissi vulutu tutta a vita nantu à un cumuni di lu piace per fà un amicaghju in un instinctuale perfettu. In a novella d'amore, questu hè pricisatu u fattu chì, in fattu, attrae mandate sentimentali à u genu di a literatura. Ogni ghjornu ùn ci hè un mare di novi libbra chì sò immediatamenti cullassati è leghjite in vain: una donna serà trattata cù relazioni ideali chì ùn sò micca in a vita verita; l'altru - cumu u cumprintà u compiendu entre un omu è una donna hè custruita, cumu, anche tutti i difficultazioni, tutte e pozzu spiaghjolu; u terzu - sessu qualità qualificativu, perchè a scuperta di a porvura hè pari dirty business. Tutti pòrtanu qualcosa di u so propiu, sta vita ideale, ncorporata nantu à carta, hè assai diferenti. L'omu quì hè un omu veru, micca un colchju è un impiccante, forsi un romantico, forsi un machu, u sessu hè un veru piacè, l'amore hè bonu, fabuloso, straordinaria. Attrae à donne è nena, volenu lièggiri, li piaci à vede un felice d'altri è felice ideale vita.

Trasfirimentu à a realtà

Questu hè u più periculariu, questu hè ciò chì deve prima di tuttu u timore à lettore novale. Diciarè chì avete a secunna mità. Diciareti chì sia più o menu felice, malgradu qualchì difficili è una piccula disputa. Ma eccu avete lettu una nova storia d'amore, induve anu vistu in l'heroina principale un autenticu tipu, finu à a descrizzione di u vostru omu. Continuate per leghje automaticamente automaticamente se compara e più cù a piccata di u libru, è chì hà ghjittatu u bravu cunvintu, ùn ùn hà disprevisu un pocu è hà truvatu un novu amanti, un centu volte megliu cà l'avà, cù quale hà amatu davanti à a fossa. Naturlament, , ma una ghjovana chì hà una relazioni perfetta per a prima volta, puderà percive ciò chì hà scrittu cum'è un chjamu à l'accionamentu. "In fattu, postu ch'ella pudia, perchè aghju più aghju?" - a bellezza hà pensatu è lasciarà u so omu. È ùn hè micca un fattu chì hà da scuntrà "Une", postu chì in u stessu libru era veru ideale, ma in a vita, sti cosi ùn sò micca è ùn sò micca.

Verità

Romani sò boni sulu per quelli chì ubbictivu di capiscenu chì tuttu ciò chì hè scrittu in libri hè a ficzioni, cumprese relazioni ideali. Quandu i lighjendi nantu à i zombi, i dragoni, altieri è altri criaturi fantastichi, nimu hà a quistione "Perchè ùn aghju micca". Sì, qualchissia hè diliziosa cù fantasia, carcu di caratteri ordinariu, avicenzi eroici è avvenimenti irrealisi, di quelli chì e cose prefettenu di sognu di prima di caminari, si prisintanu cum'è l'heroina principessa di u libru di leghje. Dopu novi rumanzu, cum'è l'annunziate, e zitelli, particularmente di i ghjovani, senza assai anni di sperienza, cummincianu à soiu cun un prìncipe nantu à un cane biancu, rechendu un novu veru dopu l'altru. Hè periculosa, perchè a vita si detti.

Cusì, caru picciotti è donne, lettu rumanzi, sò spessu scritti in un stile bonu è piacevule, ma pigliate cum'è a fantasia urdinata, micca più. Ùn tentate di purtari tuttu u mondu reale, ciò chì i vostri scrittori è scrittori favoriticà scrive, è ùn hè micca stà cun un calzoncillo rottatu, ma esse una persona sunnanna cù una persona amata, chì certamenti truvà (si non ...), sè ùn avete micca à l'ideali scritti in ficzioni.