I rigioni italiani più in moda

L'Italia - a cradle di u Rinascimentu, u locu di nascita di carnival, un locu di pellegrina per i fashionisti è fashionisti di u mondu. A musica di discursione temperamentale, i carru tranquillamente cù l'odore di cafè fragrant è dinamizanti, artifacti incridibili, clima favorevule è una natura unica - hè questu locu micca l'inspiateur incurazione di creà a bella? E s'ellu hè necessariu per esse sorpucitu chì, à a fine di a Siconda Guerra Munniali, era precisamente in u ghjovanu, liberatu, inghjocatu per questa libertà, l'Italia, chì tali giovani, talentu, disinzieri crazy addisperti l'oppurtunità di pruvucari, di vede à u mondu, di dicenu d'elle in publicamente cun l'aiutu di so vistimenti. Oghje anu da parlà di e marchi di a più muderna.

E anchi si a data ufficiale di u nascita di a moda italiana (in l'opinione di i stòrici di a moda) hè u 25 di frivaru di u 1951, quandu a moda di cunti di u Conti Georgini (Giorgini) hè stata urganizata in Florenza, chì ùn volenu micca chì l'Italia ùn avia micca casa di moda.

Una di e più antichi marchi italiani hè a casa di Gucci, chì a storia iniziu in u distante 1921. Ma u veru floreciante di sta casa hè stata fatta in u 1947, quandu u saccu cù u cane di bambù, sempre in moda è ricunnisciutu ancu questu, hè stata prima per liberazione. Dopu questu, i moccasini suede cun sguardi metatesi è u tela strisu strisu stampatu sò stati sviluppati, hè statu creatu un saccu di Jackie O per Jackie Kennedy (a donna di u presidente John F. Kennedy), una bufanda di sera Flora, chì l'attore di l'Hollywood Grace Kelly amava à vèstinu è a cumpagnia stessu hè diventata unu di i primi à pruduce bè lugliu in u mondu. E à questu ghjornu u signu di GG (l'iniziali di Guccio Gucci, u fundatori di a casa) hè un simbulu di marca, un simbulu di pristiggiu. E caminannu in u corsu di u tempu, a casa di Gucci hè prisentata in u mercatu di l'accessorii di moda senza solu cù sacchetti, ma ancu cun una linea di perfume, gioielli, scarpi, è ancu cose per i telefoni.

Una altra di e più antichi marchi italiani hè Prada . A so storia ci principia in u 1913 cù l'apertura di una piccula buttrega di vende malati è articuli di cuo in Milano. A furmazione di sta casa di moda hà principiatu in l'anni 70, quandu a nieta di u fundatori Miuccia Prada hà a capu di a cumpagnia è aiuta à l'alta moda, allianzendu una cullizzioni sensacionale di mutandine in padà in 1985, è in u 1898 - una cullizzioni di robba priziosità. Avà, sò Prada boutiques à u circondu di u mondu, è un saccu cù questu logu hè a scelta invariave di una donna riescita.

Una altra casa di moda, chì l'ascense à l'Olimpenu di moda hè principiatu cù a cunquista di i corori di i novità neerlandais - a casa di Brion i. Dopu tuttu, era in questa casa, in fattu, chì u cuncepimentu mudernu di a moda di l'omi era inventatu. Da u principiu di sta marca, i vestiti di l'omi di Brioni foru destinati per i giovani da l'alta altezza (stu vestitu era u vistitu ufficiale di James Bond). E trà i clienti di questa casa in parechji tempi eranu caratteristi famosi cum'è Luciano Pavorotti, George Bush Jr., Nelson Mandela, Robert Kennedy è Rudolph Giuliani. Eppuru, ora questa casa hà una linia di u vestitu di a donna, ma a casa stessu hè sempri più centru nantu à l'omi.

Ma se, ancu prima di a Siconda Guerra Munniali, l'attrostichi stilisti americani ùn anu micca cusì grande nantu à u travagliu di u Salvatore Ferragamo, u triunfu di Brioni ùn saria micca cusì incredibile è stunning. Dopu tuttu, hè statu u primu chì intrinu in u mercatu americanu cù i so opari unichi in forma di sandali nantu à a piattaforma è articule. Molti di l'astri di quiddu periculu anu vistutu i so scarpi. È a so figliola è u succissore, Giovanna, in u 1959, ancu dinò una ligna di vestitura. Avà u nome Salvatore Ferragamo hè assuciatu da l'usu cù solu prudutti d'exclusività è elite, ma ancu cù una ligna di sacchetti, vetru, scumbi, mazzotti di sita è robba per ogni ghjornu.

Contra u sfondate di questi gicanti di a industria di a moda, i novi, ghjovani, ma no menu brands prusperiate si creanu. Ci voli veramente l 'astri di Hollywood, chì significa chì u mondu sanu hè piaciatu cù elli. L'arraggiatu accademicu Giorgio Arman hà criatu l'stile ideale è l'imagine per "caminari nantu à a catifa russa". Ellu pruduce tuttu: robba, scarpi, merceria, perfume. E sottu u cuntrattu cù L'Oreal, hà una filosa di scontri perfumes, perfumes e eau de toilette Armani.

L'annu 1978 hè marcatu da l'apertura di una altra sucitati, chì prestu prestu in a rigioni di a produzzione di i più siclii, sali di sferenzà tutte e curve di a figura femina, l'outfit - Versace . U so fundatori hè u Gianni Versace di u moda designer, chì hè mortu tràghjanu in u 1997. Quandu u capu di a cumpagnia era a so sò riggina Donatella, dopu trà e marche di questa casa, parevanu linee di vestiti di l'omi, robbi per a vita quotidiana, accessori, è ancu di u mobili di a casa di a classa di lussu. Inoltre, sta sucità ci hà u so stessu hotel di lussu nantu à a costa australiana. Ma u novu productu di marca di sta sucità per parechji anni - Sun Versace.

Lace, corset nero, roba sottupunitarii leopardi - sti simboli di fetishismu da Dolce & Gabbana litteraturemente soffrenu u mondu di a moda à l'anni 80. I caratteristiche principale è caratteristiche di i capelli di sta casa sò una mistura di no solamente e materiali, ma ancu stili, tecniche, even eras. E à u stessu tempu, tutte e so vistimenti invariabilamenti riflettinu l'autru elefantita Italiana. In u 1993, per Madie's Girlie Show Tour, 1500 costumi anu realizatu per un pezzu recordu di dui mesi, cù a maiò di i costumi creati è finitu à a manu. Annu, sta cumpagnia presenta a publicu circa tredeci collections. E questu ùn hè micca solu a ropa di e donne di u donne, ma ancu tutti i tipi d'accessori, vetru, prufumi, ornamenti.

A moda casa Braccialini , chì, in fattu, hè stata creatu da un petit attrezzu creativu induve ci eranu creati borse, cuparti cù appricazzioni stampati è di culori lucali è culurite, hè attualmente u fabricatore di ligne di accessorii di u donne: buttreghi, guanti, watch, calzini, copri, sacchetti. Hè sottu sta marca in u mondu di i sacchetti di a moda è di e formi più diversi è non tradiziunali - in forma di pesci, telefoni, autobus, autò.

L'impurtanza è u cambiamentu di Santoni in parechji dicennii hè stata a creazione è a pittura da u so calzatu di lussu. È solu à un annu, micca più di 700 parighji di piu di stu maritu venenu à venda. Invece sta spaziu di interessu di sta sucità ùn finisci. A data, ùn pruducenu micca solu prudutti d'alta calidad, ma ancu cartelli, cinture, sacchetti è altri prudutti di pelle.

L'incredibilizazione è a sofistazzioni di i maestri italiani oghje hè un simbulu di un gustu bellu. L'Italia cunquistò no solu l'inchiostru di u mondu, hà guidatu i nostri cori cù voi, diventendu un tendenu in u livellu (è in certi locali è altri) di Parigi. Quì sò stati, e più stile di e vendita in Italia.