A storia di u brodite

In u nostru articulu "A storia di l'aspettu di u brocche" vi screnu ciò chì hè un brodatu, quandu si sviluppau, quale postu hà fattu in l'Anticu Eggittu per persone? Chiddu tipu di carattere hà fattu trà i pòpuli Slavi, induve hè spessu usatu nantu à a robba, siddu u brocca si usa oghje, è dinò l'uttene struttura di tela hè stata utilizata per bordar in e donne.

In generale, ricami - una manera di decorazione di vestiti è articuli interni cù l'aiutu di un mudellu di filamenti culurati - hà stallatu per un tempu assai longu. Dighjà in u Munnu Anticu, parechji metudi è tipi di ricordu sò stati cunnisciuti. Basicamenti, simbolizza certu credenzii di unu o un altru persone, era un tipu di talismanu da e forze scuru è spiriti male. Inoltru, per esempiu, in u Anticu Egittu, un certu brodatu significava a pusizione suciale di una persona: u brodunore più bellu, multicolore, riccu hè statu fattu nantu à a robba solu da a famiglia reale, i faraoni; trà e strata di a societa era assai più modestu o esisteva.

Di sicuru, u brodatu era cumuni micca solu in l'Eggittu, ma, per esempiu, in a Grezia antica, induve l'articuli casteri sò stati truvati, nantu à quali sò diticuli di u casgiu di u bordu. Prutettu à questu ghjornu è i primi prudutti chinesi di sita, chì sò prudigiamente brodati cù filamenti d'oru è di argentu.

I paisaghji eslavici anu avutu ripigliatu di una natura religiosa, era u chjamatu amuletore di u male. No wonder the brodure era nantu à a riva di e maniche, u collu, l'indutru, questu, in quelli posti induve u corpu hè apertu. Moltu diffirenti, certi mudelli sò stati destinati per vestiti festivi, rituali è di cunve. I prudutti borderi anu datu à u zitellu à u nascita, era cunvinta ch'elli l'amarevanu da e forze maligni.

In seguitu, u brodite era utilizzatu micca solu com'è simboli di a divinità, amuletini, ma ancu com'è un ornamentu di vestiti è l'articuli di casa - cortini, mantelli, robbi, capelli, camisole, stuppe. E donne pudessinu brodunà una larga varietà di mudelli: da figuri geomtrizii in parechji sceni di a vita di u ghjornu. Hè assai famosa per u brocchettu da Bizantinu, induve i maestri assenza in altizza inprezzendu in a figura di l'ornamentu di a pianta.

A tecnica di u brodate hè influinzatu da a struttura di u tela, forsi, per quessa, a crosta stitching hè particularmente cumuni, cum'è un metu megliu. In ogni modu, u brodite nantu à a superficia hè ancu un mudellu anticu. Inoltre, una grande impurtanza era attaccata no solamente à l'ornamentu, ma ancu à u schema di culore di u patruni bordatu. A menudo, certi culurite o cumminzioni di culori eranu una spezia di visitatori, un paese, una cità, è in qualchì volta una nazione sana.

In generale, u brodatu era assai cumuni in u paese è hè assuciatu principalamenti cù a tradizione culturale, mentre chì in a cità puderia esse truvatu menu più menu spessu è sopratuttu trà a pupulazioni notu. U broddu di a cità era più influinzatu micca di e tradizione culturale, ma da i modi di moda di quellu tempu.

U broddu di manu è avà, in u mondu di l'alta tecnulugia è u travagliu di l'informatica, ùn hà micca perditi a so rilevanza è a pupulazione. L'affari decorate cù ornamenti bordati, cuscini, di toweli, acquistate unusualità è originalità. I pitture bordate cù una croce sò spessu apprezzati sopra à u pintu di l'oliu nantu à tile. Perchè, se u maestru di e tecniche basi di u brodite cù un lettu è una daga, pudete creà produtti maravigliemi senza sminucimentu è travagliu.