A tecnica di i ghjorni insignanti di piscà

Doppiu, diversi mètudi per u primu sviluppu di i zitelli sò diventà cumu, quellu chì u metudu di insignà i zitelli à natation hè diventatu in modu speciale. È ùn hè micca solu in moda, ma in u usu inalienare di a natazioni in diversi sistemi di corpu.

I vantaghji principali di e classi sò:

Un argumentu mpurtanti à favore di sta tècnica hè a presenza di rifuggi congelitali in u zitellu, chì persistenu in i primi misi di a vita di u babbu. Nota chì i rifletti congelale sgualmente fade. Eccu, appruppendu circa à l'età di u mese, a respirazione di riflissione si reteneva quandu l'acqua si mette in a face, è finu à trè mesi - rifuggi di camminazione autumaticu è rasturnata. Hè natante chì aiuta per furtificà questi riflessi!

Quandu avè principiatu e classe

L'insignamentu di a natationi di u zitellu pò cumenzà da literalement da u nàscita, finu à chì a ferita umbilica guariscenu (circa u 10 à u 15 ghjornu). Eppuru u tempu ottimali per i classi dirigenti hè di ghjunghje l'età di un mesi di a vostra karapuza. Ci hè cunsigliu di cunsultà u vostru pediatricu prima di inizià a lezioni d'acqua per escludiri contraindicazione.

Informazione preziosa

Allora, hà dicisu di trasmetta à u to baziu per natà! Avete bisognu di decisu à l'scelta di u locu per a classe. Avissi vindicatu per limità u vostru stessu bagnu. U primu, ùn rispose micca "per sorte" cù i babysi in locu fugliale, è, sicondu, u vostru baninu hè un locu più higiènicu per esse attività.

Prima di rimbursà u bagnu cù l'acqua, deve esse pulita è lavande cù acqua calda. À u primu, vi ricumandemu à furnisce u bagnu cù l'acqua di ferita, è quandu u zitellu criscinu, pudete fà senza stu preparazione preliminaru.

A temperatura di l'acqua ùn deve micca esse 36 ° C. Aduce solu ogni dui simani à a mità di u diploma à 32 ° C. In u prucessu di assestà à nàscita, ùn create un "bagnu" effettu, per questu scopre mantene l'aire frescu da l'abitazioni adatti. A temperatura in i camere vicinu à u bagnu duvia esse à u livellu di 20-24 ° C. Ùn permettenu micca una salda timida significativa!

Hè necessariu di natari cù u zitellu 3-4 volte à settimana cun un intervallu per u restu obligatoriu. Hè cunsigliatu di guaduccià a prucedura in a serata dopu à ottu seculu in a sera, cum'è l'attività sussegwenti pò avè un effettu stimulanti nantu à u zitellu è impediscenu un santu tranquillu.

A durazione di u sughjornu in l'acqua hè decisu ind'è individualmente. In u principiu, e lezioni ùn deve esse micca longu (circa 10 minuti). In seguitu, stendu in l'acqua pò esse aumentata si u zitellu piace u prucessu di piscatu, è a furmazione aghjusta à 30-45 minuti.

Prima di l'iniziu di furmazione, ricumandemu di passà un massìcciu massì dulce di u corpu in ghjiru à 5-7 minuti.

Emprinzammu a sapè di natà

U primu mesi di classi

In un iniziale, u furmazione hè ridutta à a furmazione di responda à respira.

A cosa principal hè d'apreverà cumu suppurtà riceve u zitellu. Hè necessariu di sustegnu u pettu satu cù a manu dritta per a mandibula, senza toccu à u collu, è mette a manu lacava in u spinu di a testa. Quandu u so bagnu nantu à u spinu, hè necessariu di sustegnu a testa cù una mano, l'altre - u culo. Doppu 1-2 simgni, pudete instructu à u zitellu à scopre, scooping some water è di rinsentu in u rrittu di u zitellu. Ùn si scurdanu tutte e vostre accontu per accumpagnà l'intonazione piacevuli cù cumenti cum'è "swim", "dive", "push off" ...

Siculu mesi di classi

Dopu un mesi di furmazione, pudete praticà a scuba cù supportu. Per fà questu, "diving" hè ridutta à ripprisà a faccia di u zitellu cù l'acqua è d 'immersione putente per 1 second in l'acqua. Dopu qualchì parechji simane, u tempu di passu hà aumentatu da altru 1 secunne (u tempu di colmu di tutte sviluppà dinò à 3 sicondi).

U terzu mesi di a classi

Hè un mesi di viaghji indipindenti. Dopu averebbe maestru tutte e "basi" di a natazioni, pudete andà à l'etapa più impurtante di a tecnica di natation prima.

Se u vostru babbu hè cunfidendu sottu à l'acqua per uns 3 segundos, ùn ùn briunà, ùn hè micca paura di l'acqua, pudete aduprà a liberazione di e mani in u scogliu. È à a fine di u terzu mesi di a furmazione dopu à inizià a scupi senza mani, u zitellu pai natà sottu à l'acqua à circa 20-30 cm (mentre chì a durazione di sughjornu sottu ùn deve esse micca 4 minuti).

Dopu natava

Avete fattu un grande travagliu, un sensu sanu di esercizii! Avà hè necessariu di secredu u corpu fermu, vistutu apprupriatu per a stagione. Earani sò stati siccati cù i tagghiannuli di cuttuni, chì deve esse esse mandati à cinque minuti. E assicuratevi di manghjalli strettu, 20-30 g più di l'abitudine!

Sì stati impastati cù un zitellu fora di a casa, puderete andà in li strati in l'estiu, micca prima di 15-20 minuti dopu à e classi, è in l'invernu - micca più di mezzu ora.

Dopu cuncretevuli

Basatu nantu à chjuderaghju, ogni principiu pò spiegà a so aprende di natà. È per questu ùn hè micca necessariu esse un instructore prufessiunale. In ogni casu, da questa teknika, uttene uneptablità di prestazioni: rinfurzà u sistema muscular, nervuu, immune di u zitellu, è puru avvià u prucessu di bainu micca in u prucedimentu di rutina di "soaking" in un bacinu di a famiglia, ma in un prucessu agradable è utile. Sì, è avete da vene un mare di emozioni, videndu chì un picciottu ha natatu!