Reazzioni diffarenti per a vaccina in un zitellu

Quandu u zitellu nasci, avè parechji prughjetti di e prublemi di u prublemu di pocu avanti, eseguitu risposte è solu solu da noi. Una tale questa hè a vaccinazione. Ora ci hè troppu informazioni nantu à i periculi di i vaccinati per chì e persone pensanu seriosu di i so benefizii. A datu statìstica di a mortalità sò datu, è si prisentanu più à l'statìstichi di a reduczione di l'incidenza generale. In ogni casu, a quistione hè: avete bisognu di vaccinate o micca? - si situate in u spalle di u so cumpagnu di ogni mamma, qualchissia ùn currisponde micca à u patore ghjovanu pocu morta, alcunu voli u corpu di i zitelli per trattà cume tempi, perchè spessu un adultu soffreghja sti malattii più maiori. U primu prublema associatu cù a vaccinazione hè u timore di e mamma chì vìdenu una reazione seria à a droga. Eccu ciò chì vulemu di parlà n stu articulu, chì hè chjamatu "Reazzioni diffirenti per a inoculazione di u zitellu".

Ci hè solu qualchi modu di reazzione per a vaccinazione in un zitellu - in particulare, queste sò reazzioni lucali è generale. Fighemu cunzidiri tutti d'elli in più detail.

Reati locali à a vaccinazione

A reazione lucali hè quellu chì si trova direttament à u locu induve l'agulla di a siringa chjesa di u virus hè stata injected. Di solitu, sti manifestazioni sò standard per tutti i vaccinations: u situ periculate hà inzuccaratu, addossu u vermiculate, una forma di cundimentu in u pilu è, spessu, stu locu duce trivialmente. Tutte e diverse reazzioni di una natura lucali ùn sò nunda più chì una "risposta" di i tessuti à qualsiasi cumpunenti di a vaccinazione. A volta à u locu induve l'injezione hè stata fatta, una piccula rash tinta faci pare à una rash allergique. Ancu rarer - ma ancu abbastanti pussibuli - anargumentazione dulurosa di i nodi linfiali, chì sò cusì vicinu à u spicu di pelliccia piccata.

Se parlemu di a timing di e reazzione locale in un zitellu - puderanu sviluppà quasi suttu - in circa 24 ori dopu da a vacuna hè statu introduttu. E mantene, in principiu, pò durà assai - da dui à deci ghjorni. Allora l'inzucchendu, l'vermezzu è u dolore scurdate. In ogni casu, sè stessu puderebbe sfughjarà per un pianu di solidu à u situ di injezione durante dui mesi, questu hè abbastanza normale. Solve lentamente, ma cunfidendu, è, inoltre, ùn ne perle senza sensazione dolorosa in u zitellu.

Avà parlate di a cura di emergenza chì pudete furnisce u zitellu.

Per principià, assicuratevi chì u zitellu ùn hà micca cuncessione supplementu - ellu ripiglià più, alloghiu. Inoltre, ùn deve circundatu da l'emozioni pusitivi. Se u dulore hè assai siveru - vi darete un anestèsimu. È in u restu - per ridere di e reazzione locale solu u tempu aiutanu, ùn sò micca un modu particulare efficace in contru. Sicuru, pudete truvà infurmazione nantu à i compressi utilizati à queste casi, o scaldate di u jodju, o solu suluzioni di magnesia è di cole - ma questu ùn hè micca infurmatu per aiutà. Forsi questi a furmà a situazione un pocu, ma u prucessu inflamatoriu ùn pruvucarà a meza ora - hè sicuru. È megliu un mezzu per quelli parenti chì simpricimenti ùn ponu persone è stanu cun pacienza finu à tutte sse andate da questu.

Di solitu, e reazzione locale à a vaccinazione sò un fenomenu chì ùn hè micca una occasione per un trattamentu momentariu in un uspidale. In ogni casu, questu ùn significa micca chì ei reazzione in princípiu pò micca purtatu un periculu. In fatti, ci sò e reazzione lucali di i diversi gradu di gravity: suece, moderatu è severu. Determinate stu diploma pò esse simplicità simplice. Solu misurà cù un capu u diametru di u locu friddo è inchatu. Se u diàmitru hè menu di 2, 5 centimetri - da chì ùn hè micca necessariu preoccupari - hè un livellu simplice di gravità. Se a talla varieghja in a varieghja da 2, 5 à 5 centimetri - hè una retazione medja. Ben, più di 5 centimetri hè una reazione numerosa. L'ultima hè ancu questioni chì i linimuli linfòmi è i veli linfatichi si infallu. Eccu deve esse nutatu chì, se a reazzioni per a vaccinazione hè di natura mediana o severa, poi bisognu di urientà cunsigliu un duttore.

Reazzioni generali in u zitellu

Chì pò esse attribuita à e reazzione generale di u corpu à a vacuna? U primu, hè questa a temperatura di u corpu aumentada - u fenomenu cumuni. In più, avemu bisognu di debilitatu è un certu drowsiness, dolores de cuda, nausea cun vomitu, dolore in u ventu è articuli, in ocasioni - untuo faint. Ma sti sò i reazzione più cumuni è banale. Se ci parramu di u rarer, vale a pena riferisce a reazzioni allergique, è ancu u sviluppu di ogni tipu di infizzioni (questu hè dovutu à u fattu chì e vaccini cuntenenu l'agenti causattivi di l'infizzioni - no tutti l'organisimi puderanu ture).

E riazzione generale sò l'identità di a dividitura lucali. Tuttavia, tuttu hè dipende nantu à a temperatura di u corpu. Allora, si fluctua in 37, 1, - 37, 5 gradi Celsius - questa retazioni hè chjamata simplice. Sì a temperatura di u risu à 38 gradi, hè una retazione medja. Eppuru, se più altu - a retazioni à a vacca pò esse chjamatu severu. Normalmente, a temperatura sopr'à u stessu ghjornu chì a vaccinazione hè stata realizata. Ci ponu stà una parte di ghjorni - è da esse si lasciarà.

S'ellu hè 4 ghjorni da a vaccinazione, è a tampiratura si sviluppa sopra a marca di 37, 3 gradi - vi cunducerete un duttore.

Cumu evità l'apparizione di reaczioni à i vaccinations?

1. Tutte e mo mamma sapemu chì ci sò calendari di vacunazione creatu appuntu, chì indicanu u tempu optimu per a vaccinazione. Sò dinò per riduce u risicu di riazioni.

2. Strangamente abbastanza, ma l'cura di u zitellu (in particulare, nutrition bona, spassighjate frequenza, sviluppu fisicu è fisicu) garandu chì u zitellu hà prubabilmente sottumessu a vaccinazione.

3. Si u zitellu hè malatu - ùn pò micca micca vaccinate!

4. Eppo chì i vaccinati sò chjamati "ppjanatu", avete bisognu di vede e circustanzi. Ùn hè pricu à arraggià un zitellu in a fretura. Pudete ancu postpone a vaccina si avete bisogna, o si qualchissia in a famiglia hè malatu.

5. Se ùn sapete bè chì u ghjornu passà per a vaccinazione, dopu à quattru ghjorni prima di questa data, ùn permettenu micca chì u zitellu pruvà nove d'alimentariu.

6. À u modu, u menu chì u zitellu hà manghjatu prima di a vaccinazione - a più faciule serà trasferitu. U sistema di furmazione ùn anu micca sopravulevule - u corpu hà avutu una seria "battaglia" cù u virus, per quessa, ùn hè micca necessariu di rinfurzà. Ùn fegate micca u zitellu à manghjà da forza.

7. Una ora prima di a vaccinazione ùn hè micca cunsigliatu per dà un zitellu qualcosa di l'alimentariu.

7. Prima di a vaccinazione, u zitellu debugna.

9. Vìdinu u zitellu in una camicia à l'uspidale, rispettabilamenti, cù u clima, ùn soprestrate micca.