A vita persunale di Ekaterina Andreeva

Oghje, vulemu parrari di u presentatore di TV più charming. Dui parechji anni hè felice cù u so sonniu in l'aria. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Vita Persunale di Ekaterina Andreeva".

Ekaterina Andreeva nascì in Moscu, in u 1961, u 27 di nuvembre. In attuali travaglia nant'à u televisione russa principale, in u Primu Canale, ellu face guidà u pianu d'infurmazione "U tempu". In a famiglia, Katya è a so sughjetta ghjente sò assai piacevuli, a mamma di Ekaterina anu ancu u so travagliu, dopu à a nascita di u sicritru figghiu, per fassi più attente à i zitelli. U patri di Katya hà travagliatu cum'è vicepresidentu di u budgetu statutu di l'URSS, ora hè retiitu. Cum'è un zitellu, Katya era piazzatu di sportu, ghjucatu in ballu. À quell'è anch'ella hà studiatu à a Scola di a Reserva Olimpica. Doppu a scola, Ingressu à u dipartimentu di notte di l'U Legal Institute (VSYU). Ma cun a jurisprudenza di Catherine ùn hà micca travagliatu è ella decide di trasfirià à a facultà storica di l'Istitutu Pedagogicu di Mosca. Krupskaya.

Ekaterina hà travagliatu in l'Uffiziu Prosecutura Generale in u dipartimentu di e custruzzione di u Dipartimentu di Investigation. In u 1990 graduatu da l'Istitutu Pedagogicu incù successu è entri à i corsi per l'aghjurnamentu di u telebiscu è di u radio. Hà studiau à l'scola di annunzià in Igor Leonidovich Kirillov. Hè spessu scullati, crede chì nantu à a scena Katya trova troppu arroganti, strettu. Hè stata Kirillov chì sustinia Catherine, sempre hà dettu "fate un ochju, ci hè quarchi cosa in questu". È dopu, quandu Catherine addivintò un presentatori prufessiunale, Igor Leonidovich sempre cunsiglieghja qualcosa durante a scontra, elogini. I travagliu nantu à a television Catherine hà principiatu in u 1991. In principiu, hà travagliatu in u dipartimentu di l'annunziari, hà da esse guidatu u prugramma "Morning", dopu era invitatu à guidà a "Notte" in u Primu Canale. Dapoi u 1998. hè u prugramma di infurmazione cuntenente "Tempu". Per tutti quelli anni di travagliu nantu à a television, Catherine hà diventitu un veru prufessiunale, hà dettu chì si pò cuncentrazione è travaglià in ogni cundizione. A pruduzzioni di ogni prugramma per preparà cun primura. Aghju fattu u mo propiu makeup, selezziunate a robba, me stessu stilista. I roti di Catherine sò compru principalmenti in Italia, induve campà i so modèle di moda.

In generale, l'Italia hè u paese preferita di Katya. Hà amata à l'antichi, piace à andà à e antichi è sempre da cosa. U centu percentuu di Catherine crescenu in u tipu di donna di a nostra donna in u nostru tempu. Sempre vincenu, stanu assai, ancu u nascita di a so figliola ùn hà micca particularmente influenzia a so figura. Ma ùn era micca cusì cusì, studiu à l'institutu in l'ultimu annu, Katya hà assai ricuperata. Tense una nerviosa tenza, scrivia un diploma in quellu tempu. Siconu Catarina, puderia passà tranquillamenti in a cucina à a notte è manghja u pezzu chinu di patate fritto, è ancu s'impateghja qualcosa. È, a so cumplitoghja, ùn hà micca avvisu, cù a so altezza di 176 cm pesava 80 kg. In l'estiu, ripusanne cù l'amici, pisava d'oghje, è fù scantatu. À u ritornu à Mosca, firmatu in un club sportu. Katya hà assai furtuna cù u coach. Hà spegne à ella chì, per a perdita di pesu, unu ùn deveri micca di fami, ma hè necessariu di mantene à una dieta è spiegà a sportu. In seguitu u modu di vita, chì u supportu hà cunsigliatu, hà ghjittatu 20 kilogrami in quattru anni è ùn hà micca tornatu à quellu pesu. Questu modu di a vita diventa a norma per ella.

Avà ghjunsenu visita una, duie volte una settimana piscina è sauna. In quantu à nutritura, Catherine ùn hè micca cunzidiratu una gourmet, si prefiere simplicità alimentaria. Ampara a cucina japonaise, induve ci sò prudutti naturali è un massimu di vitamini. A menzione cumpresi u colazione, u pranzu è u cena. Per u scanu, cum'è un regnu, manghja vapeur, cottu nantu à l'acqua o in u latti cun un pezzu percentu di grassu, senza l'addiu di mantra. U mantu ùn hè micca truvatu in u menù di Catherine. Kasha manca una varietà, solu à a semolina. A preferenza hè datu à u rossu rossu è di pumite. Se ùn mancu manghjate u cereale di l'u scanu, pudete manghjà iogurt. Assicuratevi di vìviri una tazza di tè verde senza azucarera. Per pranzu, sempre manghjate sopa, più impurtante, per ùn esse di un caldo di carne. U sicondu pò esse pesca o carne steamed, pollame, diverse ghjocu è necessariu assai assai vegetale. Salt si cambia a salsa di soia. A cena prefete facilità, micca più tardi à dui o trè ore prima di valla. In a menu, ci sò necessariu fruttu, quelli chì sò stati utilizati da a zitiddina è micca esotica. Invece assai assai di mangosu, ma senza pinni. Senza solu l'acqua è u tè verde. Ignite l'acqua carbonata è i zucche in paese. L'acqua buva l'acqua di a famiglia, perchè l'acqua di u grigiu ùn hè micca bè per bevi. A voti si permette di vìviri un vinu russu, dà preferenza à u vinu spagnolu, portughese è georgiano. Tudiscu solu u vinu biancu. U fumu hè u so propiu bad habitu, chì ùn pudere micca eliminà. Fumar «ultralight» cun un cigarette filtru di carbone.
In a so vita persunale, Catherine hè assai cuntenta cù u so maritu Dusko. Dusko Petrovich di i Montenegrini. Sicondu Catherine, Dusko u vide in a TV, seguita da i ghjurnalisti cunnisciuti è hà a cura di ella per trè anni. Duranti l'annu di curuzzu, mi apprendu russu, perchè chì a Katerina hè una cumunicazione impurtante. Inseme anu fattu tanti anni, portanu a figliola di Catherine da u primu matrimoniu - Natalia. Hè ciò chì hè a vita persunale di Ekaterina Andreeva.